Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie dezinfectante


Anunt de participare numarul 127901/10.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" Botosani
Adresa postala:  str. Marchian nr.11, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710211, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Fetchi, Tel. 0231517150, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0231517750, Adresa internet (URL):  www.spitjudbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie dezinfectante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta "Mavromati" Botosani, strada Marchian hr. 11
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 378, 100 si 1, 134, 300RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim 4 contracte subsecvente / an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dezinfectante de uz spitalicesc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1
1 Dezinfectant detergent pentru suprafete - minim 2400 l - maxim 7200 l
Dezinfectant concentrat de nivel inalt pentru instrumentar - minim 1200 l - maxim 3600 l
Antiseptic pentru dezinfectia mainilor prin spalare pe baza de triclosan - minim 1200 l - maxim 3600 l
Antiseptic pentru dezinfectia tegumentelor pe baza de clorhexidin digluconat - minim 500 l - maxim 1500 lAntiseptic pentru dezinfectia mainilor prin frecare pe baza de clorhexidin digluconat 0, 5% si alcool 70% - minim 500 l - maxim 1500 l
Antiseptic pentru tegumente si mucoase pe baza de povidone iodine 10% - minim 600 l - maxim 1800 l
Sapun pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor pe baza de clorhexidin digluconat - minim 1200 l - maxim 3600 lLot nr. 2
Antiseptic alcoolic pentru dezinfectia igienica si chirurgicala a mainilor - minim 600 l - maxim 1800 l
Lotiune pentru spalararea mainilor - minim 300 l - maxim 900 l
Crema pentru protectia si ingrijirea mainilor - flacon*100 ml - minim 300 fl - maxim 900 flLot nr. 3
Sterilizant chimic/Dezinfectant de nivel inaltpentru instrumentar, endoscoape, echipamentetermosensibile - minim 150 l - maxim 450 lLot. 4
Detergent dezinfectant - minim 160 kg - maxim 1800 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 378, 100 si 1, 134, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
I Garantia de participare: Lot nr. 1 - 7266 lei; Lot nr. 2 - 882 lei; Lot nr. 3 - 315 lei; Lot nr. 4 - 2880 leiII Garantia de buna executie5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie priv8ind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006certificat fiscal privind taxele si impozitele localecertificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de statcertificat de participare la licitatie cu oferta independentPersoane juridice romane - Certificat de inregistrare si cel constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte domeniul de activitate al operatorului economic, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copie ale actelor si traducerea acestora in limba romana, conform cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara;
Mostre
Standarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? se vor prezenta unul sau mai multe contractede furnizare similare obiectului procedurii in curs cu recomandari de la beneficiari;
- valoarea contractului / contractelor trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea maxima estimata a lotului pentru care se depune oferta.- Aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii/ISP Comisia de avizare- Referat de expertiza tehnica emis de ISP- Comisia de avizare sau Aviz sanitar eliberat de Comisia nationala pentru produse biocide conform noilor reglementari- Fisa tehnica de securitate conform Regulamentului CE 1907/2006- Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii , respectiv: manualul calitatii sau certificat ISO.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
365zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 13:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Mavromati Bot5osani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor (cu imputernicire).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului de Urgenta Mavromati Botosani
Adresa postala:  str. MArchian nr.11, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710211, Romania, Tel. 0231518812, Fax:  0231517780
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer