Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de cercetare sociala (culegere de date) cu privire la incluziune sociala, ocupare si migratie a populatiei de romi din Romania.


Anunt de participare numarul 113517/29.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FUNDATIA SOROS
Adresa postala:  STR. CADEREA BASTILIEI NR.33 SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010613, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA TARNOVSCHI, Tel. 0212121101, Email:  [email protected], Fax:  0212121032, Adresa internet (URL):  www.soros.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizatie neguvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati fara scop patrimonial (programe de advocacy, cercetare sociala, implementare proiecte etc.)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de cercetare sociala (culegere de date) cu privire la incluziune sociala, ocupare si migratie a populatiei de romi din Romania.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
O cercetare sociala (culegere de date) cu privire la incluziune sociala, ocupare si migratie a populatiei de romi din Romania care va avea doua componente:
1. Componenta de cercetare cantitativa ? sondaj de opinie la nivel national pe un esantion de 1.100 persoane reprezentativ pentru populatia de romi din Romania.
2. Componenta de cercetare calitativa ? 5 studii de caz (povesti de viata).
Baza de date rezultata va fi parte a unei baze de date statistice comparativa, precisa, cu privire la incluziunea si ocuparea romilor in Bulgaria, Italia, Romania si Spania, incluzand aspecte relevante privind situatia migrantilor romi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79315000-5 - Servicii de cercetare sociala (Rev.2)
79320000-3-Servicii de sondaje de opinie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cercetarea sociala va avea doua componente: 1.Componenta de cercetare cantitativa ? sondaj de opinie la nivel national pe un esantion de 1.100 persoane reprezentativ pentru populatia de romi din Romania si2.Componenta de cercetare calitativa ? 5 studii de caz (povesti de viata), conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 158, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 3160 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor umane 2007 ? 2013, ?Investeste in oameni!?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu FORMULARUL 3.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu FORMULARUL 4.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu FORMULARUL 5.
4. Document care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (certificat de atestare fiscala in original sau copie legalizata).
5. Documente care confirma inregistrarea, autorizarea ofertantului si reprezentantii legali:
5.1. Ofertantii persoane juridice care realizeaza profit: Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului sau actul juridic in baza caruias-a dobandit personalitatea juridica(in copie), Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (in original sau copie legalizata).
5.2. Ofertantii persoane juridice non-profit: Hotararea judecatoreasca de infiintare (in copie legalizata), documente statutare (Act constitutiv, statut - in copie), extras actualizat din registrul asociatiilor si fundatiilor sau certificat emis de instanta compententa (in original sau copie legalizata).
5.3. Ofertantii institutii publice: actul oficial de infiintare si de exercitare a activitatii profesionale (in copie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale privind situatia economica a ofertantului, conform FORMULARULUI 6
2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare incheiate - 2007, 2008 si 2009 (in copie)
3. Balantele analitice la luna decembrie 2007, 2008 si 2009(in original)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri realizata in 2007, 2008 si 2009 din activitati de cercetare sociala (sondaj) trebuie sa fie de cel putin 158.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, completata in conformitate cu FORMULARUL 7.
2. Scrisoarea de recomandare (original) sau 1contract finalizat insotit de procesul verbal de receptie (copie).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 3 ani a minim unei cercetari sociale (culegere de date) pe esantion cu 1100 persoane, reprezentativ la nivel national.Ofertantul sa dispuna de o echipa formata din: -1 coordonator cercetare (culegere de date) - cu calificare in stiinte socio-umane si experienta de minim 3 ani in coordonarea de cercetari sociale (culegere de date);
-2 specialisti cu competenta in analiza statistica a datelor culese din teren - absolvent de sociologie, cu experienta de minim 3 ani in domeniul analizelor statistice de date sociale;
-acces la retea proprie de operatori la nivel national (minim 100 de operatori);
-2 sociologi cu competenta in cercetari calitative (pe baza de interviu, focus-group) - absolvent de sociologie, cu experienta de minim 3 ani in cercetari sociale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2011 14:00
Locul: la sediul Fundatiei SOROS, din Bucuresti, str. Caderea Bastiliei nr. 33, cod postal: 010613, sector
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferte pentru contractul respectiv, precum si alte persoane nominalizate de catre autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013- "Investeste in oameni"Titlul proiectului: EU INCLUSIVE ? transfer de date si experiente privind integrarea pe piata muncii a romilor intre Romania, Bulgaria, Italia si Spania
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul "III.2) CONDITII DE PARTICIPARE"se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire - Fisa de data a achizitiei. Documentatia de atribuire este atasata acestui anunt de participare (www.e-licitatie.ro).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Bulevardul unirii, nr. 37, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 021/408.36.00, Email:  [email protected], Fax:  021/408.37.00, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
FUNDATIA SOROS
Adresa postala:  Str. Caderea Bastiliei, nr. 33, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010613, Romania, Tel. 021/212.11.01, Email:  [email protected], Fax:  021/212.10.32, Adresa internet (URL):  www.soros.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 22:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer