Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii pentru acordarea unei linii de finantare pentru finantarea cheltuielilor de implementare a proiectelor finantate din fonduri structurale europene in care Universitatea din Craiova are calitatea de coordonator si/sau partener in perio


Anunt de participare numarul 128456/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala:  Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0251411752, In atentia:  Demetra Lupu Visanescu, Email:  [email protected], Fax:  0251411752, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii pentru acordarea unei linii de finantare pentru finantarea cheltuielilor de implementare a proiectelor finantate din fonduri structurale europene in care Universitatea din Craiova are calitatea de coordonator si/sau partener in perioada 2011-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii pentru acordarea unei linii de finantare pentru finantarea cheltuielilor de implementare a proiectelor finantate din fonduri structurale europene in care Universitatea din Craiova are calitatea de coordonator si/sau partener in perioada 2011-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 128, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 22560 lei, garantie de buna executie a contractului 10% din valoarea fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura-Documente privind eligibilitatea-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind incadr in prevederile art. 69'1 din OUG nr.34/2006
-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181-Certif de atestare fiscala eliberat de Adm Finant.Pub. priv.plata datoriilor la Bug.consolidat in termen de valab.-orig.sau copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?-Certif de atestare fiscala privind impoz.si taxele locale in termen de valabilitate ? orig.sau copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?-Certificat constatator emis de ORC orig.sau copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?
-Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei-Pentru persoanele fizice romane - autorizare de functionare sau orice alte documente justificative din care sa rezulte ca are capacitate de exercitare a activitatii orig.sau copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?)-Persoane juridice /fizice straine: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident traducere autoriz.-Autorizatie de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului (traducere autorizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiaraBilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri, realizata pe ultimii trei ani respectiv 2008, 2009, 2010 trebuie sa fie egala sau mai mare decat 2.256.000lei. Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 si contul de profit si pierdere anual, vizate si inregistrate la organele competente, vizat si inregistrat de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii-Recomandari-Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Personalul propus pentru indeplinirea contractului-Informatii privind asociatii / subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimi 3 ani din care cel mult 3 contracte au ca obiect realizarea de servicii similare in valoare de cel putin 1.128.000lei-Recomandari din partea unor beneficiari ai unor linii de finantare (original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul)cel putin una-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere .-Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului-Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (dupa caz)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2011 10:30
Locul: Serviciul Achizitii Publice din cadrul Universitatii din Craiova str. Libertatii nr. 19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Finantare din venituri proprii ale autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala:  Str. Libertatii nr.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200421, Romania, Tel. 0251/415.899, Fax:  0251/415.899
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2011 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer