Licitatie Publica - Achizitie de utilaje,echipamente tehnologice si mijloace de transport al deseurilor,constructia de platforme si montaj utilaj,in cadrul proiectului ,, Sistem de colectare selectiva a deseurilor menajere in comuna Stanilesti, judetul Vaslui'
Anunt de participare numarul 41148/09.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Stanilesti (Consiliul local Stanilesti)
Adresa postala: comuna stanilesti, judetul vaslui, Localitatea: Stanilesti, Cod postal: 737485, Romania, Punct(e) de contact: liviu arhip, Tel.0235483019, In atentia: Silitra Loredana Carmen, Email: [email protected], Fax: 0235483122
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie de utilaje, echipamente tehnologice si mijloace de transport al deseurilor, constructia de platforme si montaj utilaj, in cadrul proiectului , , Sistem de colectare selectiva a deseurilor menajere in comuna Stanilesti, judetul Vaslui'
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Stanilesti
Judetul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de utilaje, echipamente tehnologice si mijloace de transport al deseurilor, constructia de platforme si montaj utilaj, in cadrul proiectului , , Sistem de colectare selectiva a deseurilor menajere in comuna Stanilesti, judetul Vaslui'
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
25223300-3-Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
45262300-4-Lucrari de betonare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 539, 019RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare = 8000 lei; garantia de buna exercutie = 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in art. 181;certificat inregistrare;certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile pe ultimii 3 ani;cifra medie anuala pe ultimii 3 ani;lichiditate generala calculata >100%;solvabilitate patrimoniala calculata > 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;lista cu personalul de care dispune operatorul economic;certificat de conformitate produs;certificat de origine;certificat CE pentru tipul de vehicul(autogunoiera);schite tehnice/fise tehnice/monstre/fotografii;standarde de asigurare a calitatii;standarde de protectia mediului;informatii privind partea/partile din contractant care sunt indeplinite de subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2008 11:00
Locul: Consiliul local Stanilesti, comuna Stanilesti, judetul Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii Ministerului de Finante, persoanele imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.STAVROPOLEOS nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
operatorii pot formula contestatii in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta cu privire la actul/lipsa actului care face obiectul contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Stanilesti
Adresa postala: Comuna Stanilesti, Localitatea: Stanilesti, Cod postal: 737485, Romania, Tel.0235483019, Fax: 0235483122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2008 13:17