Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie dezinfectanti


Anunt de participare numarul 101293/03.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN RESITA
Adresa postala:  Str.Fagarasului Nr.18, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320210, Romania, Punct(e) de contact:  IULIANA SARBU, Tel. 0255-227830 int.106, Email:  [email protected], Fax:  0255-218760, Adresa internet (URL):  www.spitaluljudeteanresita.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- SanatateAltele: unitate sanitara cu paturi
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie dezinfectanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Resita , Str. Fagarasului, nr. 18
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 256, 200 si 761, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie dezinfectanti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 256, 200 si 761, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 2450 lei. Garantia de buna executie a contractului de furnizare de produse este in cuantum de 5% din valoarea totala fara TVA a acestuia
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare -venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratieprivind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata taxelor si impozitelor locale la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, copie legalizata, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii-Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) O declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri globala, pentru activitatea din ultimii trei ani;
- Fisa de informatii generale
2)Ultimul Bilantcontabil vizat si aprobat de organele competente, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani
2.Recomandari din partea unor beneficiari-clienti-cerinte minime: prezentarea a cel putin a 3 recomandari din partea unui beneficiar/client3.Prezentarea obligatorie a mostrelor (cu titlu gratuit) de produsdin componenta pachetului, pentru care se depune oferta.Mostrele se ambaleaza individual, se eticheteaza si inscriptioneaza cu urmatoarele informatii : Denumirea ofertantului, denumirea produsului. In situatia in care un ofertant prezinta mostre pentru mai multe produse, toate mostrele etichetate individual vor fi ambalate intr-un ambalaj colectiv ( de dorit o cutie de carton) care va fi la randul ei inscriptionata cu urmatoarele: denumirea ofertantului, si ? mostre de dezinfectanti. Mostrele vor ramane la dispozitia Comisiei de evaluare pentru deliberare. Mostrele vor fi insotite de catalogul produsului respectivcare va contine: compozitia biocida, modul de utilizare, spectrul de actiune, etc.;
4.Referatde expertiza tehnicaemis deInstitute de Igiena si Sanatate Publica acreditate din Romania.
5.Fisa tehnica de securitate a produselor tradusa in limba romana.
6.Autorizatie conform Hotararii Guvernului nr.956/2005 privind plasarea pe piata a produselor biocide, cu modificarile si completarile ulterioare,
7.Furnizorul sa fie unitate certificata ISO 9001/2000 privind sistemul de management al calitatii
8.Produsele trebuie sa se incadreze in anexele prevazute inOrdinul nr.261/2007 privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2010 18:00
Locul: Seap
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Caras -Severin
Adresa postala:  str. Horea, nr. 2-4, ,Localitatea:  Resita, Cod postal:  320061, Romania, Tel. 0255/212800, Fax:  0255211554
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Resita
Adresa postala:  Str. Fagarasului, nr. 18, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320162, Romania, Tel. 0255/227830, Email:  [email protected], Fax:  0255/218760, Adresa internet (URL):  www.spitaluljudeteanresita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2010 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer