Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de SURUBURI tip PM 24,27


Anunt de participare (utilitati) numarul 108345/25.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de SURUBURI tip PM 24, 27
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediile regionalelor CF 1-8, conform graficului de livrare.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de suruburi tip PM 24, 27. Cantitate 330000 bucati, conform graficului de livrare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44530000-4 - Dispozitive de fixare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate 330000 bucati, conform graficului de livrare.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 624, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.11.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie particip =26500 lei. Scr.gar.banc, virament, alt instrum bancar emis de soc banc sau soc de asig. Valabilitate 60 zile. Garantie de buna executie 5% din val. contract de achiz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea. Formular A in original.-Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006-formular B1 in original.
-Declaratie privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006-formular B2 in original.
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular B6 in original.
-Certificat de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie- in copie.
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, -in original sau copie legalizata.
-Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pt asig sociale de stat (original sau copie legalizata).
-Documente de IMM daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani de1500000 lei.Bilanturi contabile din anii 2007, 2008, 2009 vizate si inregistrate, in copie.
Angajament ferm de sustinere a capacitatii economico-financiare acordata de catre o alta persoana(daca este cazul).-in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista furnizarilor de produse in ultimii 3 ani (formular E-in original).
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat un contract de furnizareproduse licitate, sau mai multe contracte din care sa rezulte ca a livrato cantitate cel putin egala cu 90000 bucati suruburi pt calea ferata.
Pt contractul prezentat ca experienta similara se vor prezenta recomandarea/recomandarile din partea beneficiarului sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale. Recomandarile se depun in original sau copie legalizata, si traduse in limba romana(daca e cazul).
Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de AFER sau Agrement tehnic pentru servicii de intermediere (comercializare) a furnizarii produselor feroviare critice, eliberat de AFER.
Omologarea tehnica a produsului eliberata de AFER sau Agrement Tehnic AFER. Documentele AFER trebuie prezentate in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei.
Autorizarea de comercializare a produsului licitat din partea producatorului original-se depune in original sau copie legalizata.
Documente care confirma sistemul de management al calitatii ofertantilor.Angajament ferm de sustinere a capacitatii tehnice acordat de o alta persoana(daca e cazul) in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/2606/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2010 11:00
Locul: sediul CNCF CFR SA -Serv. Achizitii Publice, cam 75 etaj 5, aripa Grivita, tel 0213192433.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La etapa de negociere a pretului persoanele imputernicite sa participe vor prezenta imputernicirea siCI/BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
S-a intocmit nota justificativa de accelerare a procedurii nr. 9/3/2605/2010.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea dea Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5 sector 5 Bucuresti., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 40/021395180, Fax:  40/021395180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere a contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF CFR SA-Directia Asistenta Juridica
Adresa postala:  Bd. Dinicu Golescu nr. 38 sector 1 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 400213511117, Fax:  400213511117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2010 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer