Licitatie Publica - Achizitie de utilaje specializate pentru constructii si autovehicule
Anunt de participare (utilitati) numarul 39010/14.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. Virgil Madgearu, nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Dinca 0743101935, Tel.0269841425, Email: [email protected], Fax: 0269834270, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie de utilaje specializate pentru constructiisi autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: la sediul furnizorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE INTENTIONEAZA ACHIZITIONAREA IN SISTEM DE LEASING FINANCIAR CU OPTIUNE DE CUMPARARE LA SFARSITUL PERIOADEI DE PLATA A 2 BUC. UTILAJE PENTRU C-TII SI 2 BUC AUTOVEHICULE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522500-9 - Incarcatoare cu bena frontala (Rev.1)
34135000-2-Camioane basculante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Miniincarcator frontal cu cabina inchisa -1buc
2. Buldoexcavator-1buc
3. Autobasculanta cu cabina simpla-1buc
4. Utilitara camion basculanta cu cabina dubla-1buc
Valoarea estimata fara TVA: 957, 127RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea estimata a fiecarui lot de produse
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
leasing financiar cu posibilitate de cumparare la sfarsitul perioadei de creditaresursa de finantare este bugetul propriu al societatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate( formularul nr. 12 Adin Ordinul 155/2006 ) , -Declaratia pe proprie raspundere data in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau juridice , sau a unei asociatii profesionale competente , ca ofertantul nu se afla intr-una din situatiile care l-ar exclude din competitie , conf. art.180 si 181 din OUG 34/2006 , cu modificarile si completarile aduse de OUG 94/2007( formularul nr. 12B dinOrdinul 155/2006) , alte documente echivalente.- Dovezile privind achitareaobligatiilor fiscale fata de bugetul general consolidat , emise de autoritatile locale competente ,
( agentiile locale de administrare fiscala , directiile fiscale locale )- copii
-Certificat de inregistrare la Oficiul Registrul Comertului - copie-Certificatul de inregistrarefiscala emis de Agentia de Administrare Judeteana ( CUI ) - copie
-Autorizatie de functionare emisa de autoritatileadministratiei locale - copie-Actul Constitutiv al societatii impreuna cu actele aditionale inregistratedin care sa reiasa ca ofertantul poate desfasuraactivitati de comert cu mijloace auto si/ sau utilaje specifice activitatii de constructii ( corespunzator lotului de produse pe care le oferteaza ) - copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele minime pentru calificare pot fi indeplinite prin prezentarea urmatoarelor documente : -bilantul contabil pe ultimulan - copie
- declaratie privind cifra de afaceri globalape ultimii trei ani , -alte documente pe care ofertantul le considera potrivite pentru demonstrarea situatiei sale economice si financiare (se accepta orice document care confirma disponibilitatea de resurse negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci , sau orice alt mijloc financiar disponibil ) .
Nota: Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de alta persoana juridica in conditiile stabilite de OUG 34 / 2006cu modificarile si completarile aduse de OUG 94/2007 , prin prezentarea unui angajament scris , ferm, din partea acesteia din urma, insotit de dovezile din partea sa ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute la articolele 180 si 181 din OUG 34 / 2006cu modificarile si completarile aduse de OUG 94/2007.
Conditie impusa de autoritatea contractanta : cifra de afaceri globala a ofertantului corespunzatoare anului 2006trebuie sa fie de minim trei ori mai mare decat valoarea estimata a contractului , corespunzator fiecarui lot , adica : - 1.400.000 lei , sau echivalentul a 336.000 euro , pentru lotul 1
- 2.350.000lei sau echivalentul a670.000 euro , pentru lotul 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele minime solicitate sunt legate de : experienta , aptitudinileprofesionale si eficienta in domeniul furnizarii de produse.
Capacitatea tehnica si / sau profesionala poate fi sustinuta si de o alta persoana juridica ( care nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34 / 2006 , cu modificarile si completarile aduse de OUG 94/2007) .
Aceasta trebuie sa isi declare sustinerea printr-un angajament scris si ferm in favoarea ofertantuluiCapacitatea tehnica si / sau profesionala se va demonstra prin prezentarea urmatoarelor documente privitoare lamodul de indeplinire a obligatiilor contractuale anterioare , prin : - declaratie proprie privind experienta in domeniul furnizarii de produse- declaratie privind listaprincipalelor livrarilorde produse dinanul2006( Formularul 12D din Anexe )
- prezentarea a 3 contracte principale derulate inanul2006 ( copii )
- certificate si / sau alte documente emise de organisme care atesta conformitatea produselor
Ofertantii pot depune si alte documente justificativereferitoare la atestarea in domeniul lor de activitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar sau O.P.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2007 12:00
Locul: sediul societatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii prin persoanele imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este publicata in SEAP si poate fi consultata de cei interesati
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Medias
Adresa postala: Medias , str. Unirii, nr.10, Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Tel.0269842439
Organism competent pentru procedurile de mediere
C.N.S.C
Adresa postala: str.Stavropoleos 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a unui act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2007 21:17