Licitatie Publica - Achizitie de servicii de asigurare RCA si CASCO
Anunt de participare numarul 39321/15.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea 13 Septembrie 135 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76100, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Darescu, Tel.3166171, Email: [email protected], Fax: 3166171, Adresa internet (URL): https: //mai.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de asigurare RCA si CASCO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul Inspectoratului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de asigurari RCA si CASCO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66337100-2 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 231 - maxim 347 servicii de asigurari auto obligatorii
Valoarea estimata fara TVA: 410, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 8200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
- certificate constatatoare care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat, vizate si aflate in termen de valabilitate la data sedintei de deschidere;
- certificat fiscal pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale aflat in termen de valabilitate la data sedintei de deschidere;
- certificat constatator emis de O.R.C. din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor/serviciilor ce fac obiectul procedurii de achizitie;
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale;
- declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - minim 410000 lei/an;
- ultimele 3 bilanturi anuale cu viza administratiei financiare (fara anexe);
-recomandari din partea altor beneficiari/clienti cu care operatorul economic a avut incheiate contracte de servicii in anul 2007 (minim 3)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinte minime de calificare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii privind experienta similara;
- documente doveditoare care sa confirme autorizarea acestora de catre CSA;
- declaratie data pe propria raspundere din care sa rezulte ca pot fi reparate in service-uri autorizate autovehiculele mentionate in documentatie;
- declaratie privund efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinte minime de calificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Ordinul 3108/10.12.2004 privind aprobarea normelor de aplicare a legii in domeniul asigurarilor
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.12.2007 12:00
Locul: sediul Inspectoratului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76100, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic - Contencios din cadrul Inspectoratului
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr 135, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76100, Romania, Tel.2075500/29147
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2007 15:38