Licitatie Publica - Achizitie de solutie (componente) de upgrade hardware pentru echipamentele de tip server RX8640 in DATA CENTER detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura
Anunt de participare numarul 130853/21.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. 021 3054835, In atentia: Cristina Gavrila, Dumitra Mihaila, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de solutie (componente) de upgrade hardware pentru echipamentele de tip server RX8640 in DATA CENTER detinute de Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele vor fi livrate si instalate la sediul autoritatii contractante din Bd. Carol I, nr. 17, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia priveste furnizarea de solutie (componente) pentru upgradarea hardware al serverului de baza de date tip HPRX Integrity 8640 aflat in dotarea achizitorului, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211500-6 - Unitate centrala de procesare (CPU) sau procesoare (Rev.2)
30233100-2-Unitati de memorie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita furnizarea de solutie (componente) pentru upgradarea hardware al serverului de baza de date tip HPRX Integrity 8640 aflat in dotarea achizitorului, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de participare: 12.000 lei. Gar de buna executie: 10% din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - bugetul alocat autoritatii contractante pentru perioada de derulare a contractului de furnizare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, cu posibilitatea subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita niveluri minime
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara.Se solicita o lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani, conform Formularului 15. Lista va contine, pentru fiecare contract in parte, valori, perioade de livrare, obiectul contractului, beneficiari, precum si calitatea in care a participat la realizarea contractului (contractant unic, asociat sau subcontractant).2.Document constatator privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. 3.Certificarea sistemului calitatii. Se solicita prezentarea urmatoarelor certificari: -Certificarea dupa unul din standardele seriei ISO 9001 sau echivalent, -Certificare ISO 14001:2005, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management de Mediu, recunoscuta la nivel international-Certificare ISO 27001/2006, sau echivalent, pentru implementarea si mentinerea in prezent a unui Sistem de Management al Securitatii Informatiei.4.Informatii privind subcontractantii.Se solicita lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare(daca este cazul), formular D.5. Informatii privind asociatii- Se va prezenta lista asociatilor, contractul de asociere, leaderul asociatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita niveluri minime
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3770/14.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2011 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Bd. Carol I, nr. 17, SECT. 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa si acte de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire impreuna cu caietul de sarcini sunt atasate la prezentul anunt si se pot descarca de la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. a) si alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA, Serviciul Achizitii
Adresa postala: BD. CAROL I, NR. 17, SECT. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Tel. 021/3054975, Email: [email protected], Fax: 021/3050305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 13:49