Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de consultanta pentru stabilirea, dezvoltarea si implementarea serviciilor derulate in cadrul retelei de centre de resurse pentru educatie si dezvoltare in gradinite


Anunt de participare numarul 75047/08.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala: Unitatea De Management al Proiectelor cu Finantare ExternaStrada Spiru Haret nr. 12, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Anna-Maria Mares, Tel.021-3056084, In atentia: Anna-Maria Mares, Email: [email protected], Fax: 021-3055990, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de consultanta pentru stabilirea, dezvoltarea si implementarea serviciilor derulate in cadrul retelei de centre de resurse pentru educatie si dezvoltare in gradinite
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: - sediul Prestatorului
- sediul celor 325 CRED existente in fiecare oras al Romaniei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Responsabilitatile Operatorului Economic vor fi: 1.Stabilirea fiecarui tip de servicii (programe de formare si consiliere pentru parinti in vederea trezirii interesului acestora fata de aspectele sociale, psihologice etc. ale cresterii copilului si a imbunatatirii practicilor parentale; formarea resurselor umane din cadrul unitatilor de educatie timpurie; conceperea si alcatuirea de materiale de predare-invatare pentru activitati in care sunt implicati copii si parinti si pentru activitati ale cadrelor didactice, ale comisiilor metodice; organizarea unor evenimente cu caracter public la care va fi invitata comunitatea locala si initierea de parteneriate locale; programe de informare si diseminare pentru parinti si alte organisme implicate in educatia si dezvoltarea copilului de la nastere la 6/7 ani; promovarea proiectelor de integrare a familiilor dezavantajate si a copiilor cu nevoi speciale; consilierea parintilor foarte tineri, in special a celor exclusi din familii, si consilierea copiilor si parintilor care au suferit de pe urma pierderii unui membru al familiei sau facut experienta separarii sub diverse forme. In copilarie, anumite forme de separare faciliteaza dezvoltarea psihica prin mobilizarea de resurse necesare invatarii si adaptarii; asistenta si consiliere pentru educatori, personal medical si manageri in utilizarea instrumentelor demonitorizare si evaluare; schimbul de experienta intre educatori si profesorii de stiintele educatiei in vederea imbunatatirii procesului de evaluare a invatarii-predarii in unitatile de educatie timpurie in care sunt inscrisi copii cu cerinte educationale speciale)
2.Dezvoltarea fiecarui tip de serviciu in cadrul unui Ghid metodologic de dezvoltare si implementare a serviciilor CRED
3.Tiparirea si distribuirea Ghidului metodologic destinat personalului CRED4.Formarea unui numar de 55 de experti in servicii CRED;5.Formarea personalului CRED de catre cei 55 de experti in servicii CRED;
6.Asigurarea de asistenta de inceput personalului CRED de catre expertii in serviciile CRED
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
79342320-2-Servicii de asistenta pentru clienti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivul serviciilor il reprezinta stabilirea, dezvoltarea si implementarea tipurilor de servicii ce vor fi furnizate in cadrul CRED si formarea personalului ce va desfasura activitati in cadrul centrelor.
Valoarea estimata fara TVA: 315, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 6.200 EURO. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 120 de zile de la data depunerii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul aferent anului 2009 pentru finantarea PRET.Plata se va efectua pe baza facturilor emise de catre Prestator.Suplimentarea serviciilor se va finanta din bugetul anului 2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind incadrarea in situatia prevazuta la art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
- Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)- Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani, respectiv prezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin 105.000 EURO sau echivalentul in lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
- Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
- Experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea a cel putin 2 proiecte/contracte anterioare in valoare de min. 50.000 euro fiecare, care sa fi avut ca obiect formarea/dezvoltarea de servicii in cel putin unul dintre domeniile vizate de serviciile CRED (educatie partentala/ formarea cadrelor didactice/ dezvoltare materiale educationale/ educatie incluziva/ educatie interculturala, servicii destinate copiilor de 0-7 ani).- 1 manager de proiect- 1 coordonator echipa- 1 responsabil financiar- 1 asistent proiect- 2 autori Ghid pt serviciil CRED- 2 experti formatori- 55 de experti in servicii CRED
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 11:00
Locul: sediul Unitatii de Management al Proiectelor cu Finantare Externa-str. Spiru Haret. nr. 12, etaj 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite (in baza imputernicirii din partea operatorilor economici care depun oferta)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Departamentul juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.0213056084, Email: [email protected], Fax: 0213055990
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.0213056084, Email: [email protected], Fax: 0213055990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2009 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer