Licitatie Publica - achizitie de servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical si chirurgical
Anunt de participare numarul 104019/14.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel. 0233/213470, Email: [email protected], Fax: 0233/232050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
bursa romana de marfuri terminal piatra neamt
Adresa postala: b-dul decebal nr 35 bloc I4 parter, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610076, Romania, Tel. 0233232390, Fax: 0233218587, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
bursa romana de marfuri terminal piatra neamt
Adresa postala: b-dul decebal nr 35 bloc I4 parter, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: piatra neamt, Romania, Tel. 0233232390, Fax: 0233218587, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie de servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical si chirurgical
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: spitalul judetean de urgenta piatra neamt b-dul traian nr.1-3 judetul neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de reparare si intretinere a echipamentului medical si chirurgical
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 127, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar part 2552.40 ron si defalcat pe loturi conform caiet de sarcini, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte fonduri
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declar.priv.eligibilitatea -original;
-Declar.priv.neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-original;
-Certificat de atestare fiscala priv.achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)elib.de Dir.Gen.a Finantelor Publice-copie nelegalizata conf.cu originalul;
-Certificat priv.plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala-original;Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
-Certificat constatator, original, emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Pentru persoane fizice romane: autorizatie de functionare , precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (in copie nelegalizata cf. cu originalul).Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conf.cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in copie legalizata anexand traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente-in copie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor servicii similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritaticontractantesau clienti privati-original.Se vor anexa un numar de 3 recomandari emise de beneficiarila care se face referire in Formularul C2, in original.
-declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare-in original;
-declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii-in original.
-declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii-in original;
-declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-in original;
-declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresapunzatoare a contractului de servicii-in original;
-aviz de functionare emis de Ministerl Sanatatii pentru activitatea respectiva ;
-documente din partea producatorului din care sa rezulte ca ofertantul este reprezentant autorizat al acestuia-numai pentru loturile :30 ; 31 ; 47 ;48 ; 55 ; 56 ; 57 ; 61 ; 62 ; 64 ; 66 ; 67 ; 68 ; 69 ; 71 ; 72 ; 100 ; 101 ; 102 ; 105 ; 112
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2010 13:00
Locul: bursa romana de marfuri terminal piatra neamt b-dul decebal nr 35 bloc I4 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bacau
Adresa postala: str.cuza voda nr.1, Localitatea: bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234513678, Fax: 0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunstinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
spitalul judetean de urgenta piatra neamt-compartimentul juridic
Adresa postala: b-dul traian nr.1-3, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel. 0233219440, Fax: 0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2010 15:22