Licitatie Publica - achizitie de tonere si cerneluri
Anunt de participare (utilitati) numarul 123743/17.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: SH Hateg, Tel. 0254207407, In atentia: Ioan Vintan - Serviciul Contracte, Email: [email protected], Fax: 0254777761, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitie de tonere si cerneluri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit - Sucursala Hidrocentrale Hateg
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
tonere si cerneluri(in cantitati si la temenele prevazute in comenzi subsecvente prezentului contract(asa cum se prevede in caietul de sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in cantitati si la temenele prevazute in comenzi subsecvente prezentului contract(asa cum se prevede in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 70, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 1400 lei. Garantia de buna executie a contractului va fi de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata se face la 30 de zile dupa semnarea procesului verbal de receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: - declaratie privind neincadrarea in prevederiile art.180 si 181 din OUG 34/2006.- confirmarea privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general si local.- certificat de inregistrare si constatator.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.69^1 din OUG 34/2006.- Certificat de participare la procedura.Documentele cerute in copie legalizata se pot depune si in copie lizibila semnata si stampilata pentru ''conformitate cu originalul''de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.Documentele se vor prezenta in conformitate cu documentatia de atribuire atasata prezentului anunt.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: - copie legalizata ultimul bilant contabil.- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Documentele se vor prezenta in conformitate cu documentatia de atribuire atasata prezentului anuntDocumentele cerute in copie legalizata se pot depune si in copie lizibila semnata si stampilata pentru ''conformitate cu originalul''de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: - Lista principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani.- Declaratie privind echipamentele si utilajele.- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului.- Recomandari din partea altor beneficiari (minim 1).- Implementarea standardelor: SREN ISO 9001; SREN ISO 14001.Documentele se vor prezenta in conformitate cu documentatia de atribuire atasata prezentului anuntDocumentele cerute in copie legalizata se pot depune si in copie lizibila semnata si stampilata pentru ''conformitate cu originalul''de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.09.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2011 13:00
Locul: Locul: Loc Hateg, jud Hunedoara, str. Progresului 38 bis., parter - Sala de Sedinte,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare si delegatii imputerniciti din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationa de Solutionare Contestatii
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Hidrocentrale Hateg - Serviciul Contracte
Adresa postala: str. Progresului, nr. 38 bis., ,Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel. 0254207422, Email: [email protected], Fax: 0254777761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 12:51