Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de dezvoltare de continut customizat si platforma de simulare a interventiei la situatii de urgenta si dezastre.


Anunt de participare numarul 142375/06.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia pentru SMURD
Adresa postala: str. Prof. Dr. Gheorghe Marinesc nr. 50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu Fechete, Tel. +40 733008237, Email: [email protected], Fax: +40 265210110, Adresa internet (URL): www.fundatiapentrusmurd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
FUNDATIA PENTRU SMURD
Adresa postala: Str. Theodor Sperantia nr. 104, Bl. S25, Sc. 2, Apt. 42, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030939, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU POPESCU, Tel. +40 745016239, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.fundatiapentrusmurd.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
FUNDATIA PENTRU SMURD
Adresa postala: Str. Theodor Sperantia nr. 104, Bl. S25, Sc. 2, Apt. 42, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030939, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU POPESCU, Tel. +40 745016239, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.fundatiapentrusmurd.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
FUNDATIA PENTRU SMURD
Adresa postala: Str. Theodor Sperantia nr. 104, Bl. S25, Sc. 2, Apt. 42, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030939, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU POPESCU, Tel. +40 745016239, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.fundatiapentrusmurd.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de dezvoltare de continut customizat si platforma de simulare a interventiei la situatii de urgenta si dezastre.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Locatia de Implementare a Proiectelor, Str. Theodor Sperantia nr. 104, Bl. S25, Sc. 2, Apt. 42, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Beneficiarul urmareste achizitia de servicii de dezvoltare de software educational, mai exact a unei platforme de simulare destinata perfectionarii personalului de specialitate implicat in interventia integrata la situatii de urgenta si dezastre. (pompieri, paramedici, medici si asistenti)Achizitia presupune urmatoarele etape:
- achizitia unei platforme recunoscute si validate in aplicatii de simulare a situatiilor de urgenta, care va sta la baza dezvoltarii simulatorului solicitat
- instruirea personalului beneficiarului in utilizarea simulatorului
- dezvoltarea de continut personalizat conform solicitarilor regasite in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212190-7 - Servicii de dezvoltare de software educational (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de servicii de dezvoltare de continut customizat si platforma de simulare a interventiei la situatii de urgenta si dezastre.? Platforma de simulare ? 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 570, 203.45EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum de 11.400 EURO printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul RO71RZBR0000060012959479, cod SWIFT- RZBRROBU. Operatorii economici romani pot vira echivalentul in RON al garantiei de participare in contul cod IBAN RO12 RZBR 0000 0600 1295 9474, deschis la Banca Raiffeisen, Agentia Bucuresti la cursul BNR din data de 1 Martie 2013, respectiv 1euro = 4.3573Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor (inclusiv).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: cf.art.86 din HG 925/2006. Cu respectarea art 278^1 din OUG 34/2006.Scrisoarea de garantie de participare se prezenta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Scrisoarea va fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITlE PUBLICA DE SERVICII DE SERVICII DE DEZVOLTARE DE CONTINUT CUSTOMIZAT SI PLATFORMA DE SIMULARE A INTERVENTIEI LA SITUATII DE URGENTA SI DEZASTRE?.Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata In original, conform F12 la sediul Autoritatii Contractactante, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator.In situatia in care ofertanul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului de servicii.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a contractului, respectiv 150 de zile de la data semnarii contractului (inclusiv).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: cf.art.90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiecte finantate din fonduri euro, prin Progr Op SecT Dezv Res Umane Axa prioritara 3?Cresterea adaptab lucr si a intrepr?DMI 3.2?Formare si sprijin pentru intrepr si angajati pentru promov adaptab?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf art.44 din OUG nr.34/2006 cu modif si compl ulterioare. Autoritatea contr va solicita ca asocierea sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.2. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.3. In cazul unei candidaturi si oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.4. Formularul 01 - Declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic. Daca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Acest document se va prezenta de catre ofertant (membrii asocierii inclusiv liderul, in cazul unei asocieri de operatori economici), si, daca este cazul, de catre terti sustinatori, conform prevederilor articolului 186, alin. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.5. Formularul 02 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Acest document se va prezenta de catre ofertant (membrii asocierii inclusiv liderul, in cazul unei asocieri de operatori economici) si, daca este cazul si de catre terti sustinatori dar numai pentru lit.a), c1) si d) ale art.181.6. Formularul 05 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006: in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentruprocedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt urmatoarele: : Raed Arafat, Ioana Mirela Daramus, Niculina Popescu, Anemari Anghel, Cristian Boieriu. Acest document se va prezenta de catre ofertant (membrii asocierii inclusiv liderul, in cazul unei asocieri de operatori economici), inclusiv de catre subcontractori si tert sustinator, daca este cazul.7. Formularul 04 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic. Acest document se va prezenta de catre ofertant (membrii asocierii inclusiv liderul, in cazul unei asocieri de operatori economici).8. Formularul 03 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura: in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economic. Acest document se va prezenta de catre ofertant (membrii asocierii inclusiv liderul, in cazul unei asocieri de operatori economici), inclusiv de catre terti sustinatori, daca este cazul.9. Certificat de atestare fiscala (bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele. Acest document se va prezenta de catre ofertant (membrii asocierii inclusiv liderul, in cazul unei asocieri de operatori economici).10. Certificat de taxe si impozite locale (bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele. Acest document se va prezenta de catre ofertant (membrii asocierii inclusiv liderul, in cazul unei asocieri de operatori economici).11. Certificat de cazier fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origina a acestuia (pentru statele unde e aplicabil) valabil la data dechiderii ofertelor din care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in acesta. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din OUG nr.34/2006 modificata si completataNote:
(1)Formularele solicitate se vor completa si prezenta de catre ofertant, in conformitate cu modelele din Sectiunea ?Formulare ?(2)Formularele solicitate se vor prezenta in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal/imputernicit.
(3)Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
(4)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.
(5)Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate insotite de traducerea in limba romana, legalizata si autorizata. Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte: adresa actuala, persoane autorizate / administratori, existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator serviciilor care fac obiectul achizitiei. Se va prezenta in original sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, Documentele vor fi prezentate cu traducere legalizata in limba romana.
Autoritatea contractanta poate solicitarea ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul/le in original/copie legalizata, in situatia in care a/au fost prezentat/e in forma copie conform cu originalul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Informatii privind situatia economico-financiara
II. Bilantul contabil
III. Cifra de afaceri
Informatii privind cifra de afaceri si profitul
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani incheiati (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin echivalentul in lei a 600.000 euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Informatii generale, conform Formularului 06Modalitatea de indeplinireBilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.In cazul in care pentru exercitiul financiar 2012, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta documente relevante in sustinerea indeplinirii cerintei.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Se vor prezenta informatii la 31 decembrie pentru ultimii 3ani (2010, 2011, 2012). Se completeaza Formularul 6 -Informatii generale.Nota: Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se vacalcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursulleu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monededecat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR. (In cazul unei Asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera Indeplinita in mod cumulativ).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similaraLista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada derularii in ultimii 3 ani a maxim trei contracte similare care au presupus si servicii de dezvoltare a unei platforme de simulare. Nivelul minim de calificare consta in experienta similara, rezultand din maxim 3 contracte avand ca obiect servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 500.000 EUR.
Ofertantul va prezenta cel putin un 3 documente/contracte/procese-verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar, in conformitate cu art. 188 alin. 2 litera a din OUG 34/2006. Documentele se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?. Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie "conform cu originalul" si vor fi, insotite de o traducere autorizata si legalizata in limba romana.
2. Lista persoanelor propuse pentru implementarea contractului ? in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economicPentru fiecare specialist solicitat mai jos se vor prezenta urmatoarele documente:
-CV
-Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor si experientei solicitate si mentionate in Formularul 09.
In cazul expertilor propusi care nu sunt angajati ai ofertantului, se vor depune angajamente/acorduri de participare si o declaratie de disponibilitate semnata in original de catre expert.
3. Dezvoltator continut educational - 1 expertCompetente
-Absolvent studii superioare
Expertiza profesionala generala
-3 ani experienta generala
Expertiza profesionala specifica
-Experienta in calitate de dezvoltator continut educational in cel putin un contractin care s-au realizat activitati de dezvoltarea continut digital interactiv
-CV
-Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor si experientei solicitate si mentionate in Formularul 09.
In cazul expertilor propusi care nu sunt angajati ai ofertantului, se vor depune angajamente/acorduri de participare si o declaratie de disponibilitate, semnata in original de catre expert
4. Instructor ? 1 expert
Competente:
-Absolvent studii superioare
Expertiza profesionala generala
-3 ani experienta generala
Expertiza profesionala specifica
-Experienta profesionala in calitate de Instructor pentru cel putin un contract care a avut ca obiect implementarea unui sistem informatic in domeniul educational.
-CV
-Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor si experientei solicitate si mentionate in Formularul 09.
In cazul expertilor propusi care nu sunt angajati ai ofertantului, se vor depune angajamente/acorduri de participare si o declaratie de disponibilitate, semnata in original de catre expert.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinireDeclaratie privind lista principalelor prestari deservicii in ultimii 3 ani conform Formular 18 Ofertantul va prezenta cel putin un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul beneficiar, in conformitate cu art. 188 alin. 2 litera a din OUG 34/2006.Se va prezenta Formularul 17 - Fisa de experienta similara pt fiecare contract pe care ofertantul il va prezenta pentru a dovedi indeplinirea cerintei de experienta similara. Documentul se va prezenta in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal/imputernicit al operatorului economicNote: (a)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/ candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.(b)In situatia in care asocierea beneficiaza de sustinerea tehnic si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la art 190 alin. (2) din OUG 34/ 2006 actualizat si a celor ale art. 111 al HG 925/2006 actualizat.Angajamentul de sustinere se va prezenta in forma autentica..Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documente si informatii suplimentare in scopul verificarii datelor din acest formular.Documentele/contractele/procesele-verbale de receptie vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii si vor include informatii care sa dovedeasca indeplinirea cerintelor.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv . Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi.Formularul 19 ? Lista persoanelor propuse pentru implementarea contractului, in original, semnat si stampilatNote: (a)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.(b)In situatia in care asocierea beneficiaza de sustinerea tehnic si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la art 190 alin. (2) din OUG 34/ 2006 actualizat si a celor ale art. 111 al HG 925/2006 actualizat..Angajamentul de sustinere se va prezenta in forma autentica-Formular 09 ? CV-Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor si experientei solicitate: -Absolvent studii superioareExpertiza profesionala generala-3 ani experienta generalaExpertiza profesionala specifica-Experienta in calitate de dezvoltator continut educational in cel putin un contractin care s-au realizat activitati de dezvoltarea continut digital interactive, In cazul expertilor propusi care nu sunt angajati ai ofertantului, se vor depune angajamente/acorduri de participare si o declaratie de disponibilitate ? Formularul 20, semnata in original de catre expert-Formular 09 ? CV-Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare ale competentelor si experientei solicitate: Competente: -Absolvent studii superioareExpertiza profesionala generala-3 ani experienta generalaExpertiza profesionala specifica-Experienta profesionala in calitate de Instructor pentru cel putin un contract care a avut ca obiect implementarea unui sistem informatic in domeniul educational.In cazul expertilor propusi care nu sunt angajati ai ofertantului, se vor depune angajamente/acorduri de participare si o declaratie de disponibilitate ? Formularul 20, semnata in original de catre expert.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Numarul mediilor de simulare
50%
Descriere: Componenta tehnica - Punctajul pentru mediile de simulare
3.
Numarul obiectelor
10%
Descriere: Componenta tehnica - Punctajul pentru obiectele platformei de simulare
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2013 14:00
Locul: Str. Theodor Sperantia nr. 104, Bl. S25, Sc. 2, Apt. 42, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene¦Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013. Contract POSDRU 81/3.2/S/58809
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
VI.3) Alte informatii
Institutia competenta de la care operatorii economici pot obtine informatii detaliate privind regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii, care sunt in vigoare la nivel national si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului de servicii, este Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale.Orice operator economic care incearca sa stabileasca intalniri individuale cu autoritatea contractanta/ beneficiar in legatura cu acest proiect pe perioada procedurii de atribuire poate fi exclus din procedura.In cazul incare in urma insumarii punctajelor partiale, doi sau mai multi ofertanti obtin acelasi punctaj, cel cu punctajul financiar cel mai mare va fi desemnat castigator.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt celeprevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
FUNDATIA PENTRU SMURD
Adresa postala: Str. Theodor Sperantia nr. 104, Bl. S25, Sc. 2, Apt. 42, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030939, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030939, Romania, Tel. +40 745016239, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.fundatiapentrusmurd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2013 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer