Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de mentenanta si suport pentru produsele EMC Captiva si aplicatiile implementate pe platforma Captiva din cadrul Sistemului de arhivare electronica a documentelor (SAE)


Anunt de participare numarul 65555/07.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii de mentenanta si suport pentru produsele EMC Captiva si aplicatiile implementate pe platforma Captiva din cadrul Sistemului de arhivare electronica a documentelor (SAE)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul central al Oficiului National al Registrului Comertului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta si suport cuprind urmatoarele categorii de servicii:
a. Servicii de mentenanta si suport standard software pentru produsele EMC Captiva achizitionate de Autoritatea contractanta pentru sistemul de arhivare electronica a documentelor, produse instalate la sediul central al Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC) si la sediile oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale (ORCT) pentru un an;
b. Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru solutie si pentru software-ul adaptat dezvoltat si implementat pe platforma Captiva la sediul central al ONRC si la sediile ORCT pana la 31.12.2008;
c. Servicii de upgrade la ultima versiune a produselor EMC Captiva si pentru aplicatii, daca este cazul (pentru sediul central si 2 locatii din Bucuresti) + servicii de asistenta tehnica si suportpentru upgrade in locatiile din tara pana la 31.12.2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Servicii de mentenanta si suport standard software pentru produsele EMC Captiva instalate la sediul central al ONRC si in 42 ORCT;
- Servicii de mentenanta si suport tehnic pentru solutie si pentru software-ul adaptat dezvoltat si implementat pe platforma Captiva la sediul central al ONRC si in 42 ORCT;
- Servicii de upgrade la ultima versiune a produselor EMC Captiva si pentru aplicatii, daca este cazul (pentru sediul central si 2 locatii din Bucuresti) + servicii de asistenta tehnica si suport pentru upgrade in locatiile din tara, inclusiv upgrade impus de noua versiune a produsului Adobe Acrobat Standard.
Valoarea estimata fara TVA: intre 135, 000 si 175, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Aplicarea art. 122 lit. j) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 7500 lei (RON).Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri, inclusiv cele locale, astfel:
a) pt. candidatii din tara: - certificat de atestare fiscala, in termen de valabilitate, privind plata sumelor datorate bugetului de stat si bugetelor sociale;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata;b) pt. candidatii din alta tara:
- formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident; sau o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.
Certificat constatator emis de registrul comertului in octombrie/noiembrie, din care sa reiasa: a) ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea serviciilor care fac obiectul prezentei licitatii;
b) nu sunt inscrise mentiuni de insolventa, cf. Legii 85/2006.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, cf. prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala:
Fisa de informatii generale.Fisa de informatii privind personalul angajat.
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. In cazul in care se subcontracteaza 10% sau mai mult din valoarea contractului, ofertantul va prezenta o declaratie cu partea de contract care este realizata prin subcontractare, precum si fisele de informatii generale si privind personalul angajat pentru subcontractanti.
Minimum 3 recomandari din partea altor beneficiari / clienti din activitatea desfasurata pana in prezent, in ultimii 3 ani.
Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea integrala si intocmai a obligatiilor asumate prin contracte anterioare.
Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, care vor fi prezentate sub forma unui tabel. In situatia in care ofertantul nu are obligatii contractuale in desfasurare, va fi prezentat un document sau o declaratie care sa ateste acest lucru.Documente in termen de valabilitate, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii:
- Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent pentru ofertant;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
80%
Descriere:
2.
Disponibilitate de a asigura servicii de mentenanta si suport
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 16 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria ONRC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2008 14:00
Locul: Sediul central al ONRC din Bucuresti, B-dul Unirii nr. 74, sector , etaj 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021 3195283, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 31046.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 74, mezanin, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021 316.08.04, Email: [email protected], Fax: 021 316.08.03, Adresa internet (URL): http: //www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2008 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer