Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Achizitie de tevi PEID pentru apa, tuburi PVC pentru canalizare si racorduri canal "


Anunt de participare (utilitati) numarul 128571/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala:  Str. Gravorilor, nr.2A, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551005, Romania, Punct(e) de contact:  MUNTEANU LAURA, Tel. 0269.841.426, In atentia:  ALECUSAN VASILE, Email:  [email protected], Fax:  0269834270, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Achizitie de tevi PEID pentru apa, tuburi PVC pentru canalizare si racorduri canal "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Secundar al Autoritatii Contractante : din Medias Aleea Comandor Dumitru Moraru, Nr.15
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona Tevi PEID pentru instalatiile de apa, tuburi PVC si racorduri pentru instalatiile de canalizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44164310-3 - Tuburi si racorduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati : conform solicitarilor Autoritatii Contractante din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 759, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 15.000 LEI ; Garantia de buna executie va fi de 8% din valoarea contractului , fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea, Decl.privind calit.de participant la procedura, Decl.privind situatia personala(neanc.in prevederile art.181 din OUG 34/2006), Inf.gen.despre ofertant, Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere(daca este cazul), Cert.de participare la lic. cu oferta ind., Decl.privind evitarea conflict.de interese, Cert. de inreg.la ONRC, in copie lizibil semnata si stampilata pentru conformitate cu orig. de catre reprez. legal al ofertantului, Cert. de inreg. fis. emis de Agentia Judeteana de Administrare Fiscala, in copie lizibil semnata si stampilata ptr. conf.cu originalul de catre reprez.legal al ofertantului, Cert. Const. de la ONRC, valabil la data deschiderii ofertelor, Cert.const.privind indepl.oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale valabil la data desc.ofertelor, Op. ec. strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata, in limba romana,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
Se solicita bilantul completat conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.
2.Declaratia privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de min. 1.518.000 lei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, valoarea pragului minim impus referitor la cifra medie anuala de afaceri (CA), trebuie indeplinita prin cumulul CA ale asociatilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, Formular 8 si Anexa
1.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de un beneficiar.
In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective , ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei certificarii/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se va realiza printr-o declaratie a ofertantului.
2.Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii(daca este cazul).
3.Certificat care sa ateste faptul ca Furnizorul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent.
4.Certificat care sa ateste faptul ca Furnizorul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO 14000 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2011 10:00
Locul: Sediul Autoritatii Contrcatante - Str. Gravorilor, nr.2A, Loc. Medias, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a Autoritatii Contractante, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii BVAP Sibiu.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256 ^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TARNAVEI MARI S.A. MEDIAS
Adresa postala:  Str. Gravorilor, Nr.2A, Jud. Sibiu, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269/841426, Email:  [email protected], Fax:  0269/834270, Adresa internet (URL):  www.apatarnavei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2011 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer