Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii pentru acordarea unei linii de credit in sistem revolving, in valoare de 3.350.000 lei, pentru finantarea a doua proiecte de interes local, finantate din fonduri structurale europene prin Programul Operational Regional 2007-2013


Anunt de participare numarul 126382/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA 23 AUGUST - JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala:  SOS.CONSTANTEI, Localitatea:  23 August, Cod postal:  907005, Romania, Punct(e) de contact:  DANUT TRUSCA, Tel. 0241/733018, Email:  [email protected] , [email protected], Fax:  0241/733018, Adresa internet (URL):  www.primaria23august.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii pentru acordarea unei linii de credit in sistem revolving, in valoare de 3.350.000 lei, pentru finantarea a doua proiecte de interes local, finantate din fonduri structurale europene prin Programul Operational Regional 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Comuna 23 August
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de servicii pentru acordarea unei linii de credit in sistem revolving, in valoare de 3.350.000 lei, pentru finantarea a doua proiecte de interes local, finantate din fonduri structurale europene prin Programul Operational Regional 2007-2013.
Proiect ?REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, localitatea Dulcesti, comuna 23 August, judetul Constanta?, cod SMIS 11379.
Proiect ?REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, localitatea Mosneni, comuna 23 August, judetul Constanta?, cod SMIS 11380.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de servicii pentru acordarea unei linii de credit in sistem revolving, in valoare de 3.350.000 lei, pentru finantarea a doua proiecte de interes local, finantate din fonduri structurale europene prin Programul Operational Regional 2007-2013.
Proiect ?REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, localitatea Dulcesti, comuna 23 August, judetul Constanta?, cod SMIS 11379.
Proiect ?REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, localitatea Mosneni, comuna 23 August, judetul Constanta?, cod SMIS 11380.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 220, 382.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 15.000 lei si garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
a)Contr. de achizitie se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca AC va obtine avizul favorabil al comisiei de autorizare a imprumuturilor locale, cu privire la contractarea acestui credit.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea la art. 181;
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
5.Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1;
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa obiectul de activitate (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor);
7.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (in copie simpla cu mentiune "Conform cu originalul");
8.Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei, copie simpla, semnata si stampilata "Conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului "Informatii Generale".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani similare, respectiv de acordare a unei linii de finantare;
2.O recomandare/document constatator din partea unui beneficiar al unei linii de finantare (original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul);
3.Declaratie privindefectivul mediu anualal personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani precum si privind personalul propus pentru derularea contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2011 11:00
Locul: Primaria Comunei 23 August, judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii desemnati de UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  StradaStavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian, nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2011 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer