Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru ?Realizarea sistemului informatic ForExeBug?, inclusiv organizare si/sau participarea la cursuri de instruire in vederea realizarii proiectului ?Cresterea responsabilizarii administratiei pu


Anunt de participare numarul 137735/27.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Moise, Tel. +04 212262491, In atentia: Daniela Moise, Email: [email protected], Fax: +04 3165758, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru ?Realizarea sistemului informatic ForExeBug?, inclusiv organizare si/sau participarea la cursuri de instruire in vederea realizarii proiectului ?Cresterea responsabilizarii administratiei publice prin modernizarea sistemului informatic pentru raportarea situatiilor financiare ale institutiilor publice? (cod SMIS 34952).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Ministerului Finantelor Publice din str. Apolodor, nr. 17 si din str. Poenaru Bordea, nr.3-5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie realizarea unui nou formular de raportare a executiei bugetare si a situatiilor financiare (inclusiv informatii aferente angajamentelor legale) depuse lunar, de catre fiecare institutie publica, in format electronic, standardizat, securizat, cu cresterea gradului de incredere a datelor colectate prin acesta prin validari incrucisate cu date din trezorerie si furnizarea de informatii de incredere pentru uzul intern al MFP, al institutiilor publice, al altor institutii abilitate si a publicului, atat de nivel de detaliu cat si consolidate pe diverse paliere, in paralel cu utilizarea acestora pentru analize multicriteriale si pe serii de timp, prin crearea unui sistem informatic dedicat si integrat cu sistemul informatic al MFP.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
71621000-7-Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
72222000-7-Servicii de analiza strategica si de planificare a sistemelor sau a tehnologiei informatiilor (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru ?Realizarea sistemului informatic ForExeBug? pentru o perioada de 10 luni - estimate la o valoare de 7.775.375 lei fara TVA;
2.Servicii de organizare si/sau participarea la cursuri de instruire pentru o perioada de 10 luni - estimate la o valoare de 1.435.500 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 210, 875RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 150.000 lei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din OUG nr.34/2006este de 8.481 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Constituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- 85% din Fondul Social European in cadrul Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013;
- 15% Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie priv neincadrarea in prev art.180 din OUG34/2006: prez Declaratie pe propria raspund completata de catre op econ sau tertul sustinator, conf Formular1.
Incadrarea in sit prevaz la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertant din proced de atribuire.2.Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG34/2006: prez Declaratie pe propria raspund completata de op econom sau tert sustinator, pentru art. 181 lit.a), c1)si d), conf Formular2.-Certificat de atestare fisc din care sa reiasa oblig exigibile in luna anter celei in care se depun oferte(original, copie legaliz/lizibila cu mentiunea?Conf original?)-Certificat de taxe si impoz locale din care sa reiasa oblig exigibile in luna anter celei in care se depun oferte(original, copie legaliz/lizibila cu mentiunea?Conf original?)Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3.Certif de particip cu of. independenta, conf Ordin presedinte ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certif de particip la licitatii cu of independenta-Formularul 3.4.Declaratie pe proprie raspund privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG nr.34/2006- Formular4, completat de fiecare asociat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Pers cu funct de decizie in ceea ce priveste organiz, derul, finaliz proced de atrib: Secretar General: Dl. Ciprian Sebastian Badea; Secretar General Adjunct: Dl. Corneliu Cazacu; D.G. DGIAPSI: Dna. Cornelia Nagy; D.G. DGTI: Dl. Adrian Popescu; D.G. DGTCP: Dl. Valentin Mavrodin; D.G. DGJ: Dna. Madalina Gheorghe; D DBCI: Dna. Lacramioara Alexandru; D.G. Adj DGIAPSI: Dl. Angelica Macau; Sef serviciu DGIAPSI: Dna. Gabriela Stanila5. Declaratie privind calit de participant la proced de atrib ? Formular nr.5 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.2.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri a ofertant pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 15.000.000 lei.In cazul asocierii, conditia se va indeplini cumulativ.Se va completa Fisa de info gen cu declaratia privind CMA anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)?Formular 6 si se vor prezenta bilanturile/documentele doveditoare, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata cu originalul.
In cazul in care participa la procedura op.ec. straini, val. CA vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNRpentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Of. trebuie sa dem. prin prezentarea a max.2 contracte/documente/procese-verbale de receptie, ca in ultimii 3 ani a prestat serv.de consultanta si asistenta tehnica pt realiz unui sist.info.de complexitate similara.Val.cumulata a contractelor trebuie sa fie de cel putin 7, 770, 000 lei fara TVA.
Decl.priv.lista principalelor prestari de serv.in ultimii 3 ani, calculati de la termenul limita pt dep.ofertelor. Formularul 7.Val.experientei similare vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Of. care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Daca modalitatea de demonstrare a experintei similare se face prin prezentarea de contracte, of. e obligat sa prezinte copii de pe partile relevante ale contractelor: pag.din contr.din care rez.partile contractante, ob. contract, durata contract, pretul contract si pagina finala cu semnaturi
Nota: Prin proiect de complexitate similara se intelege un proiect pentru dezvoltarea unui sistem functional:
-la scara nationala
-care are in componenta cel putin 4 subsisteme (de exemplu: sistemde registratura documente electronice, sistem tranzactional cum ar fi un sistem de gestiune, sistem de managementul identitatii, sistem de raportare)
-proiectat pentru cel putin 15.000 de utilizatori
-care gestioneaza peste 100.000.000 (o suta de milioane) de inregistrari
-care re-utilizeaza si integreaza cel putin o componenta ?legacy? (sub-sistem existent functional dezvoltat intern sau achizitionat aflat in exploatare de minim 3 ani), de exemplu un sistem de core-banking.
2.Of.trebuie sa nominalizeze o echipa de 6 experti responsabili pentru indeplinirea contractului, dupa cum urmeaza: Expert cheie 1: Lider de Echipa
?Calificari si abilitati:
-Diploma Universitara sau echivalent
-Cunostinte de limba engleza, fluent
?Experienta profesionala:
-participare la implementarea a minim 1 proiect de complexitate similara celui de fatasi in cadrul caruia sa fi avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata.
Lista cu Expertii ce vor fi pusi la disp.pt.indepl.contractului-Form nr. 8.
Se va prezenta Curriculum vitae (Formularul nr. 9), pentru fiecare expert si Declaratia de disponibilitate (Formularul nr. 10) semnata de catre fiecare expert propus.
Expert cheie 2: Expert in managementul proceselor de business
?Calificari si abilitati:
-Diploma universitara sau echivalent
-Cunostinte de limba engleza, fluent
?Experienta profesionala:
-participare la implementarea a minim 1 proiect de complexitate similara celui de fatasi in cadrul caruia sa fi avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata
Lista cu Expertii ce vor fi pusi la disp.pt.indepl.contractului-Form nr. 8.
Se va prezenta Curriculum vitae (Formularul nr. 9), pentru fiecare expert si Declaratia de disponibilitate (Formularul nr. 10) semnata de catre fiecare expert propus.
Expert cheie3: Expert in Contabilitate pentru Administratia Publica
?Calificari si abilitati: -Diploma universitara sau echivalent
-Certificare in domeniul utilizarii standardului financiar-contabil IPSAS ? International Public Sector Accounting Standards (Certificate in International Public Sector Financial Reporting (CertIPSFR) sau echivalent)
-Cunostinte de limba engleza, fluent
?Experienta profesionala:
-participare la implementarea a minim 1 proiect in cadrul caruia sa fi avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata.Lista cu Expertii ce vor fi pusi la disp.pt.indepl.contractului-Form nr. 8.
Se va prezenta Curriculum vitae (Formularul nr. 9), pentru fiecare expert si Declaratia de disponibilitate (Formularul nr. 10) semnata de catre fiecare expert propus.
Expert cheie4: Expert in Arhitectura Software si Baze de Date?Calificari si abilitati:
-Diploma universitara sau echivalent
-Cunostinte de limba engleza, fluent
?Experienta profesionala:
-participare la implementarea a minim 1 proiect de complexitate similara celui de fatasi in cadrul caruia sa fi avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata
Lista cu Expertii ce vor fi pusi la disp.pt.indepl.contractului-Form nr. 8.
Se va prezenta Curriculum vitae (Formularul nr. 9), pentru fiecare expert si Declaratia de disponibilitate (Formularul nr.
Expert cheie 5: Expert Data Warehouse si Business Intelligence
?Calificari si abilitati:
-Diploma universitara sau echivalent
-Cunostinte de limba engleza, fluent
?Experienta profesionala:
-participare la implementarea a minim 1 proiect de complexitate similara celui de fatasi in cadrul caruia sa fi avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata
Lista cu Expertii ce vor fi pusi la disp.pt.indepl.contractului-Form nr. 8.
Se va prezenta Curriculum vitae (Formularul nr. 9), pentru fiecare expert si Declaratia de disponibilitate (Formularul nr. 10) semnata de catre fiecare expert propus.
Expert cheie 6: Expert Arhitectura HW, Integrare, Securitate, Comunicatii
?Calificari si abilitati:
-Diploma universitara sau echivalent
-Cunostinte de limba engleza, fluent
?Experienta profesionala:
-participare la implementarea a minim 1 proiect de complexitate similara celui de fatasi in cadrul caruia sa fi avut responsabilitati similare celor solicitate pentru proiectul de fata
Lista cu Expertii ce vor fi pusi la disp.pt.indepl.contractului-Form nr. 8.
Se va prezenta Curriculum vitae (Formularul nr. 9), pentru fiecare expert si Declaratia de disponibilitate (Formularul nr. 10) semnata de catre fiecare expert propus.
Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentelor/actelor care demonstreaza experienta solicitata pentru fiecare expert.
1.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant.Se solicita prezentarea certificatului ISO9001 sau echivalent pentru ofertant.
2.Documente emise de catre organisme acreditate, care confirma certificarea Sistemului de management al securitatii informationale ISO 270001 sau certificate echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si dupa caz, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PODCA-Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (PODCA)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca sunt doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. In cazul in care SEAP ne este functional autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2, alin. (1), lit. a) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 212262231, Fax: +40 213199649, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2012 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer