Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de dezvoltare a programului de formare profesionala a resurselor umane din cadrul gradinitei


Anunt de participare numarul 55191/11.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
Adresa postala: Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului- Unitatea de Management al Proiectelor pentru Invatamantul Preuniversitar, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Adresa precizata mai sus., Tel.0213055999, 0213055993, In atentia: Mihaela Ilina, Email: [email protected], Fax: 0213055989, 0213055990, Adresa internet (URL): www.rural.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de dezvoltare a programului de formare profesionala a resurselor umane din cadrul gradinitei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Va fi stabilit de catre operatorul economic castigator.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in dezvoltarea modulelor de pregatire profesionala a resurselor umane din cadrul gradinitei (directori, educatori, asistente medicale, personal de ingrijire, administratori si alte tipuri de personal de asistenta).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80421000-1 - Servicii de formare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile constau in dezvoltarea modulelor de pregatire profesionala a resurselor umane din cadrul gradinitei (directori, educatori, asistente medicale, personal de ingrijire, administratori si alte tipuri de personal de asistenta).Responsabilitatile Operatorului Economic vor fi: 1. Dezvoltarea curriculum-ului de formare si a modulelor de formare destinate imbunatatirii competentelor profesionale ale resurselor umane din cadrul gradinitei dar si informarii parintilor, in vederea sprijinirii programului pentru dezvoltare profesionala, inclusiv ilustrarea practicilor inovative utilizate in prezent in gradinite;2. Tiparirea modulelor de formare destinate imbunatatirii competentelor profesionale ale personalului angajat in gradinite inclusiv directori si personal nedidactic dar si informarii parintilor, in 5000 de exemplare;
3. Acordarea de asistenta Beneficiarului in acreditarea programului de formare; la finalizarea formarii, personalul didactic din gradinite, inclusiv directorii, vor primi un numar de credite in conformitate cu sistemul stabilit de catre MECT;
4. Dezvoltarea curriculum-ului si a materialelor de formare pentru mentori (viitorii formatori care vor realiza efectiv formarea personalului angajat in gradinite, inclusiv directori si personal nedidactic dar si parinti)
5. Acordarea de asistenta Beneficiarului la selectia mentorilor;6. Formarea mentorilor;7. Crearea unui mecanism complex de monitorizare interna a programului de formare si modului raportare a mentorilor catre Beneficiar.
Valoarea estimata fara TVA: 245, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentare servicii cu max. 40%. Val estimata precizata mai sus include si aceasta optiune.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 4.000 EURO. Modul de constituire a garantiei pentru participare este detaliata in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Aceasta achizitie este cofinantata de BDCE si Guvernul Romaniei. Modalitatea de plata este specificata in formularul de contract inclus in documentaia de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
3. Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii ofertelor4. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale2. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) sa fie de cel putin 500.000 EURO sau echivalentul in lei.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro in vederea facilitarii evaluarii ofertelor este 14.07.2008, iar cursul de schimb pentru cele doua monede este cursul de schimb afisat de BNR si valabil pentru aceasta data.
3. Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ani, respectiv prezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani
Experienta similara: Se solicita prezentarea:
1. a cel putin unui contract similar (de dezvoltare de curriculum si module de formare in domeniul educational), finalizat in ultimii 3 ani (incepand din 2005 pana la termenul de depunere a ofertelor).
2. a cel putin un contract de formare de formatori in domeniul educational, finalizat in ultimii 3 ani (incepand din 2005 pana la termenul de depunere a ofertelor)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 0 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se obtine gratuit, prin solicitare pe fax, e-mail sau direct la sediul autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2008 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante precizat in prezentul anunt de participare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Caile de atac se vor exercita conform art. 272 din OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului, UMPIP, Directia Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, etaj II, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.0213095999, Email: [email protected], Fax: 0213055989
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer