Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - „ACHIZITIE DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA, INTRETINERE SI CURATARE DRUMURI” PENTRU PROIECTUL „MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI ACHIZITII DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUN


Anunt de participare numarul 79228/05.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HELESTENI (PRIMARIA COMUNEI HELESTENI)
Adresa postala: ÂCom. Helesteni, jud. Iasi, Localitatea: ÂHelesteni, Cod postal: Â707245, Romania, Punct(e) de contact: ÂMORARIU ALEXANDRU, Tel.Â0232/716770, 0232/716768, Email: Â[email protected], Fax: Â0232/716770, Adresa internet (URL): Âwww.primariahelesteni.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„ACHIZITIE DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA, INTRETINERE SI CURATARE DRUMURI” PENTRU PROIECTUL „MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI ACHIZITII DE UTILAJE SI ECHIPAMENTE PENTRU SERVICIUL PUBLIC DE GOSPODARIRE COMUNALA, INTRETINERE SI CURATARE DRUMURI, COMUNA HELESTENI , JUDETUL IASI”
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIU AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in livrarea, punerea in functiune, instruirea operatorilor pentru urmatoarele utilaje :1. Utilaj multifunctional cu echipamente 1 buc.2. Buldoexcavator rigid 1 buc.
Utilajele furnizate vor avea 18 luni sau 2000 de ore de functionaregarantie si 5 ani service postService-ul si reviziile se vor asigura la sediul beneficiarului.Ofertantul castigator va asigura transportul utilajelor la sediul beneficiarului, unde se va efectua receptia acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43312100-4 - Utilaje de nivelat (Rev.2)
43262000-7-Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Utilaj multifunctional cu echipamente 1 buc.
2. Buldoexcavator rigid 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantie de participare :11000.00 LEI"Garantie de buna executie :8 %din valoarea contractului "
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Fonduri europene si de la Guvern
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis, cu cel mult 30 zile înainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte:
•- obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul procedurii- nu sunt înscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla în incapacitate de plata;Certificatul de înmatriculare al societatii – copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Fisa de informatii generale – Formular nr. 5
- Formular de Identificare financiara -Formular nr. 5'
Cerinta minima impusa:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat o cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, de minim 1.200.000 Lei.
Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani(2006-2007-2008) vizate si înregistrate la organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul îsi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente:
-Lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani – Formular nr. 12D;Se va prezenta lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati publice sau clienti privati.- declaratie privind caracteristicile tehnice ale utilajelor si echipamentelor (Formular C5)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 11:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI LOCAL HELESTENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CIOBANU DANUT-CONSILIER JURIDIC; CRISU AUREL-SECRETAR; BORTAS PAUL-RADU-VICEPRIMAR si reprezentanti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂStr. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â(+4) 021 310.46.41, Email: Â[email protected], Fax: Â(+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂStr. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â(+4) 021 310.46.41, Email: Â[email protected], Fax: Â(+4) 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se formuleaza în scris si trebuie sa contina informatiile precizate în art. 270 alin. (1) din OUG 34/2006 si in termen de 10 zile conform art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL HELESTENI
Adresa postala: ÂCOMUNA HELESTENI, JUDETUL IASI, Localitatea: ÂHELESTENI, Cod postal: Â707245, Romania, Tel.Â0232716768, Email: Â[email protected], Fax: Â0232716770, Adresa internet (URL): Âwww.primariahelesteni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer