Licitatie Publica - ACHIZITIE DETERGENTI
Anunt de participare numarul 4028/02.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Academia de Studii Economic, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Cladirea din strada Cihoschi, etaj 3, camera 5317., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 int 333, In atentia: D-nei Lacrois Carmen, Fax: 319.20.27
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Academia de Studii Economic, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Cladirea din strada Cihoschi, etaj 3, camera 5317, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 int 333, In atentia: D-nei Lacrois Carmen, Fax: 319.20.27
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Academia de Studii Economic, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Cladirea din strada Cihoschi, etaj 3, camera 5317, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 int 333, In atentia: D-nei Lacrois Carmen
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DETERGENTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ASE, str. Cihoschi nr.5 si M. Moxa nr 11;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie detergent pt. geamuri lichid, detergent automat, detergent universal lichid
detergent praf manual
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24513290-2 - Detergenti (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
31700 litrii,
47300 kg,
23000 buc
Valoarea estimata fara TVA: 315, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare va fi sub forma de OP, in valoare de6300 RON, Garantia de buna executie a contractuluiva fi de 5% din valoarea contractuluifara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului si fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de articolul 181 din OUG 34/2006.
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare FiscalaCertificat privind impozitele si taxele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, OficiulRegistrului Comertului
Bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente la 31/12/2005.
Lista principalelor livrariin ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratii prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri globala, pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat375.000 RON.Ofertantul va dovedi ca a indeplinit si realizat, in ultimii 3 ani, cel putin trei contracte care au avut ca obiect livrarea produselor supuse prezentei achizitii si care au avut valoarea mai mare sau egala decat valoarea ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul 2)
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.
CertificatISO 9001Certificat de la producatorii declarati privind implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 :2004 sau declaratie ca se afla in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In mod obligatoriu vor fi prezentate mostre gratuite din fiecare produs ofertat si fisa tehnica aferenta.Certificate de calitate si conformitate pentru produsele ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
calitatea produsului
25%
Descriere:
3.
termenul de livrare
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1247
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar la casieria centrala a ASE, str. Caderea Bastiliei, parter, pe baza de buletin si imputernicire scrisa din partea prestatorului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2007 12:00
Locul: Serviciul Achizitii Publice, cladirea din strada Cihoschi, etaj 3, camera 5317.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 INT153, Fax: 021/319.19.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2007 16:34