Licitatie Publica - Achizitie de servicii pentru acordarea unei linii de finantare pentru finantarea cheltuielilor de implementare a proiectelor finantate din fonduri structurale europene in care Universitatea din Craiova are calitatea de coordonator si/sau partener in perio
Anunt de participare numarul 131753/29.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Adresa postala: Str. A.I. Cuza nr. 13, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0251411752, In atentia: Demetra Lupu Visanescu, Email: [email protected], Fax: 0251411752, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii pentru acordarea unei linii de finantare pentru finantarea cheltuielilor de implementare a proiectelor finantate din fonduri structurale europene in care Universitatea din Craiova are calitatea de coordonator si/sau partener in perioada 2011-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii pentru acordarea unei linii de finantare pentru finantarea cheltuielilor de implementare a proiectelor finantate din fonduri structurale europene in care Universitatea din Craiova are calitatea de coordonator si/sau partener in perioada 2011-2013 in suma de 5.000.000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini acordare linie de finantare in cuantum de 5.000.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 128, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 22560 lei, garantie de buna executie a contractului 10% din valoarea fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl priv calit de participant la procedura-Doc priv eligib-Certif de particip la licitatie cu of indep-Decl priv neincadr in prev art. 69'1
-Doc care demonstr neincadr in prev art. 181
Ptr pers jur straine: Operat ec va prez doc edific (certif, caz judiciare, alte doc echiv) prin care sa dovedeasca ca si-a indepl oblig de plata a impozr, taxelor si contrib catre buget. Doc vor fi prez in trad autoriz.
-Certif de atest fisc elib de Adm Finant.Pub. priv.plata dat la Bug.consol din care sa reiasa oblig.ex.la 25.11.2011.-orig.sau copie semn si stampa ?Conf.cu orig.?-Certif de atest fisc priv imp si taxele loc din care sa reiasa oblig.exig. la 25.11.2011? orig.sau copie semn si stamp ?Conf.cu orig.?-Certif const emis de ORC orig.sau copie semn si stamp ?Conf.cu orig.?-Aut de funct emisa de BNR-Ptr pers fizice romane - autoriz de funct sau orice alte doc justif din care sa rez ca are cap de exercit a activ orig sau copie semn si stamp ?Conf cu orig?)-Pers jur /fiz straine: -Doc edifica care sa dov o forma de inreg ca pers jur sau de inreg/atest ori apart dpdv profes, in conf cu prev leg din tara in care ofer este rezident trad autoriz.
-Aut de funct elib de organ de reglem din tara de domic a ofert (trad autoriz).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico-financiara2.Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa de informatii generale ?care contine informatii privind ofertantul in care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax, precum si cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani(Formularul4).Cifra medie de afaceri, realizata pe ultimii trei ani respectiv 2008, 09, 10 trebuie sa fie egala sau mai mare decat 2.256.000 lei. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul 4. In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv .Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a cifrei de afaceriin conformitate cu art.16 din Legea 346/2004(Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii)2.Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 si contul de profit si pierdere anual, vizate si inregistrate la organele competente, vizat si inregistrat de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina). Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008, 2009, 2010 bilantul si anexele nu sunt cerute a fi inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2010, insotite de raportul, in cazul in care acesta exista, al auditorilorfinanciari si contabili autorizati, sau de cenzori dupa caz.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestari de servicii2.Document/proces verbal3.Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Personalul propus pentru indeplinirea contractului4.Informatii privind asociatii / subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lista princip prest de servicii - Ofertantul (op econ sau membrii asocierii de op econ impreuna) vor compl o lista a princip pres de serv similare, respectiv de acordare a unei linii de finantare, in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), din care cel mult 3 contracte au ca obiect realizarea de servicii similare in valoare cumulata mai mare sau egala cu 1.128.000 lei.(Ofert vor compl Form.7)2. Prezenta cel putin a unui document/proces verbal din partea unui beneficiar al unei linii de finantare (orig sau copie lizibila semnsi stamp ?conf cu orig?). Ofert va prez docum/proc verb privind modul de indepl a oblig asumate semnat de conduc unitatii la care s-au prestat servicii similare ? cel putin unul.3. 1.Declaratie priv efect mediu anual al pers ang si al cadr de cond . (Formular nr.8)3.2. Declaratie priv pers propus pentru indepl contr(Form9). O decl priv pers alocat derularii contract, activ si sarc concr care vor fi incred pers impl, precum si C.V.-ul fiec pers implic in indepl contr.4. 1) Decl priv partea/partile din contract care sunt indepl de subcontrac si specializ acestora. Daca este cazul, se va complForm 114.2) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (dupa caz) - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. (Daca este cazul, se va completa Form.12)4.3) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere autentificat (legalizat notarial) va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem care urm sa faca ob proc de reof este pretul ? reprez prin costul total al liniei de finantare. Informatii suplimentare in fisa de date a achizitiei in Cap. IV.4.2.2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2012 10:30
Locul: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Finantare din venituri proprii ale autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Craiova, Serviciul Contencios
Adresa postala: Str. Libertatii nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200421, Romania, Tel. 0251415889, Fax: 0251415889
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2011 11:31