Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de utilaje agricole


Anunt de participare numarul 65586/08.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Cartof si Sfecla de Zahar Brasov
Adresa postala: Brasov, str. Fundaturii nr. 2, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500470, Romania, Punct(e) de contact: Necsulescu Virgil, Tel.0268 476795, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0268 476608, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-Dezvoltare in alte stiinte naturale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de utilaje agricole
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul I.N.C.D.C.S.Z. Brasov, Str. Fundaturii, nr2, Brasov, Jud Brasov Telefon: 0268476795.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Utilaje Agricole: Plug reversibil cu patru trupite, Masina administrat gunoi grajd,
, Masina sortat cartof, Tractor150CP, Combinator cu vibrocultor si grapa elicoidala, Masina pentru tratamente fitosanitare purtata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16100000-6 - Utilaje agricole si forestiere pentru pregatirea sau cultivarea solului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1.Plug reversibil cu patru trupite buc.1 CPV.16110000-9Lotul 2. Masina administrat gunoi grajdbuc.1 CPV.16140000-8
Lotul 3. Masina sortat cartof buc.1 CPV.16612000-8
Lotul 4. Tractor 150CP buc.1 CPV. 16710000-5
Lotul 5. Combinator cu vibrocultor si grapa elicoidala buc.1 CPV. 16120000-2
Lotul 6. Masina pentru tratamente fitosanitare purtata buc.1 CPV. 16400000-9
Valoarea estimata fara TVA: 625, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pe loturi: Lotul 1=750 lei, Lotul 2=1.000 lei, Lotul 3 = 600 lei, Lotul 4= 2.650 lei, Lotul 5= 850 lei, Lotul 6= 400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
100% Subventii pentru investitii acordate de MADR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare (art 44, 45/OG34)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentareaFormularuluinr. 2Sectiunea III original. Se va prezenta cifra medie anuala de afaceriin ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5. Experienta similara (Se va face dovada incheierii a 3 contracte similare a caror valoare individuala sa fie cel putin egala cu 50.000 euro fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2008 12:00
Locul: I.N.C.D.C.S.Z. BrasovStr. Fundaturii nr.2, Brasov, Jud Brasov.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Necsulescu Virgil, Macaveiu Viorel
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021- 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Brasov
Adresa postala: Bd. Eroilor nr. 5, cod. 500007, Brasov, Jud. Brasov, Romania, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268-475146, Fax: 0268-47.51.46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.N.C.D.C.S.Z. Brasov,
Adresa postala: Str. Fundaturii, nr2, Brasov, Jud Brasov Telefon: 0268476795, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500470, Romania, Tel.0268476795, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268476795, Adresa internet (URL): www.potato.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2008 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer