Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de inchiriere si intretinere toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timisoara


Anunt de participare numarul 13554/10.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408367, In atentia: Ec. Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-204177/0256-408367, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere Cetateni, camera 12, ghiseul nr.9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de inchiriere si intretinere toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Municipiul Timisoar, conform cu locatiile stabilite prin HCL nr.9/2005
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchirierea si intretinerea de toalete ecologice mobile in Timisoara, conform documentatiei de atribuire. Intretinerea (vidanjare, curatire, spalare si dezinfectare totala) trebuie efectuata minim de trei ori pe saptamana iar acolo unde amplasamentul reclama se va face intretinere zilnica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90100000-8 - Servicii de colectare si de evacuare a apelor reziduale si a deseurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchirierea si intretinerea a 77 toalete ecologice mobile in Timisoara conform cu cerintele din documetatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 561, 317RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta are dreptul de a aplica prevederile art.122 lit.j) din OUG nr.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 25.000 lei; garantie de buna executie :5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea asocierii in caz de oferta depusa in comun
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratii pr propria raspundere, conf. art.180 si art.181 din PUG nr.34/2006;
2)Certificate fiscale-buget local (de la sediul ofertantului si pentru activ. desfasurate pe raza Municipiului Timisoara/ declaratie pe propria raspundere ca nu desfasoara activitate pe raza Municipiului Timisoara;
3) Certificat fiscal - buget de stat;
In cazul in care nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus ori acestea nu vizeaza situatiilr de la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, se va prezenta declaratie pe propria raspundere/ declaratie autentificata in fata unui notar/autoritati administrative/judiciare/unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Informatii generale;
2) Lista servicii similare in ultimii 3 ani;
3) Dotari tehnice;
4) Resurse umane;
5) Subcontractanti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Fisa;2)Pentru doua cazuri din lista: certificate contrasemnate de o autoritate/de catre client privat (declaratie pe propria raspundere a operatorului);3) Declaratie pe propria raspundere: 77 de toalete ecologice mobile, utilaje pentru intretinere, autospeciala vidanja -rezervor minim 70l;4) Declaratie pe propria raspundere: 5 pers. nominalizate, cu cel putin un an experienta in utilizarea substantelor biodegradabile, o persoana responsabila de contract(CV-ul)5) Lista subcontractanti si declaratie, acorduri subcontractare, conf. doc. de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S74-090378 din 17.04.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria Autoritatii contractante/virament in cont: RO89TREZ62124510220XXXXX -Trez Timisoara, pentru Municipiul Timisoara, RO14756536
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2007 10:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Timisoara, Sala de Consiliul
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal, la Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor. 10 de la comunicarea Deciziei CNSC, la Curtea de Apel Timisoara.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367, Fax: 0256-408367
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2007 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer