Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de tabla din cupru


Anunt de participare numarul 28966/21.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TELCIU
Adresa postala: Telciu , Str. Principala, Nr. 744. B , Jud Bistrita-Nasaud, Localitatea: Telciu, Cod postal: 427355, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS DANCIU, Tel.0263/369004, Email: [email protected], Fax: 0263/369004, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de tabla din cupru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna telciu, Judetul Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie tabla din cupru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
27700000-2 - Produse din cupru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2.100 mp tabla din cupru de 0, 50 mm grosime (99, 9% cupru)
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 2.000 RON.Garantia de buna executie 5 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul local.Modalitati de plata : prin virament in contul furnizorului deschis la Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul prezentarii unei oferte comune declarate castigatoare, grupul de ofertanti isi va legaliza asocierea prin notariat pina la data incheierii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre stat
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- certificat Constatator emis de Oficiul registrul Comertului(pentru ofertantii romani)sau documentatie edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare (pentru ofertanti straini)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2007
Balanta de verificare la 31.08.2007
Formularul de "Informatii generale"
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Valoarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie, in medie, mai mare de 400.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 anii
-Certificate care sa ateste cconformitatea produselor
-Documente care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform EN-ISO-9000:2001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin trei contracte de furnizare tabla din cupru cu o valoare de minim 50.000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia poate fi obtinuta in baza unei cereri contra sumei de 100 RON depusa la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 12:00
Locul: Sediul Primariei Telciu Strada Principala nr.744B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor avea asupra lor documentele de identitate si imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Relatii suplimentare la telefon 0263/369004 sau 0263/369100 Moldovan Octavian sau telefon 0263/369107 Parascan Ioan Danut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3118090, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Telciu
Adresa postala: Strada Principala Nr. 744 B, Localitatea: Telciu, Cod postal: 427355, Romania, Tel.0263/369004, Email: [email protected], Fax: 0263/369004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2007 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer