Licitatie Publica - ACHIZITIE DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE IN CADRUL PROIECTULUI DEZVOLTAREA COLECTARII SELECTIVE A DESEURILOR IN MICROREGIUNEA VALEA CRASNEI, JUDETUL SALAJ
Anunt de participare numarul 70958/19.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRASNA
Adresa postala: p-ta Eroilor nr.13, Localitatea: Crasna, Cod postal: 457085, Romania, Punct(e) de contact: Emeric Pop, Tel.0260-636066, Email: [email protected], Fax: 0260-636066, Adresa internet (URL): www.crasna.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DE UTILAJE SIECHIPAMENTE IN CADRUL PROIECTULUI DEZVOLTAREA COLECTARII SELECTIVE A DESEURILOR IN MICROREGIUNEA VALEA CRASNEI, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Crasna nr.13
Judetul Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DE UTILAJE SIECHIPAMENTE IN CADRUL PROIECTULUI DEZVOLTAREA COLECTARII SELECTIVE A DESEURILOR IN MICROREGIUNEA VALEA CRASNEI, JUDETUL SALAJPod bascula electronica, echipamente pentru igienizare si spalare-aparat de spalat cu presiune, linie de sortare deseuri, presa orizontala semiautomata pentru hartie, carton, plastic si PVC, motostivuitor 2, 5 t, cantar electronic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42000000-6 - Echipamente industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt specificate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 110, 612.17EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea fara TVA acontractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: UE si Guvernul Romaniei prin Programul Phare CES 2004, (Linia de buget: RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.66.) bugetul local si bugetelelocale ale partenerilor din proiect
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Formular 12A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentPrezentare Formular 12B, declaratie in fata unui notar sau dupa caz, formulare tip
emise de organismele competente cu valabilitatea la data achizitieiDeclaratii privind indeplinirea obligatiilor: -certificat emis de catre D.G.F.P., -certificat
emis de primaria locala, la zi, in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta formulare tip eliberate de autoritatile competente
din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate .
Prezentarea de catre fiecare ofertant/ asociat/subcontractant Declaratia privind
calitatea de participant la procedura, Formular 12 C
Persoane juridice/fizice romane: -Certificatul de inregistrare emis de O.R.C-copie, -Certificat constatator emis de O.R.C in original, nu mai vechi de 60 de zile
-Autorizatie de functionare/altele echivalente
Persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /
atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine traduse in
limba romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia financiara:
Ultimul bilant contabil vizat de organele competenteCompletare Formular nr. 1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de livrari in conformitate cu Formularul 12D privind lista
principale livrari de produse in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2009 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la caseria unitatii prin ordin de plata in cont nr. deschis la Trezoreria Zalau, RO37TREZ561500221X003369
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.02.2009 10:00
Locul: sala de consiliu al Primariei Comunei Crasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricaruiact al autoritatii contractante. Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la dataluarii la cunostinta de catre contestatar
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Crasna
Adresa postala: P-ta Eroilor nr.13, ,Localitatea: Crasna, Cod postal: 457085, Romania, Tel.0260-636066, Email: [email protected], Fax: 0260-636066
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2009 12:23