Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de tuburi si fitinguri din polietilena, fitinguri metalice, tuburi si fitinguri pvc, robineti


Anunt de participare (utilitati) numarul 144712/02.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. NOVA APASERV S.A. Botosani
Adresa postala: Bulevardul Mihai Eminescu nr. 34, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710030, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 374106800, In atentia: Rodica Mihaiela Rotariu, Email: [email protected], Fax: +40 374106803, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr. 3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 331711807, In atentia: Rodica Mihaiela Rotariu, Email: [email protected], Fax: +40 331711807/+40 331711803, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr. 3, Botosani, Compartiment Achizitii Publice, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 331711807, In atentia: Rodica Mihaiela Rotariu, Email: [email protected], Fax: +40 331711807/+40 331711803, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. NOVA APASERV S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr. 3, Botosani, Registratura, etaj 3., Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 331711807, In atentia: Rodica Mihaiela Rotariu, Email: [email protected], Fax: +40 331711807/+40 331711803, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de tuburi si fitinguri din polietilena, fitinguri metalice, tuburi si fitinguri pvc, robineti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit central Botosani
Bulevardul Mihai Eminescu nr. 195
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 751, 385.84RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent va fi atribuit imediat dupa semnarea acordului cadru. Urmatoarele contracte subsecventevor fi atribuite semestrial, functie de necesitatile AC si de existenta resurselor financiare necesare. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit: Lot 1:295.715, 85 lei Lot 2:26.011, 95 lei Lot 3:19.323, 59 leiLot 4:10.159, 86 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitia de produse necesare in activitatea de mentenanta a retelelor de apa(avarii) :
Lot 1: tuburi si fitinguri din polietilena de inalta tensiune ( PEHD), Lot 2: fitinguri metalice,
Lot 3: tuburi si fitinguri din pvc,
Lot 4: robineti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44164200-9 - Tuburi (Rev.2)
42131400-0-Robinete sau vane pentru instalatii sanitare (Rev.2)
44163230-1-Racorduri pentru tevi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime pe acord cadru pentru fiecare lot sunt specificate in anexele 1-4 din Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 751, 385.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: Lot 1:12.000 lei;Lot 2:1000 lei;Lot 3:700 lei;Lot 4:400 leiValabilitate: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Constituire: conf prev art. 86 din H.G. 925/2006, si F 17 din Sect. -Formulare: -prin virament bancar in contul AC(RO79RNCB0041113050010001), C.U.I. RO26161230, -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat/b)neconditionat- prin depunerea la casieria unitatiia sumei de bani in numerar pina la data si ora deschiderii ofertelor.Restituire: conformart. 88 din HG 925/2006.Retinere: conform art. 87 din HG 925/2006, si art. 278^1din OUG 34/2006 .In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere necesare, se va retinedin garantia de participare pentru Lot 1 suma de4415, 74leicalculata in conf cu prev art.278^1 din OUG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta ca documente insotitoare ale ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.AC poate solicita extinderea perioadeide valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator. Pentru valori exprimate in alta moneda, se va considera cursul de schimb comunicat de BCE la data publicarii anuntului de participare in SEAP. Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA. Doar pentru lotul 1- tuburi si fitinguri din polietilena de inalta densitate (PEHD).Mod de constituire: Conformart.90 din HG 925/2006 si Formularului 16 din Sectiunea - Formulare, care se prezinta in original.In cazul asocierii, garantia de buna executie va fi constituita in numele asocierii si se va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.-Perioada de constituire: in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent.- Perioada de valabilitate : cel putin egala cu durata contractului subsecvent.Operatorii economici ? persoane juridice straine ? pot beneficia de reducerea nivelului minim al garantiei solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Platile vor fi facute de catre AC in lei, in contul furnizorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atentie:
Ofertantii trebuie sa furnizeze informatiile cerute folosind Formularele si Modelele din Documentatia de atribuire si sa ataseze documente relevante.
Formularele vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial unde este inregistrat, sau pentru ofertanti persoane juridice straine, in documente care dovedesc forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are resedinta, sau de catre o persoana imputernicita de aceasta.In acest caz se va atasa imputernicirea.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat numele intreg in clar.
Documentele solicitate vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul de a participa la procedura initiata in vederea incheieriiacordului-cadru de furnizare, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe proprieraspundere din partea operatorului economic in acest sens.
Angajamentul ferm al tertului /tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica.
AC poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea documentelor originale pentru confruntare.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care exista discrepante intre versiuni, traducerea in limba romana va prevala.
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar odeclaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care confirma ca indeplineste conditiile de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotitade o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.
Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contrcatante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/subcontractarii cerintelor de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din ordinul nr. 509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.
Operatorii economici care depun oferte pentru mai multe loturi pot prezenta o singura data documentele care demonstreaza situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (cu conditia de a fi demonstrat obiectul de activitate corespunzator obiectului acordului-cadru pentru fiecare lot), si situatia economico-financiara.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabil ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.
Cerinta nr. 1 - pentru toate loturile : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal -Completare Formular 1 din SectiuneaFormulare ?Cazier judiciar al operatorului economic (in statele unde este aplicabil), valabil la data limita de depunere a ofertelor;Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2 - pentru toate loturile: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .
Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana .
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal - Formular 2 dinSectiunea FormularePersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Tertii sustinatori (daca exista) vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2? din Sectiunea Formulare .
Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor de platain luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice; original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011; Pentru datoriile esalonate, ofertantii vor prezenta obligatoriu conventiile de esalonare insotite de documente (OP) care atesta plata ratelor pana la data limita de depunere a ofertelor;
Certificat privind plata contributiilor de asigurari sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile de asigurari sociale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale - din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de organele administratiei publice locale - original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011;
In situatia in care operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa.In situatia in care tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa.
Cerinta nr.3 - pentru toate loturile: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 4 din Sectiunea - Formulare. Ofertantul nu are dreptul:
- sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Modalitatea de indeplinire :
Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formular 4din Sectiunea Formulare.Cerinta nr.4- pentru toate loturile: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 5 din Sectiunea ? Formulare.
Modalitatea de indeplinire : Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta -Formular 5 din Sectiunea Formulare. Nerespectarea cerintei, neprezentarea formularelor, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica;
Cerinta nr.5- pentru toate loturile: Declaratie privind evitarea conflictului de interese -Formular 3 din Sectiunea ? Formulare.Ofertantul / ofertantul asociat / subcontractantul / tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict si/sau concurenta neloiala.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere - completaresemnare si prezentareFormular 3 din SectiuneaFormulare. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul susmentionat. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: - Gabriel Cirlan- Neculai Gheorghinca ? Ady Petrusca ?Cristina Ioana Panait - Marcela Daniela Jitarasu - Dorel Rotaru ? Iulieana Tanasa - Marilena Liliana Amos- Rodica Mihaiela Rotariu ? Maria Sauciuc - Liliana Ilincaru - Anca Consuela Paslariu - Dan Constantin Deleanu ? Grigore Bozi ? Constantin Grigoroscuta ? Cristina Elena Anton ? Gheorghe Epuras.
Comisia de evaluare: Rodica Mihaiela Rotariu; Iulieana Tanasa; Maria Sauciuc; Liliana Ilincaru; Anca Consuela Paslariu.
Presedinte de rezerva : Anamaria Finascu
Membru de rezerva -Ana Galca
Societatile pe actiuni vor depune Extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificat de administratorul societatii.
Lista persoanelor de mai sus nu reprezinta singurul caz de conflict de interes, ofertantul fiind raspunzator de completarea Formularului 3 si acuratetea informatiilor prezentate. In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta nr. 1 :
Persoane juridice romane :
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Modalitatea de indeplinire :
a)Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora . Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Persoane fizice : Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Persoane juridice/fizice straine :
Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele care dovedesc forma de inregistrare, precum si documentele care atesta obiectele de activitate, in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu :
Lot1-500.000 lei;Lot2-48.000 lei;Lot3 - 30.000 lei;Lot4- 16.000 lei .
Modalitatea de indeplinire :
Se va completa formularul 6 - Informatii generale din Documentatia de atribuire ? Sectiunea ? Formulare.
Se vor prezenta bilanturile contabile/situatiile financiare pentru anii 2010 , 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competente sau documente echivalente.
Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int ) pentru anii respectivi:
Curs schimb LEI/EUR:
Anul 2010 ? 4, 2099;
Anul 2011 ? 4, 2379;
Anul 2012 ? 4, 4560
Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int)
In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a
dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate. Pentru sustinerea nivelului minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Modalitatea de indeplinire: Se va completa - Formular 18 Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului din Sectiunea ? Formulare.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul 6 - Informatii generale din Documentatia de atribuire ? Sectiunea ? Formulare.
Se vor prezenta bilanturile contabile/situatiile financiare pentru anii 2010 , 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competente sau documente echivalente.Se va completa - Formular 18 Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului din Sectiunea ? Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind livrarile de produse in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa dovedeasca ca in ultimii 3 aniimpliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a livrat produsesimilare, in valoare cumulata de cel putin : Lot 1- 250.000 lei;Lot 2- 24.000 lei;Lot 3- 15.000 lei;Lot 4-8.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Completarea semnarea si prezentarea formularului 7 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea ? Formulare -Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani impliti la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Completarea si semnarea formularului Experienta similara ? formular 8 din Sectiunea - Formulare
Prezenta documentelor care sa confirme livrarea de produse similare: - certificate/recomandari / copii ale paginilor relevante de contracte de furnizare /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa ca au fostlivratepana la data limita de depunere a ofertelor, produse similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin:
Lot 1- 250.000 lei
Lot 2 ? 24.000 lei
Lot 3 ? 15.000 lei
Lot 4 ?8.000 lei
Valorile vor fi exprimate in lei, folosindpentru conversieratamedieanualadeschimb, LEI / EURO, comunicatadeBancaCentralaEuropeana, (www.ecb.int) pentru anii respectivi.Anul 2010:1 euro = 4.2099 RON;
Anul 2011:1 euro = 4.2379 RON;
Anul 2012:1 euro = 4.4560 RON;
Pentru anul 2013 se va lua in calcul rata de schimb comunicata de BCE la data publicarii anuntului de participare in SEAP.
Pentru valorile exprimate inaltemonede decat EURO, se va folosi pentru conversie, rata medie anuala de schimb comunicata deBanca Centrala Europeana (www.ecb.int).
In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, ori de cate ori este nevoie pe perioada de derulare a contractului.
Pentru sustinerea experientei similare, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Completarea semnarea si prezentarea formularului 7 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea ? Formulare -Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani impliti la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Completarea si semnarea formularului Experienta similara ? formular 8 din Sectiunea - Formulare
Prezenta documentelor care sa confirme livrarea de produse similare: - certificate/recomandari / copii ale paginilor relevante de contracte de furnizare /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa reiasa ca au fostlivratepana la data limita de depunere a ofertelor, produse similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin cumulata sa fie de cel putin:
Lot 1- 250.000 lei
Lot 2 ? 24.000 lei
Lot 3 ? 15.000 lei
Lot 4 ?8.000 lei
Valorile vor fi exprimate in lei, folosindpentru conversieratamedieanualadeschimb, LEI / EURO, comunicatadeBancaCentralaEuropeana, (www.ecb.int) pentru anii respectivi.Anul 2010:1 euro = 4.2099 RON;
Anul 2011:1 euro = 4.2379 RON;
Anul 2012:1 euro = 4.4560 RON;
Pentru anul 2013 se va lua in calcul rata de schimb comunicata de BCE la data publicarii anuntului de participare in SEAP.
Pentru valorile exprimate inaltemonede decat EURO, se va folosi pentru conversie, rata medie anuala de schimb comunicata deBanca Centrala Europeana (www.ecb.int).
Se va completa - Formular 19 Angajament privind sustinerea tehnica a ofertantului din Sectiunea ? Formulare
Cerinta nr. 2- pentru toate loturile
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
Modalitatea de indeplinire: pentru toate loturile
Pentru fiecare produs, ofertantul va prezenta documente care sa dovedeasca faptul ca produsul are , fie marcaj ?CE?, fie Agrement tehnic + Aviz tehnic din partea Comisiei de Agrement Tehnic in Constructii din Romania, sau echivalent, valabile cel putin pana la data limita de depunere a ofertelor.
Necesitatea obtinerii Marcajului CE/ Agrementului Tehnic, modul de obtinere si continutul acestuia sunt stabilite prin : Legea nr.10 din 18/01/1995 privind calitatea in constructii, HG nr.766 din 21/11/1997pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii , Anexa 5, HG nr.675 din 03/07/2002 privind modificarea si completarea HG nr.766 din 21/11/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii.
Modalitatea de indeplinire
Pentru fiecare produs, ofertantul va prezenta documente care sa dovedeasca faptul ca produsul are , fie marcaj ?CE?, fie Agrement tehnic + Aviz tehnic din partea Comisiei de Agrement Tehnic in Constructii din Romania, sau echivalent, valabile cel putin pana la data limita de depunere a ofertelor.
Necesitatea obtinerii Marcajului CE/ Agrementului Tehnic, modul de obtinere si continutul acestuia sunt stabilite prin : Legea nr.10 din 18/01/1995 privind calitatea in constructii, HG nr.766 din 21/11/1997pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii , Anexa 5, HG nr.675 din 03/07/2002 privind modificarea si completarea HG nr.766 din 21/11/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica a prezentei proceduri, doar ofertantii inregistrati in S.E.A.P.Refuzul unui op. ec.de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de licitatieelectronicaeste asimilat cu retragerea ofertei si pierderea garantiei de participare, in conf. cu disp. art. 87 alin1, lit. a), din HG. nr. 925/2006.Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul.Nu exista limite ale valorilor pana la care elementele ofertei pot fi imbunatatite.Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la cea mai buna oferta in cadrul licitatiei electronice, numarul participantilor la licitatia electronica, clasament.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una).Licitatia electronica va incepe in a treia zi lucratoare de la transmiterea anuntului si va avea durata de 1 (una) zi.Operatorul economic castigator al procedurii de achizitie publica va fi cel cu pretul cel mai scazut dupa desfasurarea rundei L.E.Daca dupa finalizarea rundei, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, a pretului, la un termen stabilit, in vederea departajarii ofertelor.AC va incheia acordul-cadru conform art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2013 11:00
Locul: SC NOVA APASERV SA Botosani, str. Octav Onicescu nr.3, Sala de sedinte, etaj 3, Botosani, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. Atunci cand este cazul, asista si observatorii UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari aferente documentatiei de atribuire vor fi publicate intr-un fisier electronic in SEAP atasat Anuntului de participare, la ?Documentatie si clarificari? la adresa de internet www.e-licitatie.ro .Inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Licitatia electronica se deruleaza si in situatia in care exista o singura oferta admisibila.In cazul in care ofertantul admis si inscris in SEAP nu modifica, in sensul imbunatatirii , in faza finala de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului respectiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, indrodusa in prealabil in SEAP de catre autoritatea contractanta.Dupa runda de reofertare, la solicitarea autoritatii contractante, operatorii economici vor transmite prin fax la nr. 0331/711807, in termenul precizat, Formularul 10 ? formular de oferta si formular 11 ? centralizatorul propunerii financiare , noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.Daca dupa finalizarea rundei de licitatie electronica , se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, a pretului, la un termen stabilit, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. NOVA APASERV S.A. , Compartiment Achizitii publice
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr. 3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Tel. +40 0331711807, Email: [email protected], Fax: +40 0331711807
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2013 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer