Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?ACHIZITIE DE UTILAJE, ECHIPAMENTE SI MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU ASIGURAREA SERVICIILOR PUBLICE DE BAZA IN COMUNA PIETROASA, JUDETUL TIMIS?


Anunt de participare numarul 136653/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PIETROASA (PRIMARIA COMUNEI PIETROASA)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.109, Localitatea: Pietroasa, Cod postal: 307320, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA-RAMONA STANILA, Tel. +40 0256334608, Email: [email protected], Fax: +40 0256334608, Adresa internet (URL): http: //www.primariapietroasa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?ACHIZITIE DE UTILAJE, ECHIPAMENTE SI MIJLOACE DE TRANSPORT PENTRU ASIGURAREA SERVICIILOR PUBLICE DE BAZA IN COMUNA PIETROASA, JUDETUL TIMIS?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Pietroasa, jud. Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- LOTUL 1 ? ?UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU DESZAPEZIRE, INTRETINERE SPATII VERZI, STRAZI SI DRUM COMUNAL?: Tractor multifuctional (1 buc.) dotat cu: sistem frontal pentru tractor: ridicator frontal si priza forta frontala (1 buc.), freza pentru zapada (1 buc.), lama pentru zapada (1 buc.), raspanditor cu disc pentru imprastierea materialelor antiderapante (1 buc.), cositoare peisaj (1 buc.), foarfece de crengi (1 buc.), cupa materiale grele (1 buc.), furca pentru paleti (1 buc.), remorca basculabila (1 buc.), incarcator frontal (1 buc.), excavator hidraulic atasat (1 buc.), Rulou-Compactor-Tandem pentru intretinere drumuri si strazi comunale (1 buc.).- LOTUL 2 ? ?MIJLOC DE TRANSPORT PUBLIC?: Microbuz transport public (1 buc.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
34114400-3-Microbuze (Rev.2)
34390000-7-Accesorii pentru tractoare (Rev.2)
43315000-4-Compactoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 ? ?UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU DESZAPEZIRE, INTRETINERE SPATII VERZI, STRAZI SI DRUM COMUNAL?: 1. Tractor multifunctional (1 bucata)2. Anexe: - sistem frontal pentru tractor: ridicator frontal si priza forta frontala 1 bucata- freza pentru zapada: 1 bucata- lama pentru zapada 1 bucata- raspanditor cu disc pentru imprastierea materialelor antiderapante 1 bucata- cositoare peisaj 1 bucata- foarfece de crengi 1 bucata- cupa materiale grele 1 bucata- furca pentru paleti 1 bucata- remorca basculabila 1 bucata- incarcator frontal 1 bucata- excavator hidraulic atasat 1 bucata3. Rulou-Compactor-Tandem pentru intretinere drumuri si strazi comunale 1 bucataLOT 2 ? ?MIJLOC DE TRANSPORT PUBLIC?: 1. Microbuz transport public 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 860, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: -Pentru Lotul 1 ? ?UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU DESZAPEZIRE, INTRETINERE SPATII VERZI, STRAZI SI DRUM COMUNAL?: 12.400 lei; -Pentru Lotul 2 ? ?MIJLOC DE TRANSPORT PUBLIC?: 4.700 lei; Daca operatorul economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria I.M.M. (Formular 5). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul COMUNEI PIETROASA, deschis la Trezoreria Faget. c) in numerar, la casieria autoritatii contractante. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: conf. art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat de O.U.G. nr. 76/2010. Cuantum: 10% din pretul fara TVA al contractului. Daca operatorul economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria I.M.M. (Formular 5). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se vor aplica prevederile art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Finantare: FEADR ? PNDR ? Masura 3.2.2 ? Contract de finantare: C322010953700039/11.06.2010.-Cofinantare: Bugetul Local al Comunei Pietroasa.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular Anexa nr. 10); acest document se va prezenta, completat corespunzator, si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru a dovedi neincadrarea in art.180 si 181 literele a, c1 si d din OUG 34/2006, potrivit Legii 279/2011
2. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011); - se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru ce vor fi implicate in derularea contractului
- Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul/ bugetele local(e), eliberate de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si, daca e cazul, punctele de lucru, si din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru ce vor fi implicate in derularea contractului
3. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;4. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular Anexa nr. 50).Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 51).Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante/persoanele care aproba Bugetul autoritatii contractante sunt: Primar: Ioan Simoc, Viceprimar: Gheorghe Barbu, Secretar: Nicoleta -Adriana Hriscu, Responsabil achizitii: Adriana Stanila, Consilier: Bodea Octavian-Ioan, Consilier: Bulbuc Petru, Consilier: Obeada Emilia-Dita, Consilier: Sindea Ioan, Consilier: Vasiescu Ionel-Gabriel, Consilier: Barbu Danut, Consilier: Neidoni Aurel, Consilier: Barbu Livius.Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (persoane juridice/fizice romane): 1.Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului;Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (persoane juridice/fizice straine): 1. Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Documentele prezentate trebuie sa faca dovada ca ofertantul are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitatile avute in vedere la procedura in cauza.Certificatele prezentate nu trebuie sa fie mai vechi de 30 de zile fata de data limita de depunere a ofertei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri, vizeaza activitatea pe cel mult ultimii 3 ani (fara anul in curs), si trebuie sa fie de minim: 1.244.000 lei ? pentru lotul 1;475.000 lei ? pentru lotul 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Pentru ofertantii din categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana(cf.art.186 din OUG nr.34/2006 si art.11 indic.1 din HG nr.925/2006), cu precizarea ca indeplinirea conditiei referitoare la capacitatea economica si financiara a ofertantului trebuie sa fie sustinuta integral de un singur tert sustinator, care sa indeplineasca conditiile solicitate. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. art.180, 181 lit. a, c1 si d si art.69^1 din OUG 34/2006.Forma de depunere a documentelor: cf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara: livrarea de produse similare celor in cauza, in valoare, fara TVA, de cel putin: 622.100 lei ? pentru lotul 1;237.800 lei ? pentru lotul 2.
Se solicita prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale: Recomandari. Respectivele certificari/recomandari vor indica inclusiv valoarea, perioada si locul furnizarii produselor.
Se solicita informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze prin prezentarea declaratiei privind subcontractantii si a Acordului de subcontractare.
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva(conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006) cu precizarea ca indeplinirea conditiei referitoare la capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului trebuie sa fie sustinuta integral de un singur tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. art.180, 181 lit. a, c1 si d si art.69^1 din OUG 34/2006.
Se solicita prezentarea unui angajament ferm al tertului sustinator, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale.Forma de depunere a documentelor: cf.art. 5 din Ordinul nr.509/2011.
Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
235/08.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2012 10:00
Locul: Primaria Comunei Pietroas, Str. Principala, nr.109, Loalitatea Pietroasa, Cod Po?tal 307320
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Adriana Stanila, Vasii Serafin, Dorin Ionescu si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) ? Masura 3.2.2: Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale, Contract de finantare: C322010953700039/11.06.2010.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Atribuirea contractului se va efectua dintre ofertele admisibile, pe baza criteriului precizat in anuntul/invitatia de participare. Operatorul economic care a prezentat o oferta admisibila si al carui pret ofertat este cel mai scazut va fi declarat castigator.Modul de departajare a ofertelor cu acelasi pret: In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, preturi egale, clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza o noua propunere financiara. Noua propunere financiara se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.INSTITUTII COMPETENTE DE LA CARE OPERATORII ECONOMICI POT OBTINE INFORMATII PRIVIND REGLEMENTARILE REFERITOARE LA: - Impozitare: Ministerul Economiei si Finantelor - www.mfinante.ro- Protectia mediului: Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile - www.mediu.ro- Conditii de munca si protectia muncii - www.mssf.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indic. 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic ? Primaria Comunei Pietroasa; Persoana de contact: Nicoleta-Adriana Hriscu.
Adresa postala: str. Principala, nr. 109, Localitatea: Pietroasa, Cod postal: 307320, Romania, Tel. +40 0256334608, Email: [email protected], Fax: +40 0256334608, Adresa internet (URL): http: //www.primariapietroasa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer