Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de utilaje pentru constructii si autovehicule


Anunt de participare (utilitati) numarul 40683/17.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. Virgil Madgearu, nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Ungar, Tel.0269841425, Email: [email protected], Fax: 0269834270, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de utilajepentru constructii si autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: la cea mai apropiata locatie in raport cu sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea in sistem de leasing financiarcu optiune de cumparare la sfarsitul perioadei de plata a 2 buc. utilaje pentru c-tii si a 2 buc. autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522500-9 - Incarcatoare cu bena frontala (Rev.1)
34135000-2-Camioane basculante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
miniincarcator frontal cu cabina inchisa - 1 buc
buldoexcavator - 1 buc.
autobasculanta - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 274, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita o garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului , corespunzator fiecarui lot de produse
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
leasing financiar cu posibilitate de cumpararela sfarsitul perioadei de creditare , sursa de finantare fiind bugetul societatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asdociere legalizata notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate( formularul nr. 12 Adin Ordinul 155/2006 ) , - Declaratia pe proprie raspundere data in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau juridice , sau a unei asociatii profesionale competente , ca ofertantul nu se afla intr-una din situatiile care l-ar exclude din competitie , conf. art.180 si 181 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile aduse de OUG 94/2007( formularul nr. 12B dinOrdinul 155/2006) , alte documente echivalente.- Dovezile privind achitareaobligatiilor fiscale fata de bugetul general consolidat , emise de autoritatile locale competente ,
( agentiile locale de administrare fiscala , directiile fiscale locale )- copii
-Certificat de inregistrare la Oficiul Registrul Comertului - copie-Certificatul de inregistrarefiscala emis de AgentiaJudeteana de Administrare Fiscala( CUI ) - copie
-Actul Constitutiv al societatii impreuna cu actele aditionale inregistratedin care sa reiasa ca ofertantul poate desfasuraactivitati deleasing financiar si / sau comert cu mijloace auto si/ sau utilaje specifice activitatii de constructii ( corespunzator lotului de produse pe care le oferteaza ) - copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele minime pentru calificare pot fi indeplinite prin prezentarea urmatoarelor documente : -bilantul contabil pe ultimulan - copie
-declaratie privind cifra de afaceri globalape ultimii trei ani , -alte documente pe care ofertantul le considera potrivite pentru demonstrarea situatiei sale economice si financiare (se accepta orice document care confirma disponibilitatea de resurse negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci , sau orice alt mijloc financiar disponibil ) .
Nota: Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de alta persoana juridica in conditiile stabilite de OUG 34 / 2006cu modificarile si completarile aduse de OUG 94/2007 , prin prezentarea unui angajament scris , ferm, din partea acesteia din urma, insotit de dovezile din partea sa ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute la articolele 180 si 181 din OUG 34 / 2006cu modificarile si completarile aduse de OUG 94/2007.
Conditie impusa de autoritatea contractanta : cifra de afaceri globala a ofertantului corespunzatoare ultimilor 3 anitrebuie sa fie de minim trei ori mai mare decat valoarea estimata a contractului , corespunzator fiecarui lot .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele minime solicitate sunt legate de : experienta , aptitudinileprofesionale si eficienta in domeniul furnizarii de produse.
Capacitatea tehnica si / sau profesionala poate fi sustinuta si de o alta persoana juridica ( care nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34 / 2006 , cu modificarile si completarile aduse de OUG 94/2007) .
Aceasta trebuie sa isi declare sustinerea printr-un angajament scris si ferm in favoarea ofertantuluiCapacitatea tehnica si / sau profesionala se va demonstra prin prezentarea urmatoarelor documente privitoare lamodul de indeplinire a obligatiilor contractuale anterioare , prin :
- declaratie proprie privind experienta in domeniul furnizarii de produse- declaratie privind listaprincipalelor livrarilorde produse pe ultimii 3 ani( Formularul 12D din Anexe )
- prezentarea a 3 contracte principale derulate inanul2006 ( copii )
- certificate si / sau alte documente emise de organisme care atesta conformitatea produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar sau O.P.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este publicata in SEAP si poate fi consultata de cei interesati
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Medias
Adresa postala: Adresa postala: Medias , str. Unirii, nr.10 , ,Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Tel.0269842439, Fax: 0269842439
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: str.Stavropoleos 6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a unui act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TARNAVEI MARI S.A.
Adresa postala: str. V. Madgearu 4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Tel.0269841425, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2007 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer