Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DE UTILAJE (AUTOGUNOIERE COMPACTOARE, AUTOSPECIALA PENTRU TRANSPORTUL CONTAINERELOR) IN CADRUL PROIECTULUI LUGOJUL, UN ORAS MAI CURAT, MAI EUROPEAN


Anunt de participare numarul 40463/11.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Lugoj
Adresa postala: Piata Victoriei Nr.4, Localitatea: Lugoj, Cod postal: 305500, Romania, Punct(e) de contact: Gherga Adrian, Tel.0256/352240, Email: [email protected], Fax: 0256/350393, Adresa internet (URL): www.primarialugoj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE UTILAJE (AUTOGUNOIERE COMPACTOARE, AUTOSPECIALA PENTRU TRANSPORTUL CONTAINERELOR) IN CADRUL PROIECTULUI LUGOJUL, UN ORAS MAI CURAT, MAI EUROPEAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C. SALPREST S.A. Str. Plopilor, 22, Lugoj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare a urmatoarelor produse: autogunoiere compactoare de 16 mc. 2 buc.; autogunoiera compactoare de 22-26 mc. 1 buc.; autospeciala pentru transportul containerelor de 25 mc. prevazuta cu dispozitiv de ridicare cu carlig 1 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29523100-2 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
autogunoiere compactoare de 16 mc. 2 buc.; autogunoiera compactoare de 22-26 mc. 1 buc.; autospeciala pentru transportul containerelor de 25 mc. prevazuta cu dispozitiv de ridicare cu carlig 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 454, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a) garantie de participare: 15.000 lei;b) garantie de buna executie: 5 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din fonduri PHARE (Programul PHARE 2004 Schema de Investitii pentru Proiecte Mici de Gestionare a Deseurilor cod RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.61), cofinantare bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (cerinta obligatorie: prezentare Formular 9 si Cazier judiciar/certificat echivalent), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (cerinta obligatorie: completare Formular 10; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat);
pentru persoane juridice/fizice romane: prezentare certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului; /autorizatie de functionare; /altele echivalente;pentru persoane juridice/fizice straine: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente, potrivit legii;media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 4.500.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2 contracte similare insotite de recomandari din partea beneficiarilor respectivi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise.Pretul se achita la casieria autoritatii contractante sau prin OP, in contul RO25TREZ62321360250XXXXX-Trezoreria Lugoj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii Comisiei de evaluare, expertii desemnati si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2004 Schema de Investitii pentru Proiecte Mici de Gestionare a Deseurilor cod RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.61
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI LUGOJ - COMPARTIMENTUL LICITATII SI ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: PIATA VICTORIEI, NR. 4, Localitatea: LUGOJ, Cod postal: 305500, Romania, Tel.0256/352240, Email: [email protected], Fax: 0256/350393, Adresa internet (URL): www.primarialugoj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2007 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer