Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de audit al proiectului, inclusiv auditarea securitatii retelei ?i a aplicatiei software de monitorizare


Anunt de participare numarul 135067/01.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: bogdan puscas, Tel. +40 214055693, Email: [email protected], Fax: +40 214055694, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de audit al proiectului, inclusiv auditarea securitatii retelei ?i a aplicatiei software de monitorizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI, Str. General Berthelot, nr. 28-30 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168
Cod NUTS 0321
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezenta documentatie se refera la prestarea de servicii de audit financiar si de securitate informationala aferente implementarii proiectului ?Internet in scoala ta. Conectarea la Internet broadband a unitatilor scolare din zona rurala si mic urbana?, conform Caiet Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72810000-1 - Servicii de audit informatic (Rev.2)
79212100-4-Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: de 3, 841, 197.38 lei fara TVA, echivalentul a 883, 440.06 EUROla curs inforeuro din martie 2012 de 1 EURO=4, 3480 RONDepasirea acestor valori determina clasificarea ofertei drept neconforma.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 841, 197.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
76800 leiPentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM - formularul nr. 20.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, (de la termenul limita de primire/depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original, conform formularului 14;
- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original;
- orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG 925/2006;
- In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;
- In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa, conf.art.36 alin.1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie va fi emisa in numele si pentru Asociere, prin grija Liderului Asocierii;
- Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.- In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimativa a contractului, potrivit art.2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 din H.G. nr 925 / 2006. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii este de: 10% din valoarea contractului de servicii fara TVA (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%).Se restituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, conf.art.91 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri nerambursabile, reprezentand Contractul de finantare POSCCE nr. Cod SMIS 39845
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta:
- Formularul 1 si 2;
- Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic:
o Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice. din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
o Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local exigibile de plata la data depunerii ofertelor.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-se va completa Formularul13 din Sectiunea IV a documentatiei de atribuire.
- Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 691 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Incadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3.
NOTA: In sensul prevederilor art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Catalin Ovidiu Baba, ministru; Corvin Nedelcu, secretar general; Ioana Lazar, secretar general adjunct; Mihai Paunica, director general D.G.E.F.R.U.; Rodica Ciocoiu si Octavian Mereuta, contabili; Cristina Eugenia Pomaga, director D.A.A.C.; Bogdan Puscas, director D.A.A; Gabriela Mirela Toma, responsabil juridic; Veronica Elena Merticariu, asistent manager; Maria Dornean, responsabil control financiar preventiv, Daniel Bojte, responsabil tehnic, Merima Petrovici, responsabil administrativ.
Tertul va prezenta dovezi cu privire la articloul 180, 181 lit a), c1), d) si articolul 691, iar subcontractantul va pezenta dovezi doar cu privire la articolul 691
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va prezenta Formular 4.
Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana). Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca:
- emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
NOTA:
- Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre sustinator.
Persoane juridice straine
Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.NOTA:
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinte;
Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de: 7.680.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Principalele prestari de servicii efectuate in cel mult ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se solicita experienta similara prin care ofertantul sa trebuie sa demonstreze capacitatea tehnica astfel: - Unul sau mai multe contracte, care sa fi avut ca obiect servicii de audit financiar si/sau audit tehnic si de securitate informatica a unor proiecte, a caror valoare totala sa fie mai mare sau egala cu suma4.000.000 lei fara TVA.
PersonalUn expert poate ocupa o singura pozitie in cadrul echipei de proiect. O pozitie din cadrul echipei de proiect trebuie indeplinita de un singur expert
Audit Manager
Diploma universitara in domeniul tehnic sau economic;Min. 5 ani experienta profesionala generala in domeniul tehnic sau economic;Certificare profesionala pentru managementul proiectelor emisa de organisme acreditate in acest sens(PMI, IPMA, PRINCE 2/similar);Certificare auditor sisteme informatice comform cerintelor standardului ISO 27001 sau echivalent(ISO 27001 Lead Auditor /similar);Certificare privind Managementul serviciilor IT(ITIL Foundation/similar);Certificare privind securitatea informatiei emisa de organisme sau asociatii cu recunoastere internationala(ISC2, ISACA/similar);Certificare profesionala privind atacurile informatice si masuri de contracarare a acestora, emisa de organisme acreditate in acest sens(minim CEH/similar);Certificare profesionala in tehnologii de comunicatii recunoscuta international (CCNP, JNCIP/similar); Participarea in pozitie similara la minim un proiect de audit al sistemelor informatice;
Asistent Audit Manager
Studii superioare universitare sau postuniversitare, in domeniul managementului de proiect;Certificare CNFPA ?Manager Proiect?, COR 241919 sau echivalent;Minim 5 ani experienta profesionala generala;Certificare auditor sisteme informatice comform cerintelor standardului ISO 27001 sau echivalent (ISO 27001 Lead Auditor sau echivalent);Certificare profesionala in tehnologii de comunicatii recunoscuta international (CCNP, JNCIP sau echivalent);Participarea in pozitie similara la minim un proiect de implementare de sisteme informatice la nivel national
Experti teste de penetrare ? 2 experti
Studii universitare in domeniul tehnic sau economic;Minim 3 ani experienta profesionala generala in domeniul tehnic sau economic;Certificare profesionala privind atacurile informatice si masuri de contracarare a acestora, emisa de organisme acreditate in acest sens (minim CEH sau echivalent);Certificare recunoscuta international care sa demonstreze cunostinte de retelistica (CCNA, JNCIA sau echivalent);Certificare profesionala in tehnologii de comunicatii recunoscuta international (CCNP, JNCIP sau echivalent);Certificare in domeniul securitatii retelelor informatice (minim CCNA Security sau echivalent);Participarea in pozitie similara la minim un proiect de audit al sistemelor informatice
Expert comunicatii
Studii universitare in domeniul tehnic sau economic
Minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul tehnic
Certificare la nivel de expert in domeniul securitatii retelelor informatice (CCIE Security sau echivalent)
Certificare la nivel de expert in domeniul retelelor informatice (CCIE Routing and Switching sau echivalent)
Certificare la nivel profesional in designul retelelor de calculatoare (CCDP sau echivalent)
Participarea in pozitie similara in minim un proiect de implementare de infrastructura de comunicatii.
Auditor sisteme informatice
Diploma universitara in domeniul tehnic sau economic
Minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul tehnic sau economic
Certificare profesionala privind auditarea sistemelor informatice (CISA sau echivalent)
Certificare profesionala privind managementul sistemelor informatice (CISM sau echivalent)
Certificare profesionala privind securitatea sistemelor informatice (CISSP sau echivalent)
Certificare profesionala privind administrarea sistemelor de operare de tip server (MCSE, MCITP sau echivalent)
Participarea in pozitie similara in minim unproiect de audit al sistemelor informatice
Expert anti-frauda informationala
Diploma universitara in domeniul tehnic sau economic
Minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul tehnic sau economic
Certificare profesionala privind evaluarea accesului la informatii (Computer forensics) (ACE ? AccessData Certified Examiner sau echivalent)
Certificare profesionala privind auditarea sistemelor informatice (CISA sau echivalent)
Certificare profesionala privind riscurile si controlul sistemelor informatice (CRISC sau echivalent)
Certificari care sa dovedeasca cunoasterea proceselor IT pe urmatoarele standarde: ITIL sau echivalent, COBIT sau echivalent
Participarea in pozitie similara intr-un proiect de evaluare a securitatii informationale
Expert standarde
Studii superioare universitare
Minim 5 ani experienta profesionala generala
Certificare de Lead Auditor pe urmatoarele standarde: ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001
Participarea in pozitie similara la minim un proiect de audit pe fiecare dintre standardele enumerate anterior
Expert coordonator regional audit (7 experti)
Studii universitare in domeniul tehnic sau economic
Minim 3 ani experienta profesionala generala in in domeniul tehnic sau economic.
Certificare de nivel profesional in domeniul IT&C
Expert audit financiar (5 experti)
Studii universitare in domeniul financiar contabilitate
Minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul financiar contabilitate
Certificare de expert contabil CECCAR sau echivalent
Certificare de auditor financiar CAFR sau de la un alt organism similar abilitat international
Membru al CAFR sau al altui organism similar abilitat international, avand carnet de membru cu mentiunea ?activ?, vizat pentru anul in curs
Participarea in pozitie similara la minim un proiect implementat din fonduri europene sau din alte surse de finantare internationala
Expert achizitii
Studii superioare universitare
Minim 5 ani experien?a profesionala generala
Certificare in calitate de expert achizitii publice (CNFPA cod COR 241940 sau echivalent)
Participarea in pozitie similara la minim un proiect
Experti non-cheie
Experti IT&C (63 de persoane)
Studii medii sau superioare universitare
3 ani experienta in cadrul industriei IT&C
Minim o certificare in domeniul IT&C
Experti audit financiar (7 de persoane)
Studii superioare universitare in domeniul economic
Minim 3 ani experienta in domeniul financiar contabil
Certificat ISO 9001 sau echivalent
Certificat ISO14001 sau echivalent
Certificat ISO 27001 sau echivalent
Generalitati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Analiza riscurilor
20%
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile care pot aparea in perioada de post-implementare, generate de experienta ofertantului
3.
Termenul de predare al raportului de audit
20%
Descriere: Termenul de predare al raportului de audit avand ca baza de calcul alocarea resurselor existente
4.
Controale de securitate
20%
Descriere: Se vor puncta controalele de securitate suplimentare fata de cel din caietul de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2012 12:00
Locul: sediul MECTS, str. Gral Berthelot, 28-30, sector 1, Bucuresti, etaj 2, Hol principal
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor, reprezentanti UCVAP, alte persoane indrptatite sa participe, conform legii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Pret totalPentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare;Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P(n) = (Pret minim/Pret(n)) x 40, undde: Pret minim = pretul cel mai mic ofertat;Pret(n) = pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.Analiza riscurilor: Se vor contabiliza toate riscurile care pot aparea in perioada de post-implementare, generate de experienta ofertantului. Se va acorda un punctaj suplimentar de 1 pct pentru fiecare risc potential identificat (in limita a maxim 20 de riscuri punctate suplimentar).Termenul de predare al raportului de auditPentru cel mai scazut termen se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare;Pentru celelalte termene punctajul se acorda astfel: T(n) = (Termen minim/ Termen(n))x20, unde: T(n) = Termenul ofertei pentru factorul de evaluare ?termen de predare".Controale de securitateAditional fata de categoriile de controale definite in cadrul caietului de sarcini, se vor puncta cu cate 1 pct fiecare control suplimentar de securitate relevant si asumat in cadrul ofertei . (Vor fi luate in considerare maxim 20 de controale de securitate suplimentare prezentate in cadrul ofertei tehnice).Departajarea ofertelor cu punctaje/preturi egaleIn situatia existentei cel putin doua oferte cu punctaj egal, castigatoare esta oferta cu pretul fara TVA, cel mai mic. In situatia existentei a cel putin doua oferte cu punctaj/pret egal , departajarea se va realiza prin reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica MECTS
Adresa postala: Gral.Berthelot, 28-30 sector 1 Bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 06018, Romania, Tel. +40 214055600, Fax: +40 214055601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2012 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer