Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DETERGENT AUTOMAT CU GRAD REDUS DE SPUMARE


Anunt de participare numarul 56574/24.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, In atentia: REF SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Fax: 0241.619.261
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Fax: 0241.619.261
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REF SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Fax: 0241.619.261
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DETERGENT AUTOMAT CU GRAD REDUS DE SPUMARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B+DUL TOMIS NR. 145 CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DETERGENT AUTOMAT CU GRAD REDUS DE SPUMARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24513290-2 - Detergenti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIE DETERGENT AUTOMAT CU GRAD REDUS DE SPUMARE - 2500 kg/luna, adica 10.000 kg/31.12.2008
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA DE 1000 LEI SE VA CONSTITUI CONFORM INSTRUCTIUNILOR DIN DOC DE ATRIBUIRE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURILE ALOCATE DE C.J.A.S. CONSTANTA. TERMEN DE PLATA :60 DE ZILE DE LA DATA CONFIRMARII DE PRIMIRE A FACTURII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligib Original; decl. privindneincadrareain sit.prev. la art.181 din OUG34/2006 Original; cert.fiscalprivindplata a impozitelor si taxelor catre stat - original sau copie leg.; pt. pers. jurid. romane: Cert. ORC, CUI + Anexa la CUI copie; pt. pers. jurid. straine: doc. edific. care sa dovedeasca oformadeinregistrareca persoanajuridicasaudeinregistrare/atestareoriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este resident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisade informatii generale original; Ultimul bilant contabil (bilant la 31.12.2007) vizat si inregistrat de organele competente copie;Se solicita ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organelecompetemte copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizarea pentru livrarea produselor de la producator pentruprodusul/ele licitate -tradusa in limba romana de untraducator autorizat, - copie leg.; Recom. din partea altor unitati spitalicesti (cel putin 2 recomandari) orig; Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani original; Decl.dotarile specifice, etc orig.; Decl. personal angajat orig; Autoriz. de la Mediu copie legalizata; Decl. privind stocul lunar pt.2 luni la data depunerii ofertei (orig) ; certificat privind sistemul de management de mediu - ISO 14001:2005 (implementat sau in curs de implementare), pt produsele licitate (copie); Fisa tehnica a produsului orig sau copie leg.;Buletin de analiza eliberat de unul din instit. de cercetari abilitate in tara care sa descrie produsul din punct de vedere chimic orig. sau cop. leg.;Aviz de functionare al firmei emis de Ministerul Sanatatii copie xerox.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: PRIN O.P SAU NUMERAR LA CASIERIA UNITATII, B-DUL TOMIS, NR. 145, CONSTANTA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2008 14:00
Locul: SALA DE SEDINTE A SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OPERATOR ECONOMIC CE A DEPUS OFERTA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONSTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030094, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR; SOLUTIONAREA CONTESTATIEI POATE FI ATACATA IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERV JURIDIC - spitalul clinic judetean de urgenta constanta
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.222, Fax: 0241.619.261
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2008 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer