Licitatie Publica - Achizitie de servicii financiare in valoare de 2.500.000 lei pe o perioada de 15 ani cu o perioada de gratie de 3 ani
Anunt de participare numarul 39620/21.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Amara
Adresa postala: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Localitatea: Amara, Cod postal: 927020, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Banu, Tel.0243/266.102, Email: [email protected], Fax: 0243/266.102, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii financiare in valoare de 2.500.000 lei pe o perioada de 15 ani cu o perioada de gratie de 3 ani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: orasul Amara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imprumut public intern pe o perioada de 15 ani, in valoare de 2.500.000 lei, in sistem linie de finantare, cu trageri si rambursari multiple in limita plafonului disponibil, rambursarile reintregind plafonul ce urmeaza a se trage pentru noi proiecte aprobate de catre Consiliul Local Amara, cuo perioada de gratie de 3 ani, cu dobanda variabila in functie de dobanda BUBOR la o luna + punctele procentuale practicate de ofertant.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de servicii financiare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 673, 208RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se percepe achitarea garantiei de buna executie a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din Bugetul Local Amara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul castigator va putea lua urmatoarele forme juridice: operator economic, asociere de operatorin economici, subcontractant al unei/unor parti din contract.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Opis al tuturor documentelor prezentate de catre ofertant la procedura de licitatie publica deschisa;
b) Declaratie pe propria raspundere ( Formular B1 );
c) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ( Formular B3 );
d) Autorizatie valabila emisa de Banca Nationala a Romaniei prin care ofertantul este autorizat ca banca in conformitate cu prevederile Legii 58/1998 privind activitatea bancara;
e) Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului;
f) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
g) Certificate constatatoare valabile la data deschiderii ofertelor privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul statului si la bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilantul contabil pe ultimii trei ani, vizat si inregistrat de organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
b) Proiect de contract al ofertantului din care sa reiasa faptul ca nu solicita alte garantii decat veniturile proprii ale bugetului local Amara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale ( Formular B2 );
b) Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimile 12 luni ale personalului angajat, precum si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului;
c) Posibilitatea operatorilor economici de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, precum si de a subcontracta o parte sau parti din contractul de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S184-224799 din 25.09.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2007 12:00
Locul: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, oras Amara, jud. Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare a ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Achizitie de servicii financiare pe o perioada de 15 ani cu o perioada de gratie de 3 ani.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul juridic al Consiliului Local Amara
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Localitatea: Amara, Cod postal: 927020, Romania, Tel.0243/266.102, Email: [email protected], Fax: 0243/266.102
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Consiliului Local Amara
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Localitatea: Amara, Cod postal: 927020, Romania, Tel.0243/266.102, Email: [email protected], Fax: 0243/266.102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2007 14:33