Licitatie Publica - Achizitie de servicii de asigurare facultativa a ambulantelor (CASCO)
Anunt de participare numarul 95697/09.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI-ILFOV
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020070, Romania, Punct(e) de contact: CIPRIAN MADALIN SECU, Tel.0212015126, Email: [email protected], Fax: 0212015135, Adresa internet (URL): www.sabif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de asigurare facultativa a ambulantelor (CASCO)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: La sediul asiguratului, asiguratorului sau la service-urile unde se efectueaza reparatia
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de asigurare facultativa a 122 de ambulante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de asigurare facultativa a 122 de ambulante
Valoarea estimata fara TVA: 232, 115RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
231 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 4600 lei si Garantie de buna executie a contractului in valoare de 8% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri obtinute prin contract cu Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti si Casa de Asigurari deSanatate a Judetului Ilfov
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor cuprinse in art. 44 - 46 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala; Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificatul de inregistrare; Decizia emisa de CSA; Certificatul de inmatriculare in Registrul asiguratorilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; Bilantul contabil la 30.06.2009; Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara; Obligativitatea de a avea din partea CSA faptul ca ofertantul nu a fost sub supravegherea comisiei in ultimii cinci ani anteriori anului curent si nu a avut in ultimii 5 ani nicio sanctiune din partea comisiei, in conformitate cu prevederile Legii nr.32/2000; Scrisori de recomandare; Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2 (doua) contracte de prestari de servicii similare din ultimii 3 ani a caror valoare este cel putin egala cu 115000 Ron fiecare; Prezentarea a cel putin 3 (trei) scrisori de recomandare din partea unitatilor service de reparatii auto de pe raza Municipiului Bucuresti si Judetului Ilfov.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar op. ec. inreg. in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza. Nr. de runde ale licitatiei electronice: 1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2010 11:00
Locul: Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov, Str. Mihai Eminescu nr. 226, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.0213323564, Fax: 0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu nr. 226, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020070, Romania, Tel.0212015113, Fax: 0212102676, Adresa internet (URL): www.sabif.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2010 13:57