Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de utilaje agricole


Anunt de participare numarul 143884/25.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola - Teleorman
Adresa postala: Com. Draganesti Vlasca jud. Teleorman, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 147135, Romania, Punct(e) de contact: Marian Ristea, Tel. +40 247440750, Email: [email protected], Fax: +40 247440676, Adresa internet (URL): www.scdatr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Cercetare Dezvoltare Agricola
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare Dezvoltare Agricola
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de utilaje agricole
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediu SCDA Teleorman, Com. Draganesti Vlasca, Jud. Teleorman.
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de utilaje agricole . Obiectul contractului este achizitia, transportul, livrarea, punerea in functiune si asigurarea service-ului pe perioada de garantie a produselor solicitate in Caietul de Sarcini, la sediul beneficiarului SCDA Teleorman, Com. Draganesti Vlasca, Jud. Teleorman.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
16000000-5-Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tractor turbo diesel 360- 409 CP = 1 buc.Tractor turbo diesel 155 ? 163 CP = 1 buc.Cisterna agricola 15000 l = 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 270, 258RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 25400lei.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 60 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, din anuntul de participare)1. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), carese prezinta in original ? formularul 4? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Alexandria 35TREZ6065009XXX004095 cod fiscal 3124704 copie a OP confirmat de banca .? Numerar depus la casieria SCDA TeleormanIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 3 zile. In termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, furnizorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 7% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 9- Prin oricare dintre formele de la art. 90 alin 1)-3)din HG 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8, in
original ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 2A
completat, in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din
procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ?
formular 2B.Cerinta nr. 4 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie
sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C, in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Negrila Emilian - Director Calin Silvia - Director Economic; Popovici Ioan ? Ing. Sef, Ristea Marian- Presedinte comisie, Cojocaru Jeni-membru comisie, Neacsu Raducu - membru comisie, Dan Ionel ? membru comisie, Georgescu Adrian - membru comisie .
Cerinta nr. 5Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre
operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A in original, iar in cazul unui tert sustinator a formularului 3B in
original.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea a contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr.
26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a
ofertelor: ? structura actionariatului? obiectul de activitate al ofertantuluiForma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a
prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de
inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este
rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele mentionate in cadrul sectiunii III.2.1.b trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au
fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale ? in care se va preciza foarte clar adresa de
corespondenta, numere de telefon si fax, precum si media cifrei de afaceri
globala pe anii 2010 si 2011(Formularul nr. 10).- Nivelul minim al mediei cifrei de afaceri globale, realizata pe anii 2010, 2011 trebuie sa fie mai mare sau egal cu 2.000.000 lei.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv
liderul) va prezenta acest formular.
In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza
la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a cifrei de
afaceri globale, in conformitate cu art.16 din Legea 346/2004.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare(cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. In acest caz, fiecareasociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va
considera indeplinita in mod cumulativ.SCDA Teleorman isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate mai sus nu sunt relevante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Formularului 10.In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta seva realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca CentralaEuropeana pentru anul respectivANUL 2010 CURS EURO 4, 2122ANUL 2011 CURS EURO 4, 2391Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monededecat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite decatre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.eu)Nota: Daca un grup de operatori economici depune o ofertacomuna, atunci situatia economica si financiara sedemonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse.(Formularul 7)Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici
impreuna) va completa o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca
acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Valoarea unuicontract de livrare produse similare sau valoarea cumulata a unui numar de maxim 2 contracte de livrare produse similare sa fie mai mare sau egala cu 1.000.000 lei fara TVA.
Nota 1: Ofertantii vor indica clar - prin bold-are - contractele din lista
principalelor livrari de produse care duc la indeplinirea criteriului minim de
calificare.
Nota 2: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul nr. 7, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea formularului nr. 7 si atasat,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2013 12:00
Locul: SECRETARIAT SCDA TELEORMAN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
RISTEA MARIAN-PRESEDINTE COMISIE EVALUARE;COJOCARU JENI-MEMBRU COMISIE; NEACSU RADUCU-MEMBRU COMISIE; DAN IONEL-MEMBRU COMISIE; GEORGESCU ADRIAN-MEMBRU COMISIE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
ALTE INFORMATIIFinantare din venituri proprii aleSCDA TeleormanNota 1: In cazul in care vor fi doua sau mai multe oferte situate pe primul loc cu acelasi pret minim, dupa derularea etapei suplimentare de licitatie electronica, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Nota 2: In conformitate cu prevederile HG nr. 801/2011, incepand cu data de 01.11.2011, Autoritatea Nationala pentru Reglementatrea siMonitorizarea Achizitiilor Publice a impus publicarea in SEAP a documentatiei de atribuire sub forma de documente semnate cu semnaturaelectronica extinsa, necriptata. Pentru a putea verifica semnatura electronica si vizualiza documentele semnate electronic este necesaradescarcarea unui utilitar gratuit. Un astfel de utilitar poate fi descarcat de la adresawww.certsign.ro/certsign/produse/sigurantadocumentelor/shellsafe-verify.Nota 3: Adjudecarea se va face conform criteriului de atribuire pretul cel mai scazut pe total oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conformitate cu art 256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCDA Teleorman
Adresa postala: Com. Draganesti Vlasca, Jud. Teleotman, Localitatea: Draganesti Vlasca, Cod postal: 147135, Romania, Tel. +40 247440750, Email: [email protected], Fax: +40 247440676, Adresa internet (URL): www.scdatr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2013 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer