Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de consultanta pentru elaborarea si tiparirea ghidurilor de procedura, servicii de machetare si tiparire fluturasi informativi privind reteaua SISOP si servicii pentru organizarea si desfasurarea activitatii de instruire a personalul


Anunt de participare numarul 138462/29.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Magda Tudorache, Tel. +40 213037080/10851/10647, In atentia: Magda Tudorache, Email: [email protected], Fax: +40 213132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de consultanta pentru elaborarea si tiparirea ghidurilor de procedura, servicii de machetare si tiparire fluturasi informativi privind reteaua SISOP si servicii pentru organizarea si desfasurarea activitatii de instruire a personalului din reteaua SISOP necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Afaceri Europene si Relatii Internationale
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestare servicii de consultanta pentru elaborarea si tiparirea ghidurilor de procedura, servicii de machetare si tiparire fluturasi informativi privind reteaua SISOP si servicii pentru organizarea si desfasurarea activitatii de instruire a personalului din reteaua SISOP necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862, conform Caietului de sarcini.
Durata contractului ce urmeaza a fi atribuit: 12 luni calendaristice de la data semnarii contractului de prestari servicii de catre ambele parti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
22458000-5-Imprimate la comanda (Rev.2)
80511000-9-Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii de consultanta pentru elaborarea si tiparirea ghidurilor de procedura, servicii de machetare si tiparire fluturasi informativi privind reteaua SISOP si servicii pentru organizarea si desfasurarea activitatii de instruire a personalului din reteaua SISOP necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 618, 125RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pt participare este de 70.000lei.Valabilitate: 80 de zile(de la termenul limita de primire a ofertelor).Modul de constituire a garantiei pt participare: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in conformitate cu Formularul 11;
- in cazul const.garantiei de part. prin virament bancar: Cont RO86 TREZ 7005 005X XX00 0168, deschis la DTMB, Cod Fiscal 4267095.In cazul IMM cuant. gar.de part. solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa 1 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului gar.de part.se aplica numai in cazul in care asoc.este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.In cazul emiterii de catre C.N.S.C.a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare anumite sume astfel cum se prevede la art.278ยน alin.(1), lit.b)din O.U.G. nr.34/2006.NOTA- Garantia de participare nu va fi semnata cu semnatura electronica de banca emitenta, ea se va depune in original la M.A.I. ? D.G.L., Str.Eforiei, nr.3 , Sect.5, Bucuresti, tel.021.303.70.80 int.10851/10647, pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Nerespectarea acestei cerinte va determina ca respectivele oferte sa fie respinse in cadrul primei sedinte a comisiei de evaluare.- Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 alin.(4)din H.G. nr. 925/2006. Gar.de buna ex. se const.in procent de 10% din val.fara T.V.A. a contr., prin orice instrument de garantare emis in cond.legii, de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, in conf.cu Form.nr.12.Gar.de buna ex.se poate const.si conf.art.90 alin.3 din HG nr.925/2006.In cazul IMM cuantumul gar.de buna ex.solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofert. va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentatilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf. modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/2004.Pentru o oferta depusa de o asoc., reducerea cuant. gar.de buna executie se aplica numai in cazul in care asoc.este alcat. exclusiv din IMM-uri, indif.daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.Elib.gar.de buna executie se va face conf.art.92, alin.2 din H.G.nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contr.finantat prin OMAI nr.34 din 08.02.2012 pt.finantare proiect?Dezv.capacitatii instit.a MAI in domeniul gest.dosarelor europene, al transp.si al aplic.acquis-ului comunitar?cod SMIS 32862
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.
A. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)-Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.4.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Incadrarea tertului sustinator in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr. 5.
Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Incadrarea tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 17.Certificatul se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.
D. Declaratie privind evitarea conflictului de interese-Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr. 14 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese).
1.IOAN RUS ? Ministrul Administratiei si Internelor,
2.MIHAI VIOREL FIFOR ? Secretar de stat al Ministerului Administratiei si Internelor,
3.DRAGULIN STELICA - Director general Directia Generala Financiara,
4.MARIN CONSTANTIN?DirectorDirectia Finantare Administratie,
5.MIHAI EDUARD ILIE?Director general Directia Generala Juridica,
6.BUNGHIUZ FLORIN NICOLAE- imputernicit Director general Directia Generala Logistica,
7.LIDIA HUMIN - imputernicit Director general adjunct Directia Generala Logistica,
8.NECULA MIHAI-CALIN - Director general Directia Generala Afaceri Europene si Relatii Internationale,
9.ELENA CIOCAN ? Responsabil de proiect,
10.RADU VALERIU - imputernicit Sef Grup Achizitii Publice,
11.MARTAC DUMITRU GHEORGHE - imputernicit Sef Serviciu Achizitii Fonduri Europene, Documente suport solicitate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus: a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).
Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA
In cazul O.N.G. ? urilor / Persoane juridice non-profit, pe langa Declaratiile prevazute la punctul III.2.1.a), se vor depune si urmatoarele documente:
a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).
Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 si sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
NOTA: Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.
Certificat constatator privind obiectul de activitate(Persoane juridice/fizice romane)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului.
Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca corespondenta dintre obiectul sau de activitate si obiectul contractului.
NOTADupa aprobarea raportului procedurii de catre ordonatorul principal de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art. 206, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006.
Documente privind forma de inregistrare(Persoane juridice/fizice straine)
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.NOTA
Deoarece in cadrul Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, ofertantii se vor asigura ca certificatele nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economico-financiara.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca indeplinesc urmatoarea cerinta minima:
- media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei ani bugetari incheiati(2009, 2010, 2011) sa fie mai mare sau egala decat 3.500.000 lei.
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Fisa de informatii generale ? Formular nr.6.
In vederea sustinerii informatiilor din Formularul nr.6 ofertantii vor prezenta situatiile financiare aferente exercitiilor financiare pe ultimii trei ani bugetari incheiati, vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care ofertantii sunt infiintati dupa 31.12.2011, acestia trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi pot dovedi situatia economico-financiara.Nota: 1.Valorile cifrei de afaceri vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb valutar leu/euro, mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.ANUL-CURS(leu/Euro)2009-4, 2399;2010-4, 2122; 2011-4.2391. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre B.C.E.;
2. In cazul operatorilor economici non-profit (ONG), echivalentul cifrei de afaceri sunt veniturile totale anuale.
3.Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii;
3.In cazul IMM, valoarea cifrei de afaceri solicitata mai sus, va fi redusa la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea se aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice, romane ori straine.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A1-Informatii privind experientadin ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru demonstrarea indepl.cerintei privind experienta similara ofertantul va prezenta doar informatii relevante din contractele respective.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, activ.de consultanta pentru elaborarea si tiparirea de ghiduri de procedura. Valoarea acestor activ.trebuie sa fi fost de cel putin egala cu 1.000.000 lei, fara TVA.
Activ.de consultanta pentru elaborarea si tiparirea de ghiduri de procedura se pot demonstra prin prezentarea a cel putin unui docum./contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 2(doua)docum./contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de serv.de consultanta pentru elaborarea si tiparirea de ghiduri de procedura in valoare cumulata cel putin egala cu 1.000.000 lei, fara TVA.
Se va prezenta Formularul 7- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la punctul III.2.3).In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3) se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.
NOTA
In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului 7, ofertantul are obligatia de a prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii de consultanta pentru elaborarea si tiparirea de ghiduri de procedura.
1. Din continutul documentelor/contractelor/ proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;
- valoarea contractului, fara TVA;
- sursa de finantare a contractului.
2. Prin prezentarea docum./contractelor/ proceselor verbale de receptie ofertantii trebuie sa se incadreze in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile contractului de servicii de consultanta pentru elaborarea si tiparirea de ghiduri de procedura propus ca experienta similara in valoare cel putin egala cu 1.000.000 lei,
a1) ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile celor 2 contracte de servicii de consultanta pentru elaborarea si tiparirea de ghiduri de procedura propuse ca experienta similara in valoare cumulata cel putin egala cu 1.000.000 lei,
b) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile unui contract de de servicii de consultanta pentru elaborarea si tiparirea de ghiduri de procedura, activitati a caror valoare a fost cel putin egala cu 1.000.000 lei,
b1) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile a 2 contracte de de servicii de consultanta pentru elaborarea si tiparirea de ghiduri de procedura, activitati a caror valoare cumulata a fost cel putin egala cu 1.000.000 lei,
c) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activ.unui contract de serv.care a inclus si activitati de consultanta pentru elaborarea si tiparirea de ghiduri de procedura, activitati a caror valoare a fost cel putin egala cu 1.000.000 lei,
c1) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activ. a 2 contracte de serv.care au inclus si activ.de consultanta pentru elaborarea si tiparirea de ghiduri de procedura, activ. a caror valoare cumulata a fost cel putin egala cu 1.000.000 lei.
Valorile contractelor propuse ca experienta similara vor fi exprimate in lei la cursul de schimb leu/euro mediu, comunicat de BCE, pentru anul respectiv.Pentru anul 2012 conversia se va realiza la cursul de schimb leu/euro mediu, comunicat de BCE pentru primul trimestru al anului. ANUL-CURS leu/Euro: 2009-4, 2399;2010-4, 2122;2011-4.2391;2012(trim.1)-4, 3533.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de documente astfel cum se precizeaza mai sus. Referitor la forma de prezentare se aplica prevederile art.188, alin.(2), lit.a) din OUG 34/2006.
Documentele/contractele/procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Indiferent daca sunt sau nu sunt emise in limba romana aceste documente vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica.
NOTA
Activitatile de consultanta pentru elaborarea si tiparirea de ghiduri de procedura prestate de catre ofertanti care vor fi luate in considerare in procesul de evaluare sunt acele activitati care sunt asemanatoare cu activitatile principale ale viitorului prestator din cadrul prezentului contract, astfel cum sunt stabilite in Caietul de sarcini aferent prezentei achizitii.
A2-Informatii privind experientadin ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru demonstrarea indepl.cerintei privind experienta similara ofertantul va prezenta doar informatii relevante din contractele respective.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, activ.de formare/instruire personal. Valoarea acestor activitati trebuie sa fi fost cel putin egala cu 150.000 lei, fara TVA.Activ.de formare/instruire personal se pot demonstra prin prezentarea a cel putin unui docum./contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 2(doua)docum./contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de serv.de formare/instruire personal in valoare cumulata cel putin egala cu 150.000 lei, fara TVA.
Se va prezenta Formularul 7- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la punctul III.2.3).In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3) se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.
NOTA
In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului 7, ofertantul are obligatia de a prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii de formare/instruire personal.
1. Din continutul documentelor/contractelor/ proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;
- valoarea contractului, fara TVA;
- sursa de finantare a contractului.
2. Prin prezentarea docum./contractelor/ proceselor verbale de receptie ofertantii trebuie sa se incadreze in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile contractului de servicii de formare/instruire personal propus ca experienta similara in valoare cel putin egala cu 150.000 lei,
a1) ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile celor 2 contracte de servicii de formare/instruire personal propuse ca experienta similara in valoare cumulata cel putin egala cu 150.000 lei,
b) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile unui contract de de servicii de formare/instruire personal, activitati a caror valoare a fost cel putin egala cu 150.000 lei,
b1) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile a 2 contracte de de servicii de formare/instruire personal, activitati a caror valoare cumulata a fost cel putin egala cu 150.000 lei,
c) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile unui contract de servicii care a inclus si activitati de formare/instruire personal, activitati a caror valoare a fost cel putin egala cu 150.000 lei,
c1) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile a 2 contracte de servicii care au inclus si activitati de formare/instruire personal, activitati a caror valoare cumulata a fost cel putin egala cu 150.000 lei.
Valorile contractelor propuse ca experienta similara vor fi exprimate in lei la cursul de schimb leu/euro mediu, comunicat de BCE, pentru anul respectiv.Pentru anul 2012 conversia se va realiza la cursul de schimb leu/euro mediu, comunicat de BCE pentru primul trimestru al anului. ANUL-CURS leu/Euro: 2009-4, 2399;2010-4, 2122;2011-4.2391;2012(trim.1)-4, 3533.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de documente astfel cum se precizeaza mai sus. Referitor la forma de prezentare se aplica prevederile art.188, alin.(2), lit.a) din OUG 34/2006.
Documentele/contractele/procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Indiferent daca sunt sau nu sunt emise in limba romana aceste documente vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica.
NOTA
Activitatile de formare/instruire personal prestate de catre ofertanti care vor fi luate in considerare in procesul de evaluare sunt acele activitati care sunt asemanatoare cu activitatile principale ale viitorului prestator din cadrul prezentului contract, astfel cum sunt stabilite in Caietul de sarcini aferent prezentei achizitii.
B1.Inform.referit.la studiile, pregatirea profes. si calific.pers.desemnate de prestatorul de serv.pentru indeplinirea contractului de achiz.publica.Ofertantul (operator ec. sau membrii asocierii de operatori ec. impreuna)sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate:
Calificari si experienta profesionala:
16 Experti elaborare 4 Ghiduri de proceduri(cate 4 experti pentru fiecare Ghid)
a)Pregatire profesionala si aptitudini:
?studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent la o universit.acreditata;
?diplome/certificate/atestate recunoscute in domeniul afacerilor europene si al relatiilor internat.;
b)Experienta profesionala:
? experienta in calitate de expert cu responsabilitati privind elabor.ghiduri sau detinerea pe parcursul experientei profesionale a unei pozitii din care sa fi desfasurat acest tip de activ.
B2.Inform.referit.la studiile, pregatirea profes.si calific.persoanelor desemnate de prestatorul de servicii pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Ofertantul (operator ec. sau membrii asocierii de operatori ec. impreuna)sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate:
Calificari si experienta profesionala:
2 experti formatori pentru fiecare dintre cele 5 seminare regionale;
- Experti formatori
a)Pregatire profesionala si aptitudini:
?studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent la o universitate acreditata;
?certificat recunoscut in formare de formatori.
b)Experienta profesionala:
?experienta in calitate de expert formator cu responsabilitati privind procesul de formare sau detinerea pe parcursul experientei profesionale a unei pozitii din care sa fi desfasurat acest tip de activ.
PENTRU B1+B2 - Se vor prezenta documente pentru dovedirea indeplinirii cerintelor:
?CV semnat si datat de specialist, in formatul prezentat in Sectiunea a IV-a Formulare ? Formularul 15;
?Diploma universitara de licenta;
?Atestate, certificate sau diplome;Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de mai sus operatorii economici vor prezenta CV-uri ale personalului calificat propus (expertilor) in formatul standard prezentat in Formularul 15. Cv-urile vor fi semnate de catre fiecare expert in parte.
Demonstrarea participarii in calitate de expert la proiectele cu finantare din fonduri europene nerambursabile se va face prin declaratie pe proprie raspundere in care se va mentiona: titlul proiectului, autoritatea beneficiara, valoarea totala a proiectului, perioada de derulare, persoana de contact. Declaratia va fi insotita de o copie a contractelor/documentelor la care se face referire in declaratie.
PENTRU B1+B2 - Fiecare expert va face o descriere detaliata a experienteiprofesionale, calificarilor si a altor aspecte considerate relevante sustinute de CV.
Pe langa CV-uri, ofertantii vor prezenta diplome,
certificate, atestate, astfel cum sunt enumerate mai sus.
Fiecare personal calificat(expert)trebuie sa dea o declaratie de disponibilitate(Formular 16?Declaratie de disponibilitate), valabila
pana la sfarsitul contractului.Declaratia de disponibilitate va fi semnata de catre fiecare expert in parte.
Diplomele, certificatele, atestatele ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica. In plus acestea vor fi traduse autorizat in limba romana, care la randul lor se vor depune prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu
semnatura electronica.
PENTRU B1+B2 - Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
PENTRU B1+B2
NOTA!
Niciun expert nu trebuie sa se afle in vreun conflict de interese cu responsabilitatile acordate lor si/sau cu activitatile pe care le vor desfasura in cadrul contractului.
Pe toata durata de implementare a contractului, Furnizorul va lua toate masurile necesare pentru a preveni orice situatie de natura sa compromita realizarea cu impartialitate si obiectivitate a activitatilor desfasurate pentru realizarea obiectivelor contractului.
Indiferent de durata perioadei de desfasurare a activitatilor expertilor propusi, Furnizorul se va asigura si va urmari cu strictete ca oricare dintre acestia sa cunoasca foarte bine si sa inteleaga cerintele, scopul si obiectivele contractului, cerintele legislatiei Uniunii Europene si a celei romanesti relevante, specificul activitatilor pe care urmeaza sa le desfasoare in cadrul contractului si a componentei/lor acestuia in care sunt direct implicati, precum si a responsabilitatilor atribuite.
C.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora: In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de asubcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat prin OMAI nr.34 din 08.02.2012 prin PO DCA privind finantarea proiectului?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii acquis-ului comunitar?cod SMIS 32862.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
A)In cazul in care primul loc este ocupat de doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, pentru departajarea ofertelor, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP incarcarea in sistem de catre operatorii economici respectivi a noilor propuneri financiare imbunatatite.Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale.B)Orice ofertant are dreptul de a-si retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Ofertantul este obligat sa informeze autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin prezentarea documentelor solicitate la cap. III.2) si III.3) in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.C)Informatii privind calitatea de participant la procedura: Ofertantii vor prezenta Formularul nr.10 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.D)Informatii privind asociatii: In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 8.1 - Declaratie privind lista asociatilor), completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatea contractanta, inainte de data semnarii contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer