Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii pentru :Intocmire proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, verificare tehnica proiect , asistenta tehnica pe durata executiei si elaborare D.T.A.C


Anunt de participare numarul 82601/17.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SCOARTA
Adresa postala: Comuna Scoarta , Judetul Gorj, Localitatea: Scoarta, Cod postal: 217425, Romania, Punct(e) de contact: LAURENTIU CLAUDIU PINISOARA, Tel.0253/280222, Email: [email protected], Fax: 0253/280222
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de servicii pentru : Intocmire proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, verificare tehnica proiect , asistenta tehnica pe durata executiei si elaborare D.T.A.C
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare faza PT+DE , elaborare documentatie atribuire , verificarea tehnica a proiectului , elaborare D.T.A.C si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada deexecutie si derulareaproiectului integrat Infiintare retea publica de apa, infiintarea retea publica de apa uzata ( canalizare si statie de epurare ) , modernizare drumuri de interes local incomuna Scoarta , judetul Gorj.
Toata documentatia va respecta criteriile din HG 28/2008 sia ORDINULUI863/2008, precum si datele tehnice ale studiului de fezabilitate aprobat de CRPDRP IVSUD VEST OLTENIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
(PT+DE, verificare tehnica , asistenta tehnica si documentatie avize , elaborare documentatie de atribuire)
Alim.apa40.000, 00 Ron (PT+DE, verificare tehnica , asistenta tehnica si documentatie avize )
Canalizare-98.600, 00 Ron(PT+DE, verificare tehnica , asistenta tehnica si documentatie avize )
Drumuri-164.400, 00 Ron (PT+DE, verificare tehnica , asistenta tehnica si documentatie avize )
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 303, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantie de participare- 5000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale PNDR - Masura 3.2.2. si bugetul local al primariei comunei Scoarta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile
art. 181
Ofertantul nu trebuie sa aiba datorii la bugetul general consolidat al statului
Documente edificatoare: - Certificat constatator eliberat de D.G.F.P. in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei.- Certificat de atestare fiscala eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei.
Neprezentarea are ca efect descalificarea ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
media cifrei de afaceri in ultimii trei ani
minim 600 000 lei/ an- asigurare profesionala existenta la nivelul operatorului economic, Documente edificatoare:
- formular 5 - Informatii Generale
- bilanturi contabile pe ultimii 3 ani,
- polita de asigurare profesionala valabila la data deschiderii ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara minim 5 contracte de proiectare pentru proiecte(apa, canal si drum) in ultimii trei ani, declarate eligibile si finantate, cu o valoare totala minima de 600 000 lei .
- din cele 5(cinci) contracte de proiectare solicitate , ofertantul are obligatia de a face dovada ca a prestat servicii de proiectaredin fiecare componentab) asigurarea calitatii existenta unui sistem de management al calitatii implementat la nivelul operatorului economic,
c) resurse tehnice sa detina in proprietate echipamente si softuri specializate necesare indeplinirii contractului,
d) resurse umanedeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului si a cadrelor de conducere - formular 16 si formular 6
d.2 diplome de studii , CV (formular 6) uri pentrupersonalul de conducere si CV uri cu functia propusa in proiect.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 13:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI SCOARTA , SAT SCOARTA , JUDETUL GORJ .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR ; EXPERTI COOPTATISI UN OBSERVATOR AL APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR , MASURA 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la primirea documentului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNASCOARTA
Adresa postala: Sat Scoarta, Localitatea: Scoarta, Cod postal: 217425, Romania, Tel.0253 280 222, Email: [email protected], Fax: 0253 280 222, Adresa internet (URL): www.primariascoarta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer