Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii hoteliere si de restaurant pentru organizarea cursurilor de formare in ocupatia de expert local pe problemele romilor, in cadrul proiectului L@EGAL 2 investitie europeana pentru viitorul romilor din Romania.


Anunt de participare numarul 93767/04.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia Centrul de Resurse pentru Comunitatile de Romi
Adresa postala: Str. Tebei, nr. 21, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400305, Romania, Punct(e) de contact: Radu Lacatus, Tel.+40 264 420474, Email: [email protected], Fax: +40 264 420470, Adresa internet (URL): www.romacenter.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizatie neguvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii hoteliere si de restaurant pentru organizarea cursurilor de formare in ocupatia de expert local pe problemele romilor, in cadrul proiectului L@EGAL 2 investitie europeana pentru viitorul romilor din Romania.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Lotul 1 - Municipiul Cluj Napoca
Lotul 2 - Municipiul BucurestiConform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 950, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pe fiecare lot, se va incheia cate un acord cadru cu un singur operator economic urmat de 3 contracte subsecvente, conform documentatiei de atribuire.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1 Municipiul Cluj Napoca
Achizitie de servicii hoteliere si de restaurant in municipiul Cluj Napoca, pentru organizarea cursurilor de formare in ocupatia de expert local pe problemele romilor, in cadrul proiectului L@EGAL 2 investitie europeana pentru viitorul romilor din Romania. Serviciile hoteliere si de restaurant se vor desfasura in Municipiul Cluj Napoca 3 Sesiuni de formare a cate 6 Module fiecare (fiecare modul de formare dureaza 6 zile calendaristice).
Lotul 2 - Municipiul BucurestiAchizitie de servicii hoteliere si de restaurant in municipiul Bucuresti, pentru organizarea cursurilor de formare in ocupatia de expert local pe problemele romilor, in cadrul proiectului L@EGAL 2 investitie europeana pentru viitorul romilor din Romania. Serviciile hoteliere si de restaurant se vor desfasura in Municipiul Bucuresti 3 Sesiuni de formare a cate 6 Module fiecare (fiecare modul de formare dureaza 6 zile calendaristice).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55100000-1 - Servicii hoteliere (Rev.2)
55300000-3-Servicii de restaurant si de servire a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Municipiul Cluj Napoca
Achizitie de servicii hoteliere si de restaurant in municipiul Cluj Napoca, pentru organizarea cursurilor de formare in ocupatia de expert local pe problemele romilor, in cadrul proiectului L@EGAL 2 investitie europeana pentru viitorul romilor din Romania. Serviciile hoteliere si de restaurant se vor desfasura in Municipiul Cluj Napoca 3 Sesiuni de formare a cate 6 Module fiecare (fiecare modul de formare dureaza 6 zile calendaristice).
Lotul 2 - Municipiul BucurestiAchizitie de servicii hoteliere si de restaurant in municipiul Bucuresti, pentru organizarea cursurilor de formare in ocupatia de expert local pe problemele romilor, in cadrul proiectului L@EGAL 2 investitie europeana pentru viitorul romilor din Romania. Serviciile hoteliere si de restaurant se vor desfasura in Municipiul Bucuresti 3 Sesiuni de formare a cate 6 Module fiecare (fiecare modul de formare dureaza 6 zile calendaristice).
Valoarea estimata fara TVA: 950, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul 1 - 4.000 Lei, Lotul 2 - 4.000 Lei.Valabilitate oferta 90 de zile.Garantie de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent din fiecare lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investeste in oameni Contract nr. POSDRU/70/6.2./S/30873
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1. Declaratia privind eligibilitatea - FORMULARUL 3;
1.2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 - FORMULARUL 4;
1.3. Declaratie privind calitatea departicipant la procedura FORMULARUL 5;
1.4. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
1.5. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
1.6.Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul sau actul juridic in baza caruias-a dobandit personalitatea juridica - in copie conforma cu originalul, semnata si stampilata.
1.7.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competent din care sa rezulte adresa actuala, obiectul de activitate al societatii si reprezentantii legali - in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.8. Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare aofertantului FORMULARUL 6 - in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.9. Dovada/acreditare pentru din care sa reiasa ca hotelul are categoria 3 stele, acordata de autoritatile in drept copie legalizata.
1.10. Lista principalelor servicii prestate pentru organizarea unor conferinte/cursuri de formare/sesiuni de instruire/mese rotunde in ultimii 3 ani FORMULARUL 7 in original.
1.11. 1 Recomandare din partea altor beneficiari/clienti ai serviciilor similare celor solicitate de achizitor in original sau copii legalizate;
1.12. Document din care sa rezulte suprafata utila a Salii de conferinte ofertate (extras din documentatia tehnica anexa la autorizatia de construire, vizata spre neschimbare sau extras din documentatia tehnica de cadastru intocmita de persoana autorizata conform legii) - in copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de ofertant.
1.13. Asigurare de raspundere civila pentru unitatile turistice si hoteliere copie conforma cu originalul, semnata si stampilata de ofertant.
1.14. Certificare ISO 9001 sau echivalent copia legalizata a Certificatului ISO 9001/echivalent sau adeverinta, in original sau copie legalizata, care sa certifice ca ofertantul se afla in curs de certificare a sistemului calitatii propriu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
92/02.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2010 18:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Investeste in oameni.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj
Adresa postala: strada Dorobantilor, nr. 2-4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264-596.110, Fax: 0264-596.110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Fundatia Centrul de Resurse pentru Comunitatile de Romi
Adresa postala: str. Tebei, nr. 21, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400305, Romania, Tel.0264 420 470, Email: [email protected], Fax: 0264 420 424, Adresa internet (URL): www.romacenter.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2010 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer