Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DETECTOARE PORTABILE MULTIGAZ SI SERVICII DE MENTENANTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 139967/25.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Academiei 39-41, etaj 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010013, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Ichim, Tel. +40 213140110, Email: [email protected], Fax: +40 213143095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIE DETECTOARE PORTABILE MULTIGAZ SI SERVICII DE MENTENANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 371, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 955.000 lei, valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de 77.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DETECTOARE PORTABILE MULTIGAZ SI SERVICII DE MENTENANTA AFERENTE, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38543000-3 - Echipament de detectare a gazelor (Rev.2)
50413100-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de detectare a gazului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 40 detectoare multigaz; maxim 400 detectoare multigaz. Valoarea estimata a contractului, fara TVA, este de 1.371.800 lei/4 ani din care: 815.000 lei pentru achizitia detectoarelor si 556.800 lei pentru serviciile de mentenanta
Valoarea estimata fara TVA: 1, 371, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 27.000 lei. In cazul in care gar. de partic. este const. in alta moneda, pt. echiv. se va lua in considerare cursul lei/alta valuta comunicat de BNR in data de 09.11.2012. Perioada de val.?100 zile de la data limita de dep. a of. Gar.de partic.poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara ori de o soc.de asigurari sau prin virament bancar in contul RO89BRDE450SV15572604500?BRDSMCC.Retinerea gar. de particip se va face in conf.cu prev. legale in domeniul achiz.publice.In cz.in care of.depune contestatie cu priv.la proc.de achizitie si aceasta este respinsa ca nefondata de catre CNSC, in cf.cu art. 2781 alin. (1) din O.U.G nr. 34/2006, aut.contr.va retine contestatorului suma de 5.152 lei din gar. de participare. Scris.de garantie de partic. se prezinta in original. Neprez.acesteia in cuantumul si per.de valab. solic.atrage respingerea ofertei. Garantia este irevocabila. Aceasta va insoti oferta impreuna cu scrisoarea de inaintare.In cz. unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa integral pentru Liderul Asocierii sau pentru unul din membrii asocierii in numele asocierii. Prel. perioadei de valab.a gar.de partic., precum si a perioadei de valab.a ofertei se poate solicita de catre autorit.contract.numai in situatii exceptionale care impun o astfelde prelungire. In cz.refuzului extinderiiperioadei de valab. a garantiei oferta va fi declarata inacceptabila.Gar. de partic. se va prezenta in etapa a 2-a de catre candidatii calif. in etapa 1. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau, daca partile convin, prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, sumainitiala pe care o va depune contractantul in contul deschis de catre acesta, la dispozitiaautoritatii contractante, va fi de minim 0, 5% din pretul contractului, iar diferenta prin retinerisuccesive de 4, 5 % din valoarea facturilor emise, pana ce aceasta va atinge 5% din pretul Contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finatare ? surse proprii S.C. Apa Nova Bucuresti S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
1.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr.
314/2010) - se completeaza Formularul 1 . Formularul se completeaza in original de catre
candidat si fiecare membru al asocierii.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare - se completeaza Formularul 2. Formularul se
completeaza in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii, subcontractant si
fiecare tert sustinator.
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Bruno ROCHE
Petru TOMA
Mihai SAVIN
Comisie evaluare:
Adrian Ichim
Cezarina Cristea
Mariana Baloiu
Simona Popescu
Laura Marinescu
Experti cooptati:
Alexandru Sipos
Andrei Hostiuc
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3. Formularul se
completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza Formularul 4. Formularul se
completeaza in original de catre candidat, fiecare membru al asocierii precum si tert
sustinator .
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista
prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie
autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei
asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu
modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza Formularul 5. Formularul se
completeaza in original de catre candidat si fiecare membru al asocierii.
6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul general
consolidat, din care sa rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a
ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea
eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte
documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat in conformitate cu cerintele
solicitate de autoritatea contractanta).
Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?
insotite de traducerea autorizata in limba romana.
7. Certificat fiscal cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa
rezulte obligatiile exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. In cazul unei
asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea
eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte
documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a
impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate
de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?
insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte
ca operatorul economic desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei
achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006
privind procedura insolventei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte
acest document.
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de
inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte
abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta activitatile care fac obiectul prezentului
contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu
mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Un operator economic participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod
individual, fie ca partener al unui consortiu/ asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele
respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul
de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta
comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile
solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si
partea de contract executata de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod care obliga
legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar
aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare
partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca
toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului,
ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele
fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in
responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului
trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului.
Structura societatii mixte / consortiu / asociere nu va fi modificata pe durata contractului
decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale
astfel incat noul consortiu /asociere / societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi
criterii de calificare ca si cel initial. In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia
personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, standardele de asigurare a
calitatii si de protectie a mediului vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in
parte, iar criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si
profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
In situatiile in care candidatii beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va
dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme incheiate in forma autentica, semnate de
tertul sustinator. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se
acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face
neconditionat in vederea indeplinirii contractului - se va completa, dupa caz, formularul nr.
6 si/sau formularul nr. 7. In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinere in vederea
indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara, in
domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca operatorul economic
sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel cum este prevazut
la art. 111 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, angajamentul trebuie insotit de
documente care sa dovedeasca ca persoana sustinatoare indeplineste cerintele de
calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara. Persoana care asigura
sustinerea financiara/tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din
procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG
nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat 1.910.000 lei (fara TVA).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara:
1.1 Candidatii trebuie sa faca dovada derularii a minim 1 contract de complexitate similara, efectuat in ultimii 3 ani, a carui valoare este cel putin egala cu 955.000 lei.
1.2 Candidatii trebuie sa prezinte cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii de mentenanta similare cu cele solicitate prin obiectul prezentei proceduri.
Ofertantii vor prezenta minim o recomandare (document constatator) ce va cuprinde cel putin: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe perioada contractului, neconformitatile care s-au inregistrat pe perioada contractului, cazurile de incidente/accidente tehnice inregistrate din vina exclusiva a furnizorului.
Candidatii trebuie sa detina certificate ISO 9001, ISO 14001, sau echivalente, pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului. Certificatele trebuie emise de organisme independente care respecta standarde europene de certificare, valabile in orice tara UE, traduse in limba romana si valabile la data de depunere a ofertei.
In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina certificate ISO 9001, ISO 14001, sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 10:30
Locul: S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A. - Str. Academiei nr. 39-41, etaj 4, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cz.in care of.se incadreaza in cat.IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modif.si complet.ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei priv.cifra min.de afaceri, a gar.de particip., res.a garantiei de buna executie. In aceste situatii, of.tb.sa completeze si sa ataseze la oferta Decl.pe propria rasp.priv.incadr.in cat.IMM.In cz.in care of.este o asociere red. cu 50% a criter.priv.cifra de afaceri si gar.de partic., resp.gar.de buna exec.se va aplica numaidaca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM.NOTA: Garantia de participare se va prezenta in etapa a doua a procedurii de catre candidatii calificati in etapa 1.Termenul de valabilitate al ofertei este de 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei. In cazul in care doua sau mai multe oferte de pret ocupa primul loc din clasament, modalitatea de departajare este urmatoarea: ofertantilor care au prezentat acelasi pret li se va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis, Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 2562 alin. (1) lit. b) din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A
Adresa postala: Str. Banului nr. 3A, etaj 2, Ap. 7, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 213155241, Fax: +40 213155241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2012 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer