Licitatie Publica - Achizitie de servicii de formare profesionala
Anunt de participare numarul 92529/22.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Punct(e) de contact: Biroude achizitii publice, Tel.0264.430.896, In atentia: BUDAI IOAN-, Email: [email protected], Fax: 0264.430.896, Adresa internet (URL): www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de formare profesionala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Prorectoratul de Cercetare Evaluare
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii de formare profesionala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 155, 970RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-3.000 LEI-cuantumul garantiei de buna executie10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale - Grant POSDRU 21/1.5/G/40712
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: formular 12ADeclaratie privind indeplinirea obligatiilorCerinta obligatorie: formular 12B-certificat de inregistrare emis de Oficiul national al registrului comertului-certificat de inregistrarein scopuri de TVA sau dupa cazcertificat de inregistrarefiscala/ altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant depus la adiministratia financiara inregistrat si vizat de organismele competente, copiecu mentiunea conform cu originalul semnata si stampilata (Ofertantul trebuie sa fi inregistrat profit in exercitiul financiar; Profit > 0)
media cifrei de afaceri sa fie mai mare de 250.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la:
- Lista principalelorservicii de formare profesionala, prestate in ultimii 3 ani formularul 12 E sau conf. Art.188 lit. A) din OUG 34/2006.Cerinte minime obligatorii:
- minim 10 cursuri certificare realizate;
- minim 2 (doua)contractesimilare cu valoare individuala mai mare de 50.000 lei avand ca obiect prestarea de serviciide formare prefesionala in management de proiect, cu institutii publice nationale sau internationale sau universitati;
- minim 2 formatori certificati CNFPA in formare formatori;
- minim 2 formatori certificati international in Mng Proiect sau Fonduri Europene;
Pentru indeplinirea acestor cerinte se vor prezenta:
1. O lista cu formatorii propusi pentru implementarea cursurilor ce vor indeplini cerintele din caietul de sarcini;
2. Curriculum vitae pentru fiecare formator;
Pentru a verifica indeplinirea cerintelor caietului de sarcini, pentru fiecare formator propus, ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
-copie dupa diploma de formator emisa de CNFPA;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Formular 1 scrisoare de inaintare- Formular 2 informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani- Formular 3 centralizator de preturi- Formular 12A declaratie privind eligibilitatea- Formular 12 B declaratie art.181- Formular 12 E lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani- Formular 10 B formular de oferta (servicii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2010 11:00
Locul: Universitatea de Medicina si Farmacie Iuliu Hatieganu Cluj-Napoca, str. Emil Isac, nr. 13, Camera
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate din partea ofertantilor si din partea autoritatii contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: Piata STEFAN CEL MARE nr. 1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264.593.865, Email: [email protected], Fax: 0264.593.865
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor(CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleas nr. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UMF CLUJ-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str.Emil Isac nr.13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Tel.26430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2009 14:51