Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE COPIATOARE SI PERIFERICE INFORMATICE


Anunt de participare numarul 42547/05.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.3 camera 5320, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compartimentul Achizitii Publice,
Adresa postala: strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 3, sectorul 1, camera 5318, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.319.19.00 -01 inter222, Fax: 319.19.66
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compartimentul Achizitii Publice,
Adresa postala: strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 3, sectorul 1, 5318, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.319.19.00 -01 inter222, Fax: 319.19.66
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE COPIATOARE SI PERIFERICE INFORMATICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: imobilele Academiei de Studii Economice din Bucuresti si Centrele Teritoriale de Invatamant la Distanta GIURGIU, PIATRA NEAMT, AMARA, CURTEA DE ARGES, DEVA, BUZAU, TARGOVISTE, BRAILA.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente este de un contract pe an (patru contracte in patru ani sau in 48 de luni), in interiorul perioadei de valabilitate a acordului cadru, incepand cu data atribuirii primului contract, in conditiile respectarii art. 147 - pct. (2) si pct. (3) din OUG 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE REPARARE COPIATOARE;SERVICII DE INTRETINERE LUNARA (TIP ABONAMENT)SERVICII DE REPARARE/INTRETINERE PERIFERICE INFORMATICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50313100-3 - Servicii de reparare a fotocopiatoarelor (Rev.1)
50313200-4-Servicii de intretinere a fotocopiatoarelor (Rev.1)
50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
variabila, in functie de solicitari, de valoarea fondurilor alocate si de facilitatile oferite de furnizorul de servicii, castigator al licitatiei deschise.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
235 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particip: 24.000 lei- se va constitui numai prin scrisoare de garantieGarantia de buna exec: in cuantum de 10% valoarea contractului de prestari servicii, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din O.U.G. 34/2006
Pentru persoane juridice romane:
Certificat de inregistrare (CUI inclus) emis de Camera de Comert si Industrie copie.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale pentru sediul central si pentru filiale, sucursale sau puncte de lucru, respectiv:
Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la bugetul asigurarilor sociale: asigurari sociale de stat; somaj; asigurari de sanatate original sau copie legalizata.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale original sau copie legalizata.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata.Autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantuluiinclude prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei.
Pentru persoane juridice straine:
Certificat de inregistrare fiscala sau orice document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: traduse si legalizate in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente, la data de 31/12/2006 - in copie.
Declaratie prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, globala, in ultimii 3 (trei) ani, egala sau mai mare decat valoarea de 1.200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani, ce va contine: valori, perioade de prestare, beneficiari.
Se vor prezenta minimum 3 recomandari din partea beneficiarilor /clientilor, semnate si stampilate de catre acestia.
Experienta similara: ofertantul va dovedi ca a indeplinit si realizat, in ultimii 3 (trei) ani, un contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu cele supuse prezentei achizitii si care a avut valoarea mai mare sau egala decat suma de 600.000 leiNu este permisa cumularea valorilor mai multor contracte.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii serviciilor: Se va prezenta o declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile si sarcinile concrete care vor fi incredintate fiecarei persoane implicate in indeplinirea contractelor subsecvente acordului cadru.Se solicita un numar minim de 2 C.V. uri ale unor persoane competente.
Standarde de asigurarea calitatii. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii serviciilor in conformitate cu SR EN ISO 9001:2000 sau echivalent, respectiv sa prezinte certificatul acordat de catre un organism de certificare acreditat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
227/01.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2008 12:00
Locul: imobilul A.S.E. situat in strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 3, camera 5303, sectorul 1, Bucures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, NR. 107-117 SECT.4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.3323564
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 INT153, Fax: 021/319.19.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2008 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer