Licitatie Publica - ACHIZITIE DEZINFECTANTI
Anunt de participare numarul 72369/20.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TIBERIU TOFOLEAN, Tel.0241/616784, In atentia: REFERENT SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241/616784
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BIROUL ACHIZITII
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REFERENT SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241.619.260
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BIROUL ACHIZITII
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REFERENT SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241.619.260
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BIROUL ACHIZITII
Adresa postala: B-DUL TOMIS NR. 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.255, In atentia: REFERENT SUPERIOR MILITARU LAVINIA, Email: [email protected], Fax: 0241.619.260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE DEZINFECTANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA- MAGAZIA SPITALULUI , B-DUL TOMIS NR. 145, CONSTANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITII DEZINFECTANTI PE LOTURI CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE. LOTURILE SUNT PREVAZUTE SI IN PREZENTUL ANUNT LA ANEXA B IMPREUNA CU GARANTIILE DE PARTICIPARE PENTRU FIECARE LOT IN PARTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITII DEZINFECTANTI PE LOTURI CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE. LOTURILE SUNT PREVAZUTE SI IN PREZENTUL ANUNT LA ANEXA B
Valoarea estimata fara TVA: 786, 528RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURILE ALOCATE DE CATRE C.J.A.S. CONSTANTA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibilitate Original;Decl. art.181Original; Certificatfiscal emis de AFT si Primarie- orig sau copie leg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de info gen orig ; Ultimul bilant - copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoriz. pt livrarea produselor-copie leg., Lista princip. livrari orig; Recom.cel putin 2 recomandari) orig.;Decl.personal orig.;Decl privind dotari specifice orig.;Fisa de securitate a produsului orig sau copie leg.;Aviz sanitar eliberat de M.S/I.S.P. pt produse biocide copie leg.; Referat de expertiza tehnica /buletine de analiza copie; declaratie stoc -orig;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: prin o.p in contrul RO79 TREZ2315041XXX000606 sau numerar la casieria unitatii, b-dul tomis, nr. 145, constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2009 11:00
Locul: SALA DE CONSILIU A SPITALULUI, LANGA REGISTRATURA SPITALULUI DIN B-DUL TOMIS NR. 145
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OPERATOR ECONOMIC CE A DEPUS OFERTA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 , SECTOR 3 , BUCURESTI , Localitatea: BUCURESTI , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030094, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa de catre contestatorin cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta a actului autoritatii contractante ; solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFIICUL JURIDIC
Adresa postala: B-DUL TOMIS, NR 145, CONSTANTA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241.503.222, Email: [email protected], Fax: 0241.619.260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2009 08:29