Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de spectrometru de absorbtie atomica


Anunt de participare (utilitati) numarul 138269/20.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Academiei nr 39-41 etaj 4 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Cristea, Tel. +40 213140110, Email: [email protected], Fax: +40 213143095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de spectrometru de absorbtie atomica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de spectrometru de absorbtie atomica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433000-9 - Spectrometre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Spectrometru de absorbtie atomica cu flacara si cuptor de grafit (?SAAC?)=1 buc
Spectrometru de absorbtie atomica cu flacara si cuptor de grafit si generator de hidruri (?SAACH?)=1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 12.800 lei.Perioada de valabilitate? 100 zile de la termenul limita de depunere al ofertelorGar. de participare poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sauprin virament bancar in contul RO 89 BRDE 450 SV 15572604500 ? BRD SMCC ? conform Formular 6Pentru IMM-uri gar de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere.Gar. de participare -este irevocabila.Valabilitate a gar.de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (100 zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Aut. Contr. are dreptul de a retine gar. pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) Ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata. In acest caz se va retine o suma de 4420lei, conform art. 278ยน?(1) din OUG34/2006.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Gar. de participare se va prezenta in etapa a doua a procedurii de catre candidatii calificati in etapa 1. Garantia de buna executie este de 10% dinvaloarea contractului, fara TVA. ? se completeaza Formular 10Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis de catre acesta, la dispozitia autoritatii contractante, va fi de minim 0, 5% din pretul contractului, iar diferenta prin retineri succesive din valoarea facturilor emise, pana ce aceasta va atinge 10% din pretul Contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii Apa Nova Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se completeaza Formularul 4 . Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, ? Formular 3. Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se completeaza Formularul 5. Formularul se completeaza in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii si fiecare tert sustinator.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Bruno ROCHE
Petru TOMA
Mihai SAVIN
Membri comisiei de evaluare
Cezarina Cristea
Laura Marinescu
Epsica Chiru
Mihailescu Cristina Florentina
Alice Dumitrescu
4.Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza Formularul 7. Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii si fiecare tert sustinator.
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza Formularul 2. Formularul se completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile lunii anterioare depunerii ofertelor, in original/copieconforma cu originalul semnata si stampilata;Certificat fiscal cu privire la plata taxelorsiimpozitelor la bugetul local, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta activitatile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Un operator economic participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca partener al unui consortiu/ asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si partea de contract executata de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceastaforma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului. Structura societatii mixte / consortiu / asociere nu va fi modificata pe durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu /asociere / societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi criterii de calificare ca si cel initial. In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in parte, iar criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
In situatiile in care candidatii beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme incheiate in forma autentica, semnate de tertul sustinator. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea indeplinirii contractului. In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinere in vederea indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca operatorul economic sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel cum este prevazut la art. 111 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, angajamentul trebuie insotit de documente care sa dovedeasca ca persoana sustinatoare indeplineste cerintele de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara. Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o ciframedie de afaceri, in ultimii 3 ani, nu mai mica de 1.280.000 lei(fara TVA)
Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionatese reduc cu 50%.
Mod de indeplinire: Se va completa Fisa de informatii generale - Formular 8. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private. Livrarile se confirma prin prezentarea a maxim 3 contracte, similare celor care fac obiectul prezentului contract si a caror valoare cumulata, fara TVA, este de 640.000 lei, si sa fie insotita in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiariilivrarilor de produse din contractul mentionat, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile au fost efectuate in conformitate cu obigatiile contractuale
Se va dovedi experienta similara ? se va completaFormular 11-prin prezentarea a maxim 3 contracte, prin care candidatul trebuie sa demonstreze ca a efectuat in ultimii 3 ani livrari de spectrometre de absorbtie atomica si a carui valoare cumulata, fara TVA, sa fiede 640.000 lei. Pentru verificarea datelor declarate se prezinta prima si ultima pagina a contractelor din care sa rezulte: partile contractante, obiectul contractului, durata contractelor, valoarea contractelor si semnaturile cu stampilele societatilor respective. Pentru indeplinirea acestor cerinte se va lua in considerare orice alt document care dovedeste in mod neindoielnic acordul partilor cu privire la realizarea unor lucrari similare (acorduri cadru, comenzi/procese verbale de receptie etc)
Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda, va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva
2.Ofertantii vor prezenta documente referitoare la personalul tehnic/organismul tehnic de specialitatede care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.
Se va nominaliza :
a)personalul de specialitate de care dispune pentru instalarea, punerea in functiune si instruirea personalului utilizator.b) personalul de specialitate de care dispune pentru asigurarea service-ului in perioada de garantie a aparatelor.
Se vor anexa: documente justificative din care sa rezulte raportul juridic intre ofertant si personalul nominalizat (copii integrale acord/contract de colaborare, CIM) si documente justificative din care sa rezulte instruirea/autorizarea pentru echipamentele ofertate.
Cerificate, documente din care sa rezulte originea/conformitatea produselor ofertate conform art 188(1) lit d OUG 34/2006-Marcaj CE sau Declaratie de conformitate
Depunerea unui document din care sa rezulte originea/conformitatea produselor ofertate conform art 188 (1) lit d OUG 34/2006-Marcaj CE sau Declaratie de conformitate.
Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul achizitiei.
Candidatii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de menegement al calitatii ofertantilor , respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul care face obiectul achizitiei , in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? valabil la data deschiderii candidaturilor.
In cazul in care candidatul nu detine un certificat de calitate astfel cum a fost solicitat de autoritatea contractanta, acesta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de candidat respectiv in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2012 10:30
Locul: Strada Academiei nr 39-41, etaj 4, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Poate fi prezent un singur delegatal operatorilor economici care au depus candidatura. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 2562 alin. (1) lit. b) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Banului nr. 3A, etaj 2, Ap. 7, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 213155241, Fax: +40 213155241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer