Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de certificare digitala calificata


Anunt de participare numarul 36930/24.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de certificare digitala calificata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
21 - Servicii juridice
Locul principal de prestare: Sediul central al ONRC si sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunalele teritoriale
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 57, 000 si 120, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anuala
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de certificare a semnaturii electronice pe baza de certificat calificat, incluzand: - servicii de emitere certificate digitale calificate, denumite certificate noi pentru 1 an pe dispozitiv securizat si in forma fizica, inclusiv dispozitive securizate de creare a semnaturii electronice precum si serviciile asociate (verificare semnaturi, revocare certificate etc.);
- servicii de reinnoire anuala a certificatelor emise precum si serviciile asociate (verificare semnaturi, revocare certificate etc.);
- servicii de asistenta tehnica si suport.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74113200-6 - Servicii de certificare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe toata durata acordului cadru: - servicii de emitere certificate noi: min. 270, max. 560 certificate- servicii de reinnoire certificate (din al doilea an): min. 750, max. 1240 certificatePe un contract subsecvent: - servicii de emitere certificate noi: min. 10, max. 350 certificate- servicii de reinnoire certificate: min. 240, max. 470 certificate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 57, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 3400 lei.Garantii de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala privind plata sumelor datorate bugetului de stat si bugetelor sociale, eliberat de organele teritoriale al Ministerului Finantelor Publice, in termen de valabilitate, in original si copie.Certificat impozite si taxe locale, emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata, in original si o copie.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.Certificat constatator, in copie, emis in luna in curs sau anterioara deschiderii ofertei de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor si serviciilor care fac obiectul prezentei licitatii.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca inregistrarea ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane fizice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Minimum 3 recomandari din partea altor beneficiari.Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea integrala si intocmai a obligatiilor asumate prin contracte anterioare.Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari.Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant.Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru fiecare subcontractant care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contractul de achizitie publica.Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune ofertantul precum si subcontractantii sai care presteaza serviciile in cadrul contractului.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
50%
Descriere:
2.
Modalitati de revocare, inregistrare si ridicare a certificatelor
20%
Descriere:
3.
Numar de tari din UE in care ofertantul asigura recunoasterea certificatelor digitale emise
15%
Descriere:
4.
Caracteristici privind calitatea serviciilor de asistenta tehnica si suport
5%
Descriere:
5.
Numar de tari din afara UE in care ofertantul asigura recunoasterea certificatelor digitale emise
4%
Descriere:
6.
Afiliere la retele PKI
3%
Descriere:
7.
Certificate Root
3%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 12 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria de la sediul central al ONRC sau OP in contul nr. RO31TRXXX000188 deschis la DTCPMB
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 12:00
Locul: Sediul central al ONRC din B-dul Unirii nr. 74, sector 3, Bucuresti, etaj 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 319.52.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a ONRC
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 74, sector 3, mezanin, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.316.08.04, Email: [email protected], Fax: 316.08.03, Adresa internet (URL): http: //www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2007 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer