Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie dezinfectanti- 2 Loturi


Anunt de participare numarul 117827/26.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala:  B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel. 0241/616784, Email:  [email protected], Fax:  0241/616784, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul Achizitii
Adresa postala:  b-dul tomis nr 145, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241503.255, In atentia:  ref superior militaru lavinia, Fax:  0241.660.473
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul Achizitii
Adresa postala:  b-dul tomis nr 145, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241.503.255, In atentia:  ref superior militaru lavinia, Fax:  0241.660.473
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul Achizitii
Adresa postala:  b-dul tomis nr 145, Localitatea:  constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241.503.255, In atentia:  ref superior militaru lavinia, Fax:  0241.660.473
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie dezinfectanti- 2 Loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Tomis nr 145, Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 487, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un numar de 2 contracte incheiate pe o perioada de cate 12 luni fiecare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Dezinfectanti - acord cadru pentru 24 de luni cu incheierea a 2 contracte subsecvente pentru o perioada de 12 luni fiecare contract.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia se desfasoara pentru un numar de 2 Loturi cu mai multe repere in fiecare Lot.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 487, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea fara TVA pe fiecare lot in parte si se regaseste in Anexa Loturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile alocate de Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl eligibilitate art. 180 - origin, decl privind neincadrarea in situatiile prev de art. 181 - origin., certificat fiscal elkiberat de AFP - origin, copie leg sau copie lizibila semnata si stampilata cf cu originalul, certificat fiscaleliberat de Primarie - orig, copie leg. sau copie lizibila semnata si stampilata cf cu originalul, certificat ORC - copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cf cu originalul, CUI + anexa - copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cf cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de info generale - original, bilantul contabil la 31.12.2009 - copie lizibila semnata si stampilata cf cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor defurnizare in ultimii 3 ani- orig., lista privind subcontractantii - orig., recomandari - un exemplar in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cf cu originalul, autorizare pt livrare de la producator - origin, copie leg sau copie lizibila semnata si stampilata cf cu originalul, declaratie privind personalul - orig., declaratie referitoare la echipamente, dotari-orig., certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale pt LOT NR. 2 - reperul 7 si 8 -copie legal sau copie lizibila semnata si stampilata cf cu originalul, fisa tehnica pt fiecare produs din fiecare lot inparte - copie lizibila semnata si stampilata cf cu originalul, certificat de calitateISO 9001 si ISO 13485 pt toate reperele din fiecareLOT - copie lizibila semnata si stampilata cf cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura intr-o singura runda de 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030094, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act considerat nelegal, solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Tomis, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900591, Romania, Tel. 0241.503255, Fax:  0241.660.473
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2011 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer