Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE SERVICII DE TELEFONIE MOBILA


Anunt de participare numarul 26282/03.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 5320, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE SERVICII DE TELEFONIE MOBILA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: imobilele Academiei de Studii Economice din Bucuresti(conform fisei de date)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 504, 201.68RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inclus serv de telef pentru echipam care permit accesul din reteaua proprie de telefonie fixa catre alte retele de telefonie si invers, prin flux digital sau alt tip de adaptor, pentru comunic nat si internat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serv de tel mob incl serv de telef ptr echip care permit accesul din reteaua proprie de tel fixa catre alte retele de tel si invers, prin flux digital sau alt tip de adaptor, ptr comunicatii nat si intern
Valoarea estimata fara TVA: 504, 201.68RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizit ulter de noi serv simil, in cond preved art. 122, lit.j din OUG 34/2006,
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
G.P.=10.000 lei prin scrisoare de garantie pentru particip.G.exec: SE sol.la inch fiec ctr.subsecv accadru =10% din val ctr fara TVA, sub forma de scris de gar bancara de buna exec.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind elig.Decl priv neincadr in sit prev de art181 din O.U.G. 34/2006.
Pentru persoane juridice romane: Certifi de inreg(CUI inclus) emis de Camera de Comert si Industrie copie.Certif constata priv indeplin oblig exigibile de plata a impoz si taxelor de stat, inclusiv cele locale ptr sediul central si pentru filiale, sucursale sau pct de lucru : Cert priv plata oblig la bug de stat si a contrib la buget asigurarilor sociale: asigurari sociale de stat; somaj; asigurari de sanatate original sau copie legalizata.
Certif privind plata impozitelor si taxelor locale original sau copie legalizata.
Certif constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Autoriz de funct/altele echiv din care sa rez ca obiec de activ al ofertantinclude prest serv care fac ob achiz.
Ptr pers jurid straine: Certif de inregis fiscala sau orice docum care dovedforma de inreg/atestare ori apartenenta din p.d.v prof: traduse si legalizate in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente, la data de 30/06/2007 - in copie.Declaratie prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, globala, in ultimii 3 (trei) ani, egala sau mai mare decat valoarea de 450.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Minim 3 recom din partea benef, Experienta similara: ofertantul va dov ca a indeplinit si realizat, in ultimii 3ani, un contr care a avut ca ob.prest unor serv similcu cele supuse prez achiz cu val mai mare sau egala 225.000 lei.Nu este permisa cumularea valorilor mai multor contracte.c) Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii serviciilor: Se va prezenta o declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile si sarcinile concrete care vor fi incredintate fiecarei persoane implicate in indeplinirea contractelor subsecvente acordului cadru.Se solicita un numar minim de 3 C.V. uri ale unor persoane competente.
23. Standarde de asigurarea calitatii. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii serviciilor in conformitate cu SR EN ISO 9001:2000 sau echivalent, respectiv sa prezinte certificatul acordat de catre un organism de certificare acreditat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista princ serv, prestate in ultimii 3 (trei) ani, ce va contine: valori, perioade de prestare, beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2650
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 11:00
Locul: imobilul din strada Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 3, camera 5303, sectorul 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, NR. 107-117 SECT.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.3323564, Fax: 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 INT153, Fax: 021/319.19.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer