Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de formare profesionala- Cursuri Microsoft Project Advanced


Anunt de participare numarul 106410/19.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii, Tel. 0264.430.896, In atentia:  Buda Ioan, Email:  [email protected], Fax:  0264.430.896, Adresa internet (URL):  www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de formare profesionala- Cursuri Microsoft Project Advanced
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: In cele 4 locatii precizate ]n Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii de formare profesionala- Cursuri Microsoft Project Advanced
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de servicii de formare profesionala- Cursuri Microsoft Project Advanced
Valoarea estimata fara TVA: 101, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 2030 leiGARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI :5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Grant POSDRU 21/1.5/G/40712
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: formular 12A Declaratieprivind eligibilitatea
Declaratie privind indeplinirea obligatiilorCerinta obligatorie: formular 12BDocumente edificatoare: Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat -ANAF valabilla data depunerii ofertelor.
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local valabilla data depunerii ofertelor.
- Certificat de inregistrare ? copie pe care se va mentiona ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? original cu termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor-Certificatul de atestare fiscala ? eliberat de Administratia financiara la care este arondat sediul persoanei juridice- original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiului financiar- Ultimul bilant depus la adiministratia financiara inregistrat si vizat de organismele competente, copiecu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata (Ofertantul trebuie sa fi inregistrat profit in exercitiul financiar; - declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani -Fisa de Informatii generale, Formular 2 - se completeaza;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profit > 0)(cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 200.000 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la:
a) experienta similara si expertiza in domeniul formarii profesionale
- Lista principalelorservicii de formare profesionala, prestate in ultimii 3 ani? Se completeaza formularul 12 E cu prestari de servicii de formare profesionala in Microsoft Project si Management de proiecta caror valoare depaseste 50.000 LEI .
- minim doua contracte deservicii de formare profesionala in domeniul IT ce face obiectul procedurii, cu valoare individuala cel putinde 50.000 lei- Se vor prezenta documente relevante, dupa caz: contracte, recomandari, sau daca exista document constatator, de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
b) resurse umaneSituatia personalului disponibil (personalul de specialitate) pentru executia prestarilor de serviciiPentru indeplinirea acestor cerinte echipa prestatorului trebuie sa fie formata din minim un manager de training si 3 experti formatori, - Managerul de training, responsabil de buna desfasurare a intregului program de instruire, trebuie sa aiba experienta relevanta in mangement de proiect siorganizarea/desfasurarea/gestionarea unor programe de formare profesionalaCerin?e minime: Studii superioare finalizate cu diploma de licentaMaster in management de proiectCertificare CNFPA in Management de Proiect ?i Formare FormatoriMinim 8 ani experien?a relevanta in domeniul managementului de proiect ?i a formarii pentru adul?i.Minim 20 cursuri de instruire pentru adul?i sus?inute in domeniirelevante pentru prezenta licita?ie- Expertii Formatorii trebuie sa aiba specializari relevante pentru Microsoft Project ?i Management de Proiect astfel cum sunt acesta definite in caietul de sarcini;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26-2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 11:00
Locul: Universitatea de Medicina si Farmacie ?Iuliu Hatieganu? Cluj-Napoca, str. Emil Isac nr 13, Camera 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate din partea ofertantilor si din partea autoritatii contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Grant POSDRU 21/1.5/G/40712
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala:  Piata STEFAN CEL MARE nr. 1, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264.593.865, Email:  [email protected], Fax:  0264.593.865
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor(CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleas nr. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UMF CLUJ-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Str.Emil Isac nr.13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Tel. 26430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2010 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer