Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de siteme GPS pentru monitorizarea activiatii autovehiculelor ANB


Anunt de participare (utilitati) numarul 78611/29.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Anghel, Tel.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 314.30.95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de siteme GPS pentru monitorizarea activiatii autovehiculelor ANB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 380, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de siteme GPS pentru monitorizarea activiatii autovehiculelor ANB
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38112100-4 - Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie sistem de pozitionare global (GPS) cu monitorizarea rutelor de activitate si a consumurilor pentru un parc de minim 200 de autovehicule in primul an, cu posibilitatea de extindere la maxim 500 de autovehicule ANB, pe raza Municipiului Bucuresti si in aria limitrofa, in conformitate cu cele specificate in caietul de sarcini. Sistemul va trebui sa se integreze (sa fie compatibil) actualulului sistem de monitorizare utilizat la Hidrocuratitoarele ANB, conform cerintelor descrise in caietul de sarcini.
Cantitatea maximala de 500 de vehicule este orientativa, nu obligatorie. In prima etapa ( in primul an) vor fi instalate aproximativ 200 de GPS-uri, extinderea pina la 500 se va face ulterior, progresiv.
Valoarea estimata fara TVA: 380, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare 8.000 lei fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;1. Cerinta obligatorie: completare formular B
Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;
Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte ca nu au fost inscrise mentiuni referitoare la : - faliment, lichidare, sechestru, condamnarea unuia din asociati; si sa contina informatii despre: capital social, puncte de lucru, date identificare asociati, stare actuala firma.
Certificatul constatator se depune in original.
Certificat de inregistrare societate (cod unic de inregistrare si cod fiscal) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
Certificatul de inregistrare societate va fi depuse in original sau copie legalizata sau certificata ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente;
Se solicita ca suma Cifrei de Afaceri (CA) in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de minim 900.000 euro.Cifra de Afaceri in domeniul monitorizarii unui parc de vehicule, in ultimul an (2008), sa fie de minim 300.000 Euro. Cerinta se va dovedi prin declaratie pe proprie raspundere, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a verifica conformitatea celor declarate.
Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte si se calculeaza de catre ofertanti cu date din bilantul contabil de la 31.12.2008.Coeficientiise calculeaza conform O.M.F. 1752/2005 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Calculul lichiditatii si al solvabilitatii se face respectandu-seformulelede mai jos:
Lichiditate generala
active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie peste procentul de 100%;
Solvabilitate patrimoniala
capital propriu/total pasiv x 100, unde total pasiv = datorii < 1 an + datorii > 1 an + Capital propriu + Provizioane + Venituri in avans; incadrarea valorii indicatorului sa fie peste procentul de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se vor prezenta documente din care sa reiasa ca operatorul economic a incheiat minim 3 contracte de furnizare similare in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008). Valoarea cumulata a celor 3 contracte trebuie sa fie mai mare sau egala cu480.000 lei.
2. Se va prezenta (ca experienta similara) dovada implementarii in ultimii 3 ani a unui sistem similar intr-o firma de utilitati publice.
3. Se va prezenta dovada monitorizarii unui numar de cel putin 2000 de masini cu sitemul furnizorului in Romania, la nivelul anului 2008, prin prezentarea unui tabel cu urmatoarele informatii: numele clientului; numarul de masini monitorizate cu sistemul furnizorului; data inceperii contractului, autoritatea rezervandu-si dreptul de a verifica conformitatea celor declarate.
4. Se va prezenta dovada existentei echipei de mentenanta a softului si dezvoltare informatica proprie in Romania cu o capacitate de 5 persoane (tabel cu CV si referinte, copie carti de munca).
5. Echipamentele si montajul trebuie sa fie certificate conform normelor europene si certificate RAR copii dupa certificate.
6. Se solicita prezentarea a minim 3 recomandari din partea clientilor pentru care ofertantul a efectuat livrari in ultimii 3 ani.
7. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectivISO 9001 sau alte dovezi si documente echivalente care confirma asigurarea calitatii;
8. Autorizarea operatorului economic de catre producator pentru livrarea produselor;
9. Se va completaformularul10A .
10. Se vor asuma conditiile de confidentialitate si securiate informatice ANBprin semnarea fisei repective de la capitolul Formulare.11 Se asuma cerintele tehnice din caietul de sarcini ce au caracter obligatoriu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2009 11:00
Locul: Directia Logistica - Splaiul Independentei nr 235 corp C1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot fi prezentidelegati ai ofertantilor care au depus oferta. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.021.314.01.10, Fax: 021.314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2009 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer