Licitatie Publica - Achizitie de servicii de catering constand in pachete zilnice de hrana pentru Zona IV (locatii din judetele GALATI, VRANCEA, COVASNA, BACAU, VASLUI)
Anunt de participare numarul 116574/08.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu ALBOIU, Rodica BRUSS, Tel. 021-4056284, Email: [email protected], Fax: 021-3120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de catering constand in pachete zilnice de hrana pentru Zona IV (locatii din judetele GALATI, VRANCEA, COVASNA, BACAU, VASLUI)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Loca?ii din jude?ele GALATI, VRANCEA, COVASNA, BACAU, VASLUI
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de catering constand in livrarea de hrana pentru copii participan?i in programul ??COALA DUPA ?COALA?, timp de 63 zile lucratoare din lunile martie ? iunie, pentru 742 copii din jude?ele GALATI, VRANCEA, COVASNA, BACAU, VASLUI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55524000-9 - Servicii de catering pentru scoli (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL1 - GALATI, 114 COPII, LOCATII 8
LOTUL2 - VRANCEA, 147 COPII, LOCATII 9
LOTUL3 - COVASNA, 195 COPII, LOCATII 10
LOTUL4 - BACAU, 112 COPII, LOCATII 9
LOTUL5 - VASLUI, 174 COPII, LOCATII 13
Valoarea estimata fara TVA: 332, 451RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma fixa de 1.000 lei pentru fiecare lot. Cuantumul garantiei de buna executie = 7% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECT COFINANTAT DIN FONDURI STRUCTURALE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
D E C L A R A T I E privind situatia personala a operatorului economicCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului ComertuluiCertificatului de atestare fiscala si Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor localeCazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2010Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari in ultimii 3 aniSe solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost prestarea de servicii similare (catering).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul/candidatul va prezenta copie a contractului al carui obiect a fost furnizarea de produse similar, insotita de recomandare privind indeplinirea clauzelor contractual. Pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate un exemplar din FORMULARUL 10 din capitolul de Formulare - original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2011 14:15
Locul: Sediul MECTS, etajul 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, cu imputernicire nominala.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, TO?I LA GRADINI?A, TO?I IN CLASA I. PROGRAME INTEGRATE PENTRU CRE?TEREA ACCESULUI LA EDUCA?IE ?I A NIVELULUI EDUCA?IONAL AL COPIILOR DIN COMUNITA?I DEFAVORIZATE, CU PRECADERE ROMI ?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107 - 111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel. 021 332 12 40, Email: [email protected], Fax: 021 332 33 77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2011 12:30