Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de consultanta pentru managementul proiectului; aplicatie software de monitorizare a retelei; servicii de instruire aferente aplicatiei


Anunt de participare numarul 134978/26.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan PUSCAS, Tel. +40 214055693, Email: [email protected], Fax: +40 214055694, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de consultanta pentru managementul proiectului; aplicatie software de monitorizare a retelei; servicii de instruire aferente aplicatiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI, Str. General Berthelot, nr. 28-30 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezenta documentatie se refera la prestarea de servicii de management de proiect si aplicatie software de monitorizare a evolutiei implementarii proiectului ?Internet in scoala ta. Conectarea la Internet broadband a unitatilor scolare din zona rurala si mic urbana?, conform Caiet Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
66171000-9-Servicii de consultanta financiara (Rev.2)
72110000-9-Servicii de consultanta privind selectarea tipului de hardware (Rev.2)
72212222-1-Servicii de dezvoltare de software pentru servere web (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 238, 599.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
200.000 leiPentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM - formularul nr. 20.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, (de la termenul limita de primire/depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original, conform formularului 14;
- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original;
- orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG 925/2006;
- In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;
- In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa, conf.art.36 alin.1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie va fi emisa in numele si pentru Asociere, prin grija Liderului Asocierii;
- Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.- In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimativa a contractului, potrivit art.2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90din H.G. nr 925 / 2006.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii este de: 10% din valoarea contractului de servicii fara TVA (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%).Garantia de buna executie este constituita printr-un instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara conform Formularului 19, ori de o societate de asigurari care functioneaza in mod legal care va fi prezentat in original, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga o perioada de 45 de zile.Se restituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, conf.art.91 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri nerambursabile, reprezentand Contractul de finantare POSCCE nr. Cod SMIS 39845
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta:
- Formularul 1 si 2;
- Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic:
o Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice. din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
o Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local exigibile de plata la data depunerii ofertelor.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-se va completa Formularul13 din Sectiunea IV a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.
- Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 691 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Incadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3.
NOTA: In sensul prevederilor art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Catalin Ovidiu Baba, ministru; Corvin Nedelcu, secretar general; Ioana Lazar, secretar general adjunct; Mihai Paunica, director general D.G.E.F.R.U.; Rodica Ciocoiu si Octavian Mereuta, contabili; Cristina Eugenia Pomaga, director D.A.A.C.; Bogdan Puscas, director D.A.A; Gabriela Mirela Toma, responsabil juridic; Veronica Elena Merticariu, asistent manager; Maria Dorneanu, responsabil control financiar preventiv, Daniel Bojte, responsabil tehnic, Merima Petrovici, responsabil administrativ.
Tertul va prezenta dovezi cu privire la articolul 180, 181 lit a), c1), d) si articolul 691, iar subcontractantul va prezenta dovezi doar cu privire la articolul 691
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va prezenta Formular 4.
Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana). Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca:
- emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
NOTA:
- Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre sustinator.
Persoane juridice straine
Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.NOTA:
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinte;
Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in cel multultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de: 20.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se solicita experienta similara prin care ofertantul sa trebuie sa demonstreze capacitatea tehnica astfel: - Unul sau mai multe contracte, care sa fi avut ca obiect servicii de management de proiect sau expertiza tehnica, a caror valoare totala sa fie mai mare sau egala cu suma2.000.000 lei fara TVA.
Personal
Manager operational de proiect
Studii superioare universitare;
Certificare recunoscuta international privind Managementul Proiectelor (PMI, PRINCE sau similar), valabila la data procedurii;
Minim 5 ani experienta profesionala generalaParticiparea in pozitie similara la minim 1 proiect similar.
Expert management proiect cu finantare din fonduri structuraleStudii superioare universitare;
Certificare recunoscuta international privind Managementul Proiectelor (PMI, PRINCE sau similar), valabila la data procedurii;
Certificare CNFPA ?Expert fonduri structurale?, COR 241948 sau echivalent;
Certificare CNFPA ?Expert achizitii publice?, COR 241940 sau echivalent;
Minim 5 ani experienta profesionala generalaParticiparea in pozitie similara la minim 1 proiect similar, implementat din fonduri europene sau din alte surse de finantare internationala.
Expert supervizor implementare
Studii superioare in domeniul tehnic;
Studii aprofundate sau de specializare in domeniul tehnic sau in managementul proiectelor;
Certificare recunoscuta international privind Managementul Proiectelor (PMI, PRINCE sau similar), valabila la data procedurii;
Certificare profesionala privind atacurile informatice si masuri de contracarare a acestora, emisa de organisme acreditate in acest sens (CEH sau similar);
Certificare ingineria de sistem in domeniul informatic (MCSE sau similar);
Certificare privind managementul serviciilor IT (ITIL V3 sau similar);
Minim 5 ani experienta profesionala in domeniul tehnic;
Participarea in pozitie similara la minim 1 proiect similar
Expert implementare si securitate
Studii superioare in domeniul tehnic;
Studii aprofundate sau de specializare in domeniul tehnic;
Certificare recunoscuta international care sa demonstreze cunostiinte de retelistica (CCNA, JNCIA sau echivalent);
Certificare profesionala in tehnologii de telecomunicatii, recunoscuta international (CCNP, JNCIP sau echivalent);
Certificare CNFPA ?Manager Proiect?, COR 241919 sau echivalent;
Certificare CNFPA ?Proiectant sisteme securitate?, COR 214319 sau echivalent;
Minim 5 ani experienta profesionalain domeniul tehnic;
Participarea in pozitie similara la minim 1 proiect similar
Expert telecomunicatii
Studii superioare in domeniul electronicii si telecomunicatiilor;
Studii aprofundate sau de specializare in domeniul electronicii si telecomunicatiilor;
Certificare profesionala in tehnologii de telecomunicatii de tip Broadband sau similar, recunoscuta international;
Certificare recunoscuta international care sa demonstreze cunostiinte de retelistica (CCNA, JNCIA sau echivalent);
Certificare profesionala in tehnologii de telecomunicatii, recunoscuta international (CCNP, JNCIP sau echivalent);
Minim 5 ani experienta profesionala generalain domeniul electronicii si telecomunicatiilor
Participare in pozitie similara la minim 1 proiect de implementare de sisteme de telecomunicatii similar(Broadband);
Experti IT&C - 7 persoane
Studii universitare de electronica, automatica, calculatoare, telecomunicatii, informatica sau similar;
Certificare recunoscuta international care sa demonstreze cunostiinte de retelistica (CCNA, JNCIA sau echivalent);
Certificare profesionala in tehnologii de telecomunicatii, recunoscuta international (CCNP, JNCIP sau echivalent);Minimum 5 ani experienta profesionala generala in domeniile: electronica, automatica, calculatoare, telecomunicatii, informatica sau similar;
Participarea in pozitie similara la minim 1 proiect similar
Expert infrastructuri integrate
Studii superioare in domeniul tehnic;
Studii aprofundate sau de specializare in domeniul informatic sau similar;
Certificare ingineria de sistem in domeniul informatic (MCSE sau similar);
Certificare de nivel profesional in administrarea bazelor de date (MCITP DBA sau similar);
Certificare de nivel profesional in dezvoltarea bazelor de date (MCITP Database Developer sau similar);
Certificare de nivel profesional in business intelligence (MCITP Business Intelligence Developer sau similar);
Minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul tehnic;
Participarea in pozitie similara la minim 1 proiect similar
Expert securitatea informatiei:
Studii univ. automatica sau similar;Cert.indep. pt securitatea sist.informatice de nivel profesional (CISSP/similar); Cert.indep pt auditul sist.informatice emisa de o autoritate recunoscuta international (CISA/similar); Cert.indep pt manag.sist.informatice emisa de o autoritate recunoscuta international(CISM/similar); Cert.indep pt guvernanta IT emisa de o autoritate recunoscuta international (CGEIT/similar);Certif.independenta pt riscurile si controlul sist.informatice(CRISC/similar);Certif.recunoscuta international care sa demonstreze cunostiinte de retelistica(CCNA, JNCIA/similar);Certif.profesionala in tehnologii de telecomunicatii, recunoscuta international(CCNP, JNCIP/similar);Certif.profesionala pt tehnologii de securitate retea (CCNPsecurity/similar);Certif. pt design-ul retelelor(CCDA/similar);Certif. pt administrarea sist.de operare (RHCE/similar);Certif.independenta pt testele de penetrare(LPT/similar);Min. 5 ani experienta in domeniul IT;
Expert audit energetic
Absolvent de studii superioare de lunga durata in domeniul energetic sau similar;
Autorizatie de auditor electroenergetic;
Experti financiari - 3 persoane
Studii superioare in domeniul economic;
Minim 5 ani experientaprofesionala in domeniul economic;
Participare ain pozitie similara la minimun proiect in pozitie similaracare a fost finantat din fonduri europene sau alte surse de finantare internationala;
Certificat de expert contabil.
Experti non-cheie
Expert non-cheie IT&C teritoriali (28 de persoane)
Diploma universitara in domeniul tehnic, calculatore, tehnologia informatiei sau telecom;Minim 1 certificare in domeniul IT&C;Minim 3 ani experienta in cadrul industriei IT.
Experti dezvoltatori aplicatii informatice (3 persoane)
Diploma universitara in domeniul tehnic, calculatore, tehnologia informatiei sau telecomunicatii;Minim 1 certificare in domeniul dezvoltarea de aplicatii software;Minim 5 ani experienta in cadrul domeniului IT;Minim 3 ani experienta in calitate de dezvoltator software.
Expert non-cheie financiar regional ? 7 persoane
Studii superioare in domeniul economic;Minimum 3 ani experienta profesionala in domeniul economic sau financiar;Certificat de expert contabil.
Certificat ISO 9001 sau echivalent
Certificat ISO14001 sau echivalent
Certificat ISO 27001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor
30%
Descriere: Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor;
3.
Recomandari de contracarare a riscurilor identificate,
30%
Descriere: Se vor propune modificari la nivelul graficului de implementare, pe scenariile identificate anterior, cu introducerea de eventuale activitati suplimentare de corectie in vederea minimizarii intarzierilor in derularea proiectului;
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 12:00
Locul: Sediul MECTS, str. Gral Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, etaj 2 - Holul mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor, reprezentanti UCVAP si/sau alte autoritati competente
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Internet in scoala ta. Conectarea la internet broadband a unitatilor scolare din zona rurala si mic urbana?, cod SMIS 39845
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Metodologia de punctare a factorilor de evaluare: 1. Pret total- 40 punctePunctajul se acorda astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; P(n) = (Pret minim/ Pret(n)) x 402.Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor - 30 puncteLista riscurilor cu un impact major in desfasurarea proiectului este definita in prealabil de expertii MECTS, iar compararea se va realiza raportat la nevoile identificate de catre Autoritatea Contractanta. Lista se va limita la cele mai importante 15 de riscuri ce au impact major in implementarea proiectului si va fi furnizata, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Propunerea deanaliza trebuie sa contina minim urmatoarele elemente: risc, activitati in care acesta apare, devieri care pot fi generate si alocari de resurse umane sau/si financiare.Punctajul se va calcula astfel: Punctaj maxim =Nr. maxim de riscuri relevante identificate( Nmax) = 30 puncte;Pn-Punctaj pentru numar mai mic de riscuri identificate(Nri): Pn = (Nri/Nmax) x 303. Recomandari de contracarare a riscurilor identificate - 30 puncteSe vor prezenta recomandari si strategii, cu introducerea de eventuale activitati suplimentare de corectie, pentru minimizarea/eliminarea riscurilor, pentru toate riscurile identificate anterior. Se va detalia modul in care acestea pot influenta graficul de implementare solicitat prin caietul de sarcini. Se vor prezenta integral noile planificari.Punctajul se va calcula astfel: Pmax=Punctaj maximpentru nr. maxim de riscuri tratate corespunzator ;Pn-Punctaj pentru numar mai mic de riscuri tratate(Nrt): Pn = (Nrt/Nmax) x 30Departajarea ofertelor cu punctaje/preturi egaleIn situatia existentei cel putin doua oferte cu punctaj egal, castigatoare esta oferta cu pretul fara TVA, cel mai mic. In situatia existentei a cel putin doua oferte cu punctaj/pret egal, departajarea se va realiza prin reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: Str. Gen. Berthelot nr 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 01068, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer