Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de hranire tip catering pentru persoanele private de libertate


Anunt de participare numarul 62085/23.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA COLIBASI
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR. 1, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: MITRICA COSMIN, Tel.0248260000, Email: [email protected], Fax: 0248260599, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de hranire tip catering pentru persoanele private de libertate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul Penitenciarului Colibasi, B-dul Dacia, Nr. 1, Loc Mioveni, Jud. Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii de hranire tip catering pentru persoanele private de libertate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55523000-2 - Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 61 zile hranire, maxim 181 zile hranire pentru un numar de 1059 persoane private de libertate.
Valoarea estimata fara TVA: 507, 863EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
61 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 18000 lei;Garantie de buna executie: 8% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere prin participare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006;
-Certificate de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar;
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale,
-Bilantul contabil din ultimii doi ani (2006 si 2007) de activitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri (proprii) aferenta ultimilor 3 ani in valoare de cel putin 1.800.000 RON/510.000 euro.I.M.M. - urile pot prezenta cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani in proportie de 50% din valoarea prezentata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Listaa principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiarii si evidentierea experientei similare in ceea ce priveste prestarea de servicii de hranire in regim de cantina;
-Recomandari din partea altor beneficiari.
-Autorizatii sanitare (sanitar - veterinare) pentru punctele de lucru si mijloacele de transport.
-Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
-Asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii.
-Declaratie ca respecta normele impuse de HACCP (analiza riscului si puncte critice de control) ca va implementa sistemul de management al sigurantei alimentare conform H.G. nr. 924/2005, la nivelul propriei organizatii si isi asuma respectarea acestor principii in eventualitatea prestarii serviciilor, in cadrul punctelor de lucru organizate, pentru indeplinirea contractului.
-Declaratie pe propria raspundere a operatorului economic in care va indica ca respecta masurile de protectie si securitate in munca si protectia mediului, conform legislatiei nationale in vigoare, pe care le va aplica in timpul indeplinirii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar;
-asigurarea cu tehnica si dotari, care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, conform modelului - formularul nr. 5 din Sectiunea III, Formulare si anexe din Documentatia de atribuire;
-asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii, conform modelului prezentat informularul nr. 6 din Sectiunea III, Formulare si anexe din Documentatia de atribuire;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L309644/21.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare - din carul Penitenciarului Colibasi stabilita prin Decizie de zi pe unitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Str. Victoriei, Nr. 22, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0248219374, Email: [email protected], Fax: 0248223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier Juridic
Adresa postala: PENITENCIARUL COLIBASI, B-dul Dacia, nr. 1, ,Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Tel.0248260000, Email: [email protected], Fax: 0248260000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2008 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer